Wczytujemy naszą zapiskę i wchodzimy do gry . Otwieramy okno statystyk postaci i klikamy eksportuj postać . Wychodzimy z gry . Wchodzimy do folderu z grą
U mnie :
[ramka]D:\Program Files\MIB
[/ramka]
I otwieramy folder :
[ramka]CharExport
[/ramka]
Znajdziemy tam plik .txt z nazwą naszej postaci . Otwieramy go i mamy tam :
charfile_version = 1
name = Nazwa Postaci
xp = 154
money = 600000
attribute_points = 6
skill_points = 6
weapon_points = 6
strength = 100
agility = 100
intelligence = 100
charisma = 100
trade = 100
leadership = 100
prisoner_management = 100
reserved_skill_1 = 0
reserved_skill_2 = 0
reserved_skill_3 = 0
reserved_skill_4 = 0
persuasion = 100
engineer = 100
first_aid = 100
surgery = 100
wound_treatment = 100
inventory_management = 100
spotting = 100
path-finding = 100
tactics = 100
tracking = 100
trainer = 100
reserved_skill_5 = 0
reserved_skill_6 = 0
reserved_skill_7 = 0
reserved_skill_8 = 0
looting = 100
horse_archery = 100
riding = 100
athletics = 100
shield = 100
weapon_master = 100
reserved_skill_9 = 0
reserved_skill_10 = 0
reserved_skill_11 = 0
reserved_skill_12 = 0
reserved_skill_13 = 0
power_draw = 100
power_throw = 100
power_strike = 100
ironflesh = 100
reserved_skill_14 = 0
reserved_skill_15 = 0
reserved_skill_16 = 0
reserved_skill_17 = 0
reserved_skill_18 = 0
one_handed_weapons = 900
two_handed_weapons = 900
polearms = 900
archery = 900
crossbows = 900
throwing = 900
firearms = 900
face_key_1 = 3f002011
face_key_2 = 36db6db6db6db6db
To był kod do wszystkiego na full
Teraz jak go edytować :
charfile_version = 1
name = Nazwa Postaci - Piszemy nazwe Postaci
xp = 154 - Wpisujemy Ilosc Expa
money = 600000 - Kasa :D
attribute_points = 6 - Ile do ulepszen pkt
skill_points = 6 - Ile do ulepszen pkt
weapon_points = 6 - Ile do ulepszen pkt
strength = 100 - Siła
agility = 100 - Zręcznosc
intelligence = 100 - Inteligencja
charisma = 100 - Charyzma
trade = 100 - Handel
leadership = 100 - Jakiś tam skill nie pamiętam
prisoner_management = 100 - Jakiś tam skill nie pamiętam
reserved_skill_1 = 0
reserved_skill_2 = 0
reserved_skill_3 = 0
reserved_skill_4 = 0
persuasion = 100 - Jakiś tam skill nie pamiętam
engineer = 100 - Jakiś tam skill nie pamiętam
first_aid = 100 - Jakiś tam skill nie pamiętam
surgery = 100 - Jakiś tam skill nie pamiętam
wound_treatment = 100 - Jakiś tam skill nie pamiętam
inventory_management = 100 - Jakiś tam skill nie pamiętam
spotting = 100 - Jakiś tam skill nie pamiętam
path-finding = 100 - Jakiś tam skill nie pamiętam
tactics = 100 - Jakiś tam skill nie pamiętam
tracking = 100 - Jakiś tam skill nie pamiętam
trainer = 100 - Jakiś tam skill nie pamiętam
reserved_skill_5 = 0
reserved_skill_6 = 0
reserved_skill_7 = 0
reserved_skill_8 = 0
looting = 100 - Jakiś tam skill nie pamiętam
horse_archery = 100 - Jakiś tam skill nie pamiętam
riding = 100 - Jakiś tam skill nie pamiętam
athletics = 100 - Jakiś tam skill nie pamiętam
shield = 100 - Jakiś tam skill nie pamiętam
weapon_master = 100 - Jakiś tam skill nie pamiętam
reserved_skill_9 = 0
reserved_skill_10 = 0
reserved_skill_11 = 0
reserved_skill_12 = 0
reserved_skill_13 = 0
power_draw = 100 - Jakiś tam skill nie pamiętam
power_throw = 100 - Jakiś tam skill nie pamiętam
power_strike = 100 - Jakiś tam skill nie pamiętam
ironflesh = 100 - Jakiś tam skill nie pamiętam
reserved_skill_14 = 0
reserved_skill_15 = 0
reserved_skill_16 = 0
reserved_skill_17 = 0
reserved_skill_18 = 0
one_handed_weapons = 900 - Sprawność w broniach
two_handed_weapons = 900 - Sprawność w broniach
polearms = 900 - Sprawność w broniach
archery = 900 - Sprawność w broniach
crossbows = 900 - Sprawność w broniach
throwing = 900 - Sprawność w broniach
firearms = 900 - Sprawność w broniach
face_key_1 = 3f002011 - Kod Twarzy
face_key_2 = 36db6db6db6db6db - Kod Twarzy NR.2
Pisałem z pamięci . Więc za jakiekolwiek błędy przepraszam