Dziedzictwo - Dyskusja ogólna 306760 991

Ankieta

Chcesz aby dubbing był połączony z paczką modyfikacji?

Tak. Wszystko w jednym.
Tak, jeżeli będzie możliwość wyłączenia go podczas gry, gdyby nie spełniał moich oczekiwań.
Nie. Lepiej zrobić to jako osobną paczkę.

O temacie

Autor kaczka

Zaczęty 30.04.2011 roku

Wyświetleń 306760

Odpowiedzi 991

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
7 Kwietnia na konto wpadaja pieniazki i tego samego dnia dzwonie do UPC po internety. Wtedy bedziecie znowu sapac, ze wrzucam kazde gowno:D
Te pieniążki idą do mnie, bo wtedy mam urodziny. Albo kup mi chociaż Snickersa :I
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Zmiana planów. Jutro po 13 już będę miał stałe łącze :D
 

Boykaundisputed

Boykaundisputed

Użytkownicy
Klata, plecy, barki, od tego są ciężarki.
posty403
Propsy80
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Klata, plecy, barki, od tego są ciężarki.
Szybki jesteś, albo nas w chuja robisz xD
 
Uri Boyka is the most complete fighter in the world...


kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Robie was w chuja
 

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty827
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Kiedy kaczuch screeny? :)
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Strona na facebook'u:

https://www.facebook.com/DarkModdersTeam/

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Sawik żyje, więc nie jestem zgubiony  :lol2:

Po długiej ciszy odnośnie postępów prac nad modyfikacją z mojej strony, w końcu internety przydały się na coś, kaczek się w miarę ustatkował i pokończyłrozbabrał kilka kolejnych lokacji. Oprócz tego doszło wiele innowacji skryptowych, zadań czy choćby NPC, którzy już denerwują mnie byciem podczas gry - tak właśnie ma być  ;p

Zarzucę kilka screenów z kilku lokacji i opiszę je w sposób taki, żeby każdemu przybliżyć nieco zarys miejsca, możliwych zadań czy nowości w różnych lokacjach. Później, tradycyjnie będzie czas na trochę pierdolenia o tym, co to w skryptach zostało zrobione a co jeszcze musi iść do poprawki, lub w ogóle powinno być zaczęte już dawno.
Strona ani forum nie działa i działać nie będzie, przynajmniej na bplaced.net. Czekam na wypłatę i wykupuję serwer dedykowany razem z domeną, na którym umieszczę stronę i forum. Będzie to raczej ostatnia taka zmiana. Do sedna.

Wszystkie zeny z oryginalnej Nocy Kruka, zostały w jakiś sposób, mniej lub bardziej pozmieniane. Przykładowo; dzięki Caesumowi, mam możliwość utworzenia za palisadą miasta orków z prawdziwego zdarzenia. Obóz bractwa, czy choćby klasztor zmiennokształtnych, również przyniosą wam wiele smaczków, a co słabiej przystosowani do horrorów ludzie, będą mieli możliwość jawnego i uzasadnionego obsrania swoich gaci. Czas na screeny i jakiś konkretniej uzasadniony opis wszystkiego i wszystkich.


Khorinis
Miasto - Pierwsze trzy screeny to generalnie magazyn z najpotrzebniejszym zaopatrzeniem dolnego miasta. Nic specjalnego, kilka pierdół i masa rupieci. Oczywiście magazyny mają swoich opiekunów, którzy jak wiele ludzi dają nam zadania. Kolejne screeny pokazują małą część nieco rozbudowanego i jednocześnie podniszczonego miasta, ale podejrzewam, że największym zaskoczeniem dla graczy będzie miejska świątynia oraz jej bogate wnętrze, które ujrzeć można będzie już wkrótce.
Spoiler

Klasztor ognia - klasztor ognia stał się azylem dla wszystkich zabłąkanych dusz, które nie zostały zwerbowane przez orkowych najeźdźców i mają zamiar bronić siebie nawzajem i wszystko co do nich należy lub należało. Ze strony mieszkańców klasztoru, będziemy mogli spodziewać się dość nietypowych zwrotów akcji. Zapewniam, że nie będzie to kolejna nudna i oklepana miejscówka. Są tam prawie wszystkie gildie, które walczą za Rohbara.
Spoiler

Górnicza Dolina
Zamek - Trochę czasu upłynęło, tak jak upłynęło wiele mocy magicznej orkowych szamanów, by ukryć zamek i jego mieszkańców w gąszczach, z dala od świata zewnętrznego. Orkowie starają się bronić tajemnicy, która nawiedza zamek.
Spoiler

Cmentarzysko orków - Skrywające najwięcej tajemnic cmentarzysko, zostało odnalezione przez paladynów. Niestety w środku natknęli się na wiele niespodzianek a możliwość ucieczki rozpłynęła się wraz z marzeniami o wolności. (Screeny sprzed x czasu, wybaczcie za jasność)
Spoiler



Czas na skrypty, ale tylko te na prawdę ważne. (poniżej umieszczone tylko całkowite nowości)
Stworzone:
WoodCutting - rąbanie drewna
COOKING - Smażenie mięsa przy ogniskach, kuchenkach, patelniach, etc.
Guard_G3 - Strażnicy bram czy innych obiektów, w prawej dłoni mają halabardy.
Górnictwo - Wiadomo; złoto, ruda, żelazo, siarka
W trakcie:
Kursor myszy - kursor, dzięki któremu będzieli wybierali opcje dialogowe, czy menu. Będzie też użyteczny przy handlu z innymi NPC.
MiniMapa - na WoG było o tym dość głośno. Wiadomo co to, więc nie ma co się rozpisywać.
Do zrobienia:
Do zrobienia nagle zrzuciła się cała masa rzeczy, więc zbyt długo by pisać.

Od  dawna zbierałem się, żeby taki szit napisać. W końcu dziś mi się to udało ;p Poniżej zamieszczę wszystkie bardziej istotne informacje na temat moda i samej gry podczas niego. Zebrałem to co mogłem tak jakoś w jedną, mniej więcej zgrabną całość.


Informacje o modyfikacji:

Pełna nazwa modyfikacji: Gothic II - Dziedzictwo
Część gry:Gothic II Noc Kruka
Czas rozgrywki: Kilkanaście lat po opuszczeniu przez Bezimiennego wyspy Khorinis
Uniwersum: Khorinis, Górnicza Dolina, Jarkendar, Dwór Irdorath oraz kilka dodatkowych większych i mniejszych lokacji
Wymagania: Aktualnie wiadomo tylko, że będą niewiele większe od tych z podstawki
Dubbing: Tak

Oprócz tego chciałbym dodać, że modyfikacja na dzień dzisiejszy zawiera multum innowacji skryptowych, nowe modele, animacje, tekstury, dźwięki oraz dialogi mówione.



Poniżej ważniejsze informacje dotyczące samej gry:

Gildie
Paladyni  - w zasadzie nie można nazwać ich paladynami, bo po prostu zostało ich  już na prawdę niewielu a ci, którzy w dalszym ciągu żyją, są po prostu  niedobitkami z czasów krwawej wojny pomiędzy ludźmi a orkami. W tym  momencie są kimś w rodzaju partyzantów dewastujących wszystkie orkowe i  nie tylko orkowe miasta, wioski, obozy i kopalnie oraz wszystko co do  nich należy. Można ich znaleźć w jaskiniach, obozach buntowniczych czy  orkowych miastach pod przykrywką np. orkowego najemnika.
Bandyci  - Jak w każdej części Gothic, bandyci są osobnikami, którzy w nosie mają orków czy ludzi. Rabują, palą, gwałcą - rutyna. Jedyna nowość w tej gildii, to obecność w niej również kilkunastu orków, o których mowa będzie podczas gry.
Buntownicy  - razem z paladynami, ukryci gdzie się tylko da, planują odbijanie  miast i dewastacje orkowych stacji zaopatrzeniowych, kopalni, farm itd.
Magowie Ognia  - ta gildia nie zmieniła się prawie wcale, jeżeli chodzi o wiarę i  miejsce swojego pobytu. Zmieniło się to, że magowie ognia zaczęli  zgłębiać tajniki broni białej a co za tym idzie, przyuczać też w tej  dziedzinie nowicjuszy z klasztoru ognia. Walczą używając magii oraz  kosturów. Większość magów ognia przebywa w klasztorze.
Nowicjusze Ognia  - chętni, którzy chcieli zgłębiać tajniki magii ognia zaciągnęli się do  klasztoru, by w ciszy i spokoju oddać się i skupić na nauczaniach  swoich mistrzów. Ci z kolei posługują się drewnianymi laskami, których  używają głównie do treningu bojowego. Nie są wystarczająco gotowi na to,  żeby używać magii i czuć się z nią w pełni bezpiecznie. Wszyscy  nowicjusze przebywają w klasztorze.
Magowie Wody - ludzie  będący wodnymi magami żyją jak zawszę trybem koczowniczym. Są  nieprzewidywalni. Szukają sposobów na całkowite wypędzenie orków z  kontynentu i okolicznych wysp takich jak Khorinis. Można ich spotkać w  niewielu miejscach ale zawsze w większych,  ubezpieczonych przez Najemników grupach. Kilku z nich przesiaduje w klasztorze ognia w Khorinis.
Nowicjusze Wody - (patrz Nowicjusze Ognia) wielu z nowicjuszy wody jest obserwatorami. Magowie Wody  wysyłają ich na misję szpiegowskie tudzież dyplomatyczne oraz na masę  innych, równie trudnych. Ich głównym celem jest zbieranie informacji dla  Magów Wody.
Druidzi - specjaliści w magii przemian,  natury i przyzwań. Sympatyczni, choć niezbyt ufni. Żyją w jaskiniach  ukrytych w gęstych lasach, w całkowitej zgodzie z przyrodą. Nie myślcie,  że nie zabijają zwierząt.. coś muszą jeść ;p
(1)Najemnicy  - są dwie grupy najemników - ci, którzy po wielkiej wojnie nie poddali  się i wraz z podziemiem próbują przywrócić jako taki ład a przynajmniej  zasiać chwilowy zamęt w szeregach wroga, a jednocześnie plączą się z Magami Wody  po wszystkich ruinach i innych dziwnych miejscach, i ci, którzy poddali  się woli zielonych oddając im jednocześnie swoją wolną wolę.
(2)Orkowi Najemnicy
  - wyżej wspomniani, którzy oddali się orkowej władzy i posłusznie  wykonują ich rozkazy. Są chciwi i bezlitośni. Wykonają każdy, nawet  najokrutniejszy rozkaz otrzymany przez swoich przełożonych. Dla kilku  monet potrafią zabić swoją rodzinę. Wielu z nich to byli bandyci i  piraci. Urzędują w miastach i okolicach miast przejętych przez orków  oraz niewielkich obozach mieszczących się w niedużej odległości od  miasta, najczęściej znajdujących się na obrzeżach lasów czy jaskiń.
Łowcy  - to gildia typowa dla osób chcących szybko lecz niekoniecznie  bezpiecznie się wzbogacić. Pracują dla partyzanckiej grupy ludzi. Nie  przepadają za orkami. Cechuje ich przebiegłość i spryt ale także odwaga i  honor. Zajmują się kradzieżami, porwaniami, etc. Za drobną opłatą  przyłączą się do twojej wyprawy, by skopać tyłki kilku bydlaków.
Akolici - następcy poszukiwaczy z podstawki. To będzie dla was zaskakująca niespodzianka :)


Każda  z w/w gildii była wymyślona przezemnie (to, że kojarzycie je z trzeciej  części gothic, nie znaczy, że będą działały dokładnie tak samo czy  chociaż podobnie) specjalnie pod fabułę modyfikacji. Może wam się  wydawać, że część z nich łączy się swoimi rolami w pewien sposób ze sobą  ale zapewniam, że wcale tak nie jest a różnorodność zadań w  Dziedzictwie na pewno was przerazi.

System magii
W  Dziedzictwie postanowiłem zrobić coś co może wzbudzić pewne  kontrowersje, zwłaszcza u tej części fanów jedynej słusznej gry, którzy  uwielbiają grać jako magowie.
Ścieżka maga sama w sobie nie będzie  wyglądała jakoś strasznie zmieniona w porównaniu ze ścieżką z oryginału,  poza tym szczegółem, że chcąc dołączyć w szeregi magów, będzie trzeba  dokonać wyboru czy chce się nosić niebieski czy czerwony szlafrok ;d
Oprócz  tego magia została podzielona na żywioły ognia, wody itd., a te zostały  przypisane odpowiednim grupom. W skrócie; jeżeli chcesz używać magii  ognia, idziesz ścieżką maga ognia i analogicznie to samo działa z wodą  czy jakimiś przemianami. Oczywiście chodzi w tym momencie jedynie o  runy. Czary ze zwojów może używać każdy, kto posiada odpowiednią ilość  punktów many. To samo tyczy się paladynów, którzy używają magii typu  Święty Pocisk. Takie runy mogą mieć jedynie paladyni. Z tego co na razie jestem w stanie sobie przypomnieć jest to, że na pewno jako jedyne ostały się runy światła i leczenia dla każdego.

Innowacje w systemie powiadomień
Gdy otrzyma się doświadczenie, pojawi się komunikat  o aktualnym stanie punktów doświadczenia oraz o ilości punktów  doświadczenia, które są potrzebne do osiągnięcia kolejnego poziomu. Został również dodany pasek (taki jak hp, mana czy tlen) z ilością posiadanego doświadczenia, dzięki czemu łatwiej będzie nam się zorientować ile brakuje nam punktów by osiągnąć wyższy poziom.

Do powyższych informacji postanowiłem założyć osobny temat, w którym będą one aktualizowane na bieżąco.

Nie rozpisywałem się tak, jak powinienem z racji tego, że i tak 90% czytających od razu włączy screeny. Jest tego wszystkiego znacznie więcej, ale mnie również zależy na czasie. W tym właśnie momencie, po raz kolejny dziś odpalam Spacer :D

Wkrótce więcej informacji i kilkuminutowy gameplay przedstawiający kilka podstawowych zadań.
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
O, kaczor wrócił. :ok:
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Nigdy nie uciekłem :D
 

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
Kursor myszy - kursor, dzięki któremu będzieli wybierali opcje dialogowe, czy menu. Będzie też użyteczny przy handlu z innymi NPC.
Miałem w planach kiedyś coś takiego zrobić, ale nigdy się za to nie zabrałem.
Cytuj
MiniMapa - na WoG było o tym dość głośno. Wiadomo co to, więc nie ma co się rozpisywać.
Przy zmianie lokacji Gothic mi się crashuje. Miałeś z tym problemy? Czy napisałeś swoją funkcję?

Ogólnie mod fajnie się prezentuje, ale tekstura nieba podczas dnia jest tak brzydka, że aż płakać się chce.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Przy zmianie lokacji Gothic mi się crashuje. Miałeś z tym problemy? Czy napisałeś swoją funkcję?
To nie wersja WoGowa... jest pisana od nowa.

Ogólnie mod fajnie się prezentuje, ale tekstura nieba podczas dnia jest tak brzydka, że aż płakać się chce.
Ale kucyk jest ładny :D EsterEgg :D
 

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
No no... podoba mi się zarówno pod względem pomysłów, jak i sposobu w jaki to opisałeś. Ładnie i przejrzyście, aż chce się czekać  grać. Widzę, że dałeś screeny z cmentarzyska orków, jeśli jest tam zbyt ciemno to obawiam się że będzie trzeba wszystkie lighty po kolei rozjaśniać lub coś. Jak robiłem tą lokacje dla ciebie to miałem zainstalowane jakieś wogowe sterowniki do NVIDI żeby mi w ogóle spacer chodził. Dopiero później zorientowałem że u innych jest w *uj ciemno
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4625
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Git jest uno question
W ktorym rogu ekranu będzie minimapa :P?
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Widzę, że dałeś screeny z cmentarzyska orków, jeśli jest tam zbyt ciemno to obawiam się że będzie trzeba wszystkie lighty po kolei rozjaśniać lub coś. Jak robiłem tą lokacje dla ciebie to miałem zainstalowane jakieś wogowe sterowniki do NVIDI żeby mi w ogóle spacer chodził. Dopiero później zorientowałem że u innych jest w *uj ciemno
Imo jest właśnie tak, jak być powinno  :ok:

W ktorym rogu ekranu będzie minimapa :P?
Sam do końca nie wiem :P
 

Boykaundisputed

Boykaundisputed

Użytkownicy
Klata, plecy, barki, od tego są ciężarki.
posty403
Propsy80
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Klata, plecy, barki, od tego są ciężarki.
Lewy górny róg to idealna pozycja  :ok:
 
Uri Boyka is the most complete fighter in the world...


Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1714
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
A tak z ciekawości modyfikacja w ilu % jest gotowa?
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Lewy górny róg to idealna pozycja  :ok:
MiniMapa - jeżeli wszystko pójdzie ok -  będzie zamiast kompasu w prawym dolnym rogu

A tak z ciekawości modyfikacja w ilu % jest gotowa?
Oto jest pytanie. Musiałbym jakoś sensownie podzielić to co jest zrobione i to, co trzeba jeszcze zrobić i odpowiedzieć tak pi razy drzwi, plus klamka, minus zamek.
 

xendix

xendix

Użytkownicy
posty497
Propsy98
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Czy do modyfikacji wprowadzono wymogi levela dla każdej broni i wstąpienia do gildii?
 

Gwynbleidd

Gwynbleidd

Użytkownicy
posty188
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ten pasek z ilością doświadczenia będzie się pojawiał tylko przy zdobywaniu expa, czy będzie cały czas? Jeśli tak, to czy będzie opcja wyłączenia go w opcjach? No bo na cholerę takie coś, naciskam b i już wszystko wiem.
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4625
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Dolne rogi to automatycznie trzeba będzie paski zycia itp zmieniać. Lewy serio byłby lepsza opcja.
Pytanie, jak ona będzie działać, wymagane będzie oczywiście posiadanie mapy żeby nasza minimapy cokolwiek wyświetlała ?
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Dolne rogi to automatycznie trzeba będzie paski zycia itp zmieniać. Lewy serio byłby lepsza opcja.
Pytanie, jak ona będzie działać, wymagane będzie oczywiście posiadanie mapy żeby nasza minimapy cokolwiek wyświetlała ?
Zmienić położenie paska many czy HP to jest robota na kilka minut, poza tym to już dawno jest zrobione :F
Ten pasek z ilością doświadczenia będzie się pojawiał tylko przy zdobywaniu expa, czy będzie cały czas? Jeśli tak, to czy będzie opcja wyłączenia go w opcjach? No bo na cholerę takie coś, naciskam b i już wszystko wiem.
Podejrzewam, że będzie można go wyłączyć. Pasek sam w sobie będzie dłuższy niż paski hp, wytrzymałości, many czy tlenu. Będzie pod, lub nad QuickSlotem.

Czy do modyfikacji wprowadzono wymogi levela dla każdej broni i wstąpienia do gildii?
Są wprowadzane na bieżąco.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry