Minecraft 89684 310

O temacie

Autor Winning

Zaczęty 8.05.2011 roku

Wyświetleń 89684

Odpowiedzi 310

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!

Luk
DreamVader 2

Minecraft
#220 2012-03-28, 23:04(Ostatnia zmiana: 2012-03-28, 23:23)
możesz położyć dźwignie ileś kratek dalej i podłączyć do wyrzutni(redstonem).
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
umiesz czytać?
Nie, dobra, ty już mi nie odpowiadaj. Proszę. To naprawdę nie jest ważna sprawa, no, serio. Możesz już iść.
 
makin' bacon

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
sam wymyśliłem.
Spoiler
Etap 1: badania

Etap 2: prototypy


Etap 3: zajebistość



A wy co, polaczki biedaczki, pewnie ciągle cztery sztabki złota i redstone? xD
 
makin' bacon

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zegar ?
Dawaj tak, żeby po odliczeniu czasu wybuchło w chuj TNT
 

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!

Luk
DreamVader 2

Minecraft
#224 2012-04-01, 18:31(Ostatnia zmiana: 2012-04-01, 18:34)
Po co 1 TNT? Najlepiej CAŁĄ wieże z TNT wysadzić.
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Cytuj
Zegar ?
Dawaj tak, żeby po odliczeniu czasu wybuchło w chuj TNT
żaden problem :D

Cytuj
Po co 1 TNT? Najlepiej CAŁĄ wieże z TNT wysadzić.
co

A poza tym to nie pierdolić tylko propsy dawać, za co macie dawać jak nie za ultra mega zegar :lol2:  

Zewnętrzny okrąg ma okres jednej minuty (pochodnia zmienia się co 5 sekund), wewnętrzy 5 sekund właśnie (co sekundę).
 
makin' bacon

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Po co 1 TNT? Najlepiej CAŁĄ wieże z TNT wysadzić.

Luk, napisałem " w chuj"
To = tyle ile komp zniesie.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Gracie gdzies na jakimś serwie pod 1.2.4? Ja wraz z moim kumplem z MC chetnie gdzies zagramy ;) mamy konta premium i TS'a jak cos :D
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Cytuj
Gracie gdzies na jakimś serwie pod 1.2.4? Ja wraz z moim kumplem z MC chetnie gdzies zagramy ;) mamy konta premium i TS'a jak cos :D  
Aha.
 
makin' bacon

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka

Faren
RaveN Studio

Minecraft
#229 2012-04-04, 23:48(Ostatnia zmiana: 2012-04-21, 21:34)
Kolejna porcja mojego geniuszu. Jak zawsze zero tutoriali, technologia całkowicie moja :3 (w internetach dowiedziałem się tylko że zrobienie 1 piksel = 1 piston jest praktycznie niemożliwe)
Spoiler
Przedstawiam państwu EKRAN "FARELKA"!
-najwyższej klasy rozdzielczość: 16x16, używana m.in. w komputerach;
-prostota wykonania poprzez powtarzanie sekwencji używanej przy dwóch sąsiednich pikselach;
-szybki montaż jak na urządzenie tej wielkości: wystarczy parę godzin!
-ekran jest płaski: przykład podany przeze mnie ma jedynie 8 bloków grubości (+ dźwignie), bez problemu można zmieścić się w 6!
-równomierne opóźnienie sygnału do każdego piksela wynoszące jedynie 0.2 sekundy!
Spoiler


 
makin' bacon

Kain

Kain

Użytkownicy
RAP-Fanatyk
posty311
Propsy100
  • Użytkownicy
  • RAP-Fanatyk
Nie masz życia... xD


A tak serio to brawo xD
 

Dragomir

Dragomir

Użytkownicy
Daj proposa :C
posty207
Propsy100
  • Użytkownicy
  • Daj proposa :C
Długo będziecie jeszcze ten serwer robić...?
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca

Werewolf

Minecraft
#232 2012-04-07, 14:10(Ostatnia zmiana: 2012-04-14, 13:32)
A oto screeny z serwera, gdzie krecimy Let's Play pod nazwą "Grupowy Survival". Mamy już nagrane 3 odcinki, do poniedziałku/wtorku zostaną wrzucone. Narazie był wrzucony jeden, ale na moją prośbę został skasowany, ponieważ wymaga poprawek technicznych. Screenów jest 22 lub 23, wszystkie mają podpisy :D


Spoiler
nasza baszta obserwacyjna, tudzież do wygłupów.
projekt "wodna lilia" który jest w 100% bezsensu.
nasz portal do Netheru.
nasz zameczek oraz pola przed zamkiem.
widok zamku oraz tarasu z lotu ptaka.
od naciśnięcia na guzik są chyba 3 sekundy na dotarcie do drzwi i wejście.
widok na domek oraz plac budowy tajnego wejscia/wyjscia ewakuacyjnego :D
a tu członek ekipy budowlanej.
widok z domku na schody, wejscie do burdelu oraz piece. Za piecami jest główny korytarz, który przedstawię później.
wejście do burdelu, czyli baseniku.
sam burdel.
widok na domek z miejsca wejscia do burdelu.
szyb do kopalni znajdujący sie w głównym korytarzu.
diaxy znalezione w kopalni, ale nie w naszej, tylko na wyprawie.
nasz magazyn, prawie zapełniony.
sypialnie. Akurat są dwa łóżka, a ogólnie w ekipie kręcącej są 3 osoby, nie wiem gdzie trzecie łóżko.
widok z głównego korytarza na dom, składzik, szyb do kopalni oraz przyszłą hodowlę zwierząt (prawo)
pszyszła hodowla zwierząt.
wyjście na górę, naprzeciwko wejscia do hodowli zwierząt (jeszcze nie rozpoczętej)
góra.
koniec korytarza.
za drzwiami na końcu, zwykła łąka.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka

Faren
RaveN Studio

Minecraft
#233 2012-04-14, 12:30(Ostatnia zmiana: 2012-04-14, 12:31)
Jak zawsze zero tutoriali.
Nie wszyscy mogą od razu załapać o co chodzi - podajemy maszynie liczbę w systemie binarnym (na razie tylko dwa bity, więc od 0 do 3, ale zrobię kiedyś czterobitową - od 0 do F czyli 15),
a ona na ekranie pokazuje nam ją w zapisie arabskim :3
screeny:
Spoiler
Prosta maszyneria, kilka bramek logicznych.

No i efekty:




edit: mógłby ktoś wrzucić post thorusorca w spoiler? cholernie dużo tych screenów.
 
makin' bacon

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Tak jak mówiłem 4 bit. tym razem bez ekranu ze względu na ograniczenia minecrafta, zastąpiłem go szesnastoma podpisanymi pochodniami.
Spoiler
sala, w której znajdują się dźwignie i pochodnie sygnalizujące jaką mamy liczbę.

no i jak to wygląda z zewnątrz:


 
makin' bacon

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Człowieku, ile swojego życia zmarnowałeś?
Ja się źle czuję z myślą że gram przez więcej niż trzy godziny w tygodniu, jak tak można czas marnować?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Kain

Kain

Użytkownicy
RAP-Fanatyk
posty311
Propsy100
  • Użytkownicy
  • RAP-Fanatyk
No jak to? No-life 24/7 i jedziemy ;p
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka

Faren
RaveN Studio

Minecraft
#237 2012-04-21, 22:05(Ostatnia zmiana: 2012-04-21, 22:08)
robiłem to około dwóch godzin sawik :D

edit: a tak w ogóle, czemu uważasz to za marnowanie czasu? Czy w takiej sytuacji moddowanie 10-letniej gry nie jest stratą czasu? Ja tu rozwijam swoje zainteresowania. To się HOBBY nazywa.
 
makin' bacon

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
@Fahren

Cytuj
Wiecznie narzekający noob.

To chyba mówi samo przez sie.  :lol2:
 
Комиссар RBT

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel

Sawik

Minecraft
#239 2012-04-21, 23:59(Ostatnia zmiana: 2012-04-22, 00:01)
edit: a tak w ogóle, czemu uważasz to za marnowanie czasu? Czy w takiej sytuacji moddowanie 10-letniej gry nie jest stratą czasu? Ja tu rozwijam swoje zainteresowania. To się HOBBY nazywa.
Jest. Tylko jak sam napisałeś
To się HOBBY nazywa.
Z tą różnicą że modding tej 11 letniej gry czegoś uczy.


Edit: Zresztą Kereth dał jasną odpowiedź :)
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry