Problem z własnym wilkiem 3484 7

O temacie

Autor Jastrzab

Zaczęty 1.05.2011 roku

Wyświetleń 3484

Odpowiedzi 7

Jastrzab

Jastrzab

Użytkownicy
posty197
Propsy39
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witajcie. Piszę do was z prośbą o pomoc w skrypcie wilka. Mianowicie stworzyłem własnego "Wilka Bezimiennego", coś ala przyzwany wilk tylko bez zaklęcia. Problem jest w tym, że najpierw super wszystko ekstra jak sobie go przyzwę ale jak już on zaatakuje kogoś kto jest źle do mnie nastawiony (do bezia) i go zabije to potem ten mój wilk zaczyna atakować bezimiennego. W skrócie:

Wilk bezia -> np. ścierwojad
po zabiciu ścierwojada
Wilk bezia -> bezio aż któryś padnie

Wie ktoś co jest tego przyczyną? Pod spodem umieszczam skrypt potworka, jest on napisany w MST_Wolf pod Prototypem:

INSTANCE Tresowany_Wilk_Bohatera (Mst_Default_Wolf)
{
level = 1;
name = "Tresowany Wilk Bohatera";
guild = GIL_BLOODFLY;
npctype = NPCTYPE_MAIN;
aivar[AIV_MM_REAL_ID] = ID_WISP;
aivar[AIV_NoFightParker] = TRUE;
aivar[AIV_MM_ThreatenBeforeAttack] = TRUE;
aivar[AIV_MM_Packhunter] = FALSE;
senses_range = 3000;


//----- Attribute ----
attribute [ATR_STRENGTH] = 50;
attribute [ATR_DEXTERITY] = 50;
attribute [ATR_HITPOINTS_MAX] = 80;
attribute [ATR_HITPOINTS] = 80;

//----- Protections ----
protection [PROT_BLUNT] = 30;
protection [PROT_EDGE] = 30;
protection [PROT_POINT] = 30;
protection [PROT_FIRE] = 30;
protection [PROT_FLY] = 30;

B_SetAttitude (self, ATT_FRIENDLY);
start_aistate = ZS_MM_Rtn_Summoned;
aivar[AIV_PARTYMEMBER] = TRUE;


Mdl_SetVisual (self,"Wolf.mds");
// Body-Mesh Body-Tex Skin-Color Head-MMS Head-Tex Teeth-Tex ARMOR
Mdl_SetVisualBody (self, "Tresowany_Wilk_Body", DEFAULT, DEFAULT, "", DEFAULT,   DEFAULT, -1);

Npc_SetToFistMode(self);
CreateInvItems (self, ItFoMuttonRaw, 1);
};
 
CPU: Intel Core i7 8700k
RAM: G.Skill Ripjaws 16GB 3000MHz CL15
GPU: MSI GTX 1060 6GB
Mobas: MSI Z370 Gaming Pro Carbon

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Cytuj
guild                                   =       GIL_BLOODFLY;
Zmień gildię na GIL_NONE lub na gildię owcy, chrząszcza :D

Jastrzab

Jastrzab

Użytkownicy
posty197
Propsy39
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Więc tak. Z gildią NONE wogóle wilk się nie rusza. Z gildią owcy zamiast atakować to ucieka za to z gildią chrząszcza jak chce atakować to biega wokół przeciwnika próbując go trafić z biegu ale za ch*** nie może go trafić xD Może jakieś inne propozycje?
 
CPU: Intel Core i7 8700k
RAM: G.Skill Ripjaws 16GB 3000MHz CL15
GPU: MSI GTX 1060 6GB
Mobas: MSI Z370 Gaming Pro Carbon

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Problem z własnym wilkiem
#3 2011-05-01, 15:34(Ostatnia zmiana: 2011-05-01, 15:34)
daj gildie owcy i zwiększ lvl wilkowi ;)

Jastrzab

Jastrzab

Użytkownicy
posty197
Propsy39
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To nic nie daje, nawet zwiększenie umiejętności walki nic nie dało.
 
CPU: Intel Core i7 8700k
RAM: G.Skill Ripjaws 16GB 3000MHz CL15
GPU: MSI GTX 1060 6GB
Mobas: MSI Z370 Gaming Pro Carbon

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
To nic nie daje, nawet zwiększenie umiejętności walki nic nie dało.
a na ile zwiększyłeś ? bo wilk powinien sie bać wszystkich tych którzy mają wyższy lvl od niego

Jastrzab

Jastrzab

Użytkownicy
posty197
Propsy39
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Jastrzab

Problem z własnym wilkiem
#6 2011-05-01, 18:49(Ostatnia zmiana: 2011-05-01, 19:08)
Hm... on się boi tylko wtedy kiedy ma gildię owcy. Mogę mu dać level 150 ciekawe czy wtedy by walczył normalnie.

To nie jest kwestia levelu ani umiejętności tylko gildii moim zdaniem ;p
 
CPU: Intel Core i7 8700k
RAM: G.Skill Ripjaws 16GB 3000MHz CL15
GPU: MSI GTX 1060 6GB
Mobas: MSI Z370 Gaming Pro Carbon

armageddon23

armageddon23

Użytkownicy
posty49
Propsy13
  • Użytkownicy
noto znajdz w skrypcie gildię i zmień na np najemnika :)


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry