mam dwa pyranka. po pierwsze. chce zrobić ramki dialogowe. lecz ich tekstura w gothic jest przeźroczysta i ma rozdzielczość 6x6. trzeba ją zeskalować. otwieram plik .tga tekstury w tekstures>desktop>noimp , skaluje, i maluje by rozpoznać w grze. otwieram Gothic starter zaznaczam Convert Tekstures. jak się już zrobi to odpalam gre. tekstura jest nie zmieniona. otwieram gomana i otwieram DLG_Choice-c.tex z tekstures > compiled, i o dziwo tekstura jest skompilowana, ale po staremu. czyli 6x6 przeźroczyste. a w tesktures w tga. jest moja zeskalowana. mam pytanie czemu się nie kompiluje moja tekstura? gomanem nie da się podmienić bo on nie akceptuje skalowania tesktur. a w gomanie tesktura jest ta 6x6. co zrobić by skompilowało moją teksture?
monolog. co wpisać i gdzie w spacerze w mobie by można było wykonać na nim dany monolog?.
a i jeszcze jedno. jak przypisać monolog do umiejętności, by mógł go nas nauczyć npc?
nie musi się wyświetlać w umiejętnościach.