Edytowanie modelu moba 2218 2

O temacie

Autor ModerWarrior

Zaczęty 3.05.2011 roku

Wyświetleń 2218

Odpowiedzi 2

ModerWarrior

ModerWarrior

Użytkownicy
posty38
  • Użytkownicy
Chciałbym się dowiedzieć jak edytować model np:Topielca który to plik(nazwa i rozszrzenie) i jakim programem to otworzyć.I jak i gdzie to zapisać.To bardzo ważne dla mnie tak samo nie wiem gdzie można stworzyć nową głowe bo chce by postać miała krótszy nos.
 

pit

pit

Użytkownicy
posty52
Propsy2
  • Użytkownicy

pit

Edytowanie modelu moba
#1 2011-05-07, 22:37(Ostatnia zmiana: 2011-05-07, 22:41)
Hmm...  dawno gothica nie miałem na kompie ale animki z tego co pamietam byly w _work/data/anims interesuja (sa skompilowane w MDS nalezy zdekompilowac odpowiedni MDS a po skonczonej pracy na animacjach zkompilowac) cie pliki z rozszerzeniem chyba .asc (nie wiem jaka nazwe ma model topielca) mozna je otwierac np. programem blender lub 3ds max (musza posiadac plugin kerrax). Chyba trzeba bylo najpierw wszytac szkielet a potem animacje, ale pewnosci nie mam.
Jesli tworzysz nowa animacje to musisz zapisac ja w tym samym folderze w ktorym znalazles inne animacje, a nastepnie zeby gothic ja przeczytal trzeba stworzyc MDS'a (taki jakby sterownik do animacji).Nie zapewniam ze jest dobrze bo dawno (bo az 1.5) roku nie modowalem.

Co do tej drogiej sprawy nie mam pomyslow.

pisze z psp dlatego nie ma polskich znakow i czasem brakuje interpunkcji.
 
PIŁEŚ? NIE JEDŹ.

 NIE PIŁEŚ? WYPIJ.


Lubię wymyślać różne przygody, opowieści i chciałbym sprawdzić się jako scenarzysta do jakiegoś moda.

Avatrass

Avatrass

Użytkownicy
posty11
Propsy1
  • Użytkownicy
Głowy są w folderze work\data\anims\compiled. Zdekompiluj sobie gothic sourcerem i przerob w blenderze jak tam chcesz.
 
Awatar mojego awatara jest moim awatarem.

_______________________________________________

[font='Arial Black]

[/font]

[font='Arial Black]

[/font]


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry