Hmm... dawno gothica nie miałem na kompie ale animki z tego co pamietam byly w _work/data/anims interesuja (sa skompilowane w MDS nalezy zdekompilowac odpowiedni MDS a po skonczonej pracy na animacjach zkompilowac) cie pliki z rozszerzeniem chyba .asc (nie wiem jaka nazwe ma model topielca) mozna je otwierac np. programem blender lub 3ds max (musza posiadac plugin kerrax). Chyba trzeba bylo najpierw wszytac szkielet a potem animacje, ale pewnosci nie mam.
Jesli tworzysz nowa animacje to musisz zapisac ja w tym samym folderze w ktorym znalazles inne animacje, a nastepnie zeby gothic ja przeczytal trzeba stworzyc MDS'a (taki jakby sterownik do animacji).Nie zapewniam ze jest dobrze bo dawno (bo az 1.5) roku nie modowalem.
Co do tej drogiej sprawy nie mam pomyslow.
pisze z psp dlatego nie ma polskich znakow i czasem brakuje interpunkcji.