Witajcie. Piszę do was z prośbą o pomoc w skrypcie wilka. Mianowicie stworzyłem własnego "Wilka Bezimiennego", coś ala przyzwany wilk tylko bez zaklęcia. Problem jest w tym, że najpierw super wszystko ekstra jak sobie go przyzwę ale jak już on zaatakuje kogoś kto jest źle do mnie nastawiony (do bezia) i go zabije to potem ten mój wilk zaczyna atakować bezimiennego. W skrócie:
Wilk bezia -> np. ścierwojad
po zabiciu ścierwojada
Wilk bezia -> bezio aż któryś padnie
Wie ktoś co jest tego przyczyną? Pod spodem umieszczam skrypt potworka, jest on napisany w MST_Wolf pod Prototypem:
INSTANCE Tresowany_Wilk_Bohatera (Mst_Default_Wolf)
{
level = 1;
name = "Tresowany Wilk Bohatera";
guild = GIL_BLOODFLY;
npctype = NPCTYPE_MAIN;
aivar[AIV_MM_REAL_ID] = ID_WISP;
aivar[AIV_NoFightParker] = TRUE;
aivar[AIV_MM_ThreatenBeforeAttack] = TRUE;
aivar[AIV_MM_Packhunter] = FALSE;
senses_range = 3000;
//----- Attribute ----
attribute [ATR_STRENGTH] = 50;
attribute [ATR_DEXTERITY] = 50;
attribute [ATR_HITPOINTS_MAX] = 80;
attribute [ATR_HITPOINTS] = 80;
//----- Protections ----
protection [PROT_BLUNT] = 30;
protection [PROT_EDGE] = 30;
protection [PROT_POINT] = 30;
protection [PROT_FIRE] = 30;
protection [PROT_FLY] = 30;
B_SetAttitude (self, ATT_FRIENDLY);
start_aistate = ZS_MM_Rtn_Summoned;
aivar[AIV_PARTYMEMBER] = TRUE;
Mdl_SetVisual (self,"Wolf.mds");
// Body-Mesh Body-Tex Skin-Color Head-MMS Head-Tex Teeth-Tex ARMOR
Mdl_SetVisualBody (self, "Tresowany_Wilk_Body", DEFAULT, DEFAULT, "", DEFAULT, DEFAULT, -1);
Npc_SetToFistMode(self);
CreateInvItems (self, ItFoMuttonRaw, 1);
};