Gothic Multiplayer 68450 81

O temacie

Autor Topolas

Zaczęty 24.01.2011 roku

Wyświetleń 68450

Odpowiedzi 81

Wojtexx

Wojtexx

Użytkownicy
posty128
Propsy42
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
GMP działa? A to ciekawe, bo mi cały czas wyskakuje komunikat o zakończeniu prac. Ma ktoś może link do nowej wersji?
 

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt
Poszukaj w tym temacie. .dllka z 11 lutego.
Ale uważaj co ściągasz, bo teraz ci co pracują nad gmp nie mogą za bardzo nic zrobić z nim, i dużo nowych błędów jest.
http://gothic-mp.pl/viewtopic.php?f=13&t=341
 

Wojtexx

Wojtexx

Użytkownicy
posty128
Propsy42
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Zaryzykuje. Dzięki za link.
 

skejt23

skejt23

Użytkownicy
posty7
Propsy3
  • Użytkownicy
Nowa przeglądarka obiektów do buildera:
https://www.youtube.com/watch?v=yioo3OzFahk
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
[media]
https://www.youtube.com/watch?v=aRbgHZSHFD0
[/media][media]
https://www.youtube.com/watch?v=mm9F_OJw_b4
[/media]

Polacy już nie są jedyni z własnym GMP, jeżeli mam być szczery to niemecki prezentuje się lepiej.


Niemiecka dyskusja.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

DarthTobi

DarthTobi

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy
E tam ten Gothic Multiplayer to strata czasu :|
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
E tam ten Gothic Multiplayer to strata czasu :|
Zgadzam się, ale nie o tym jest temat.

Ogólnie to sam nie chcę ryzykować (ponoć gmp ingeruje w grę tak że nie można modować) a ciekawi mnie czy Niemcy też zrobili mortal combat czy też jest to coś ciekawszego. Grał ktoś może ktoś podzielić się wrażeniami?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

skejt23

skejt23

Użytkownicy
posty7
Propsy3
  • Użytkownicy

skejt23

Gothic Multiplayer
#47 2012-04-14, 01:26(Ostatnia zmiana: 2012-04-22, 13:10)
Niemieckie nie jest jeszcze wydane. Mainclain robi to w C# i planuje opcje dzięki którym będzie można podczepiać pod multi "moduły" pisane w tym języku. Multi ma być głównie pod rozgrywke rp.
Mainclain npc planuje dodać w oparciu o koncepcje którą my odrzuciliśmy dawno temu, czyli gracz w pobliżu npcta wysyła po prostu jego dane na serwer, dzięki czemu całe AI potwora jest generowane w kliencie jednego gracza, po czym wysyłane do innych.
 

Tajek

Tajek

Użytkownicy
posty42
Propsy5
  • Użytkownicy
skejt cały czas twarto stoicie przy koncepcji only PvP ?
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Przecież starają się robić coś z nilboxem, gadałem jakiś czas temu z kimś z składu GMP i mówił mi że pracują nad bajerami (chyba wspominał coś o dualach) oraz mówił mi właśnie o NPC które ponoć mają być wprowadzone.

Swoją drogą słyszałem że screeny z mojej modyfikacji pojawiły się w tajnym GMP, osoba z którą o tym rozmawiałem nie była w stanie mi za wiele powiedzieć, czy mogę prosić osobę która mogłaby mi odpowiedzieć konkretnie na kilka pytań o kontakt? Głównie chodzi o fakt że słyszałem kilka wersji odnośnie po co one się tam w ogóle znalazły, nie będę się wdawał w szczegóły, ale powiem że niektóre rzeczy które słyszałem mi się nie podobały i chciałbym tą sprawę wyjaśnić, ponieważ może to być zwykłe nieporozumienie i nie chcę robić żadnej zbędnej afery, proszę o kontakt prywatnie, może być pod numerem Gadu-Gadu 24180766, bądź przez prywatną wiadomość tutaj na forum.

Co do samego projektu, zastanawialiście się nad wprowadzeniem zapisywania postępów gracza? Chodzi tutaj o poziom ekwipunek i tym podobne, nadałoby to chodź trochę sensu rozgrywce. Następna rzeczą jaką moglibyście następnie wprowadzić tymczasowo do czasu integracji NPC w świecie, mogłaby być nauka na styl z Diablo gdzie dostajemy punkty nauki i wydajemy je w oddzielnym oknie, wiem że używacie LeGo więc wykonanie czegoś takiego nie będzie najmniejszym problemem, prawdę mówiąc to nawet ja bym temu z łatwością podołał powinienem podołać. Nie będę wspominał o tym że warto by spróbować urozmaicić rozgrywkę o coś więcej niż tylko walka, nawet głupie wyścigi gdzie, musimy dotrzeć do wyznaczonego miejsca przed przeciwnikiem urozmaiciły by rozgrywkę. Pomysłów mam naprawdę wiele, ale opisze je przy innej okazji ponieważ teraz jestem już zmęczony więc na tym kończę tego posta.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

skejt23

skejt23

Użytkownicy
posty7
Propsy3
  • Użytkownicy
Cóż, my z nilboxem nie mamy nic wspólnego, tylko tyle że mają temat na naszej stronie. O twojej modyfikacji nic nie wiem, my używamy czystego Gothic 2, tyle że z dodanym vfdfem z mapami z gothic 1, a i jeszcze z paczką tekstur vurta. Zapisywanie postępów gracza będzie w bazie danych na serwerze. Nie używamy i nigdy nie używaliśmy lego, jeszcze niedawno nie wiedziałem, że coś takiego istnieje. Mainclain w swoim multi użył lego, dlatego tak szybko poszło mu zrobienie gui i innych rzeczy, miał dużo gotowców. Ja nasze gui pisałem od zera.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Jak mówiłem istnieje możliwość że to przypadek i okazało się że tak było. Przed chwilą dostałem wiadomość uzupełniającą moje informacje na temat GMP,  okazało się że istnieją (bądź istniały) dwa teamy gothic multiplayer, sam przyznasz że w takich okolicznościach o pomyłkę nie trudno, szczególnie jeżeli jest się tego faktu (istnienia dwóch teamów o tej samej nazwie i robiących to samo) nieświadomym. Za nieporozumienie przepraszam.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Amand

Amand

Użytkownicy
jestę studentę xD
posty238
Propsy94
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • jestę studentę xD
Jak tam idą prace nad GMP? Zamierzacie w najbliższym czasie dodać coś ciekawiego?
 
Wystąpił błąd podczas próby wyświetlenia sygnatury

Colderrr

Colderrr

Użytkownicy
posty45
Propsy4
  • Użytkownicy
Cytuj
czyli gracz w pobliżu npcta wysyła po prostu jego dane na serwer, dzięki czemu całe AI potwora jest generowane w kliencie jednego gracza, po czym wysyłane do innych.

Koncepcja do dupy bo zaraz pojawią się cheaty spawnujące każdemu potwory...
 

skejt23

skejt23

Użytkownicy
posty7
Propsy3
  • Użytkownicy

skejt23

Gothic Multiplayer
#54 2012-04-22, 13:12(Ostatnia zmiana: 2012-04-22, 13:13)
Koncepcja do dupy bo zaraz pojawią się cheaty spawnujące każdemu potwory...

Mainclain tak zrobił w swoim multi, my nic takiego na obecną chwile nie planujemy, jednym z powodów jest właśnie duża awaryjność tej koncepcji.
 

DarthWojt

DarthWojt

Użytkownicy
posty135
Propsy24
Profesjabrak
  • Użytkownicy

DarthWojt

Gothic Multiplayer
#55 2012-10-31, 22:29(Ostatnia zmiana: 2012-10-31, 22:44)
Ten multi to totalny chaos bez zwierząt i potworów, bez levelu oraz nauczycieli. Gracze zabijający wszędzie gdzie się da innych graczy, bez sens. W mieście lub wyznaczonych miejscach(obóz, baza itd.) powinno się wstawić NPC - jako straż, a także zablokować wyciąganie broni, zrobić specialnie wyznaczone teleporty i  sprzedawców(także NPC), mogli by tam też handlować gracze. Mnie ten cały styl PvP wogóle się nie odpowiada.
 

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
W GMPA niedługo mają dojść questy
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Jin

Jin

Użytkownicy
Seryjny samobójca
posty32
Propsy8
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Seryjny samobójca
Gram w GMP od początku i mnie się nigdy nie znudził. Jest to jeden z lepszych modyfikacji do Gothic'a.
 

DarthWojt

DarthWojt

Użytkownicy
posty135
Propsy24
Profesjabrak
  • Użytkownicy

DarthWojt

Gothic Multiplayer
#58 2012-11-01, 15:21(Ostatnia zmiana: 2012-11-01, 15:22)
Gram w GMP od początku i mnie się nigdy nie znudził. Jest to jeden z lepszych modyfikacji do Gothic#msg1058082a.

Sądzę, że już niedług GMP:A prześcignie GMP, wprowadzając nowości jakie planuje wprowadzić w kolejnej wersji np.wprowdzenie NPC-tów, zwierząt, potworów, questów od NPC, czyli będzie wreszcie level no i exp. Oczywiście GMP z wyglądu prezentuje się lepiej, ale nic już się w niej nie rozwija prócz tego, nie ma takowych nowości jeśli chodzi o samą grę, bo twórcy zbyt mocno zostali przy stylu PvP. Multi bardziej skupia się na biciu graczy, gadaniu przez czat, wymyślaniu własnych questów sobie lub też innym graczą by ich przyjąć, znajdowaniu itemów i to wystarczy, żeby stwierdzić, że na razie się nic nie zmieni na lepsze.
 

Robertboanerges

Robertboanerges

Użytkownicy
posty488
Propsy79
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Dlatego właśnie między innymi nie gram w multi.
 
Z mojego chomika można pobrać moda returing i profesjonale finalne spolszczenie i nowy path.

http://chomikuj.pl/robertboanerges/Gry/Mod+do+Gothic+2+NK/Oficjalne+pelne+profesjonalne+spolszczenie+Returninga

A tu 2 łatki do moda 1.3.1 i najnowsza 1.3.2
http://chomikuj.pl/robertboanerges/Gry/Mod+do+Gothic+2+NK/Path+do+spolszczenia+pro/Patch+1.3.1


Także można z mojego chomika pobrać nową wersję moda DarkSaga łącznie z spolszczeniem
http://chomikuj.pl/robertboanerges/Gry/Mod+do+Gothic+2+NK/Dark+saga+Dark+Saga+1.0.4

Link do moda Złote Wrota
http://chomikuj.pl/robertboanerges/Gry/Mod+do+Gothic+2+NK/Z*c5*82ote+Wrota

Także z mojego chomika można pobrać Returninga 2.0 plus spolszczenie.

https://chomikuj.pl/robertboanerges/Gry/Mod+do+Gothic+2+NK/Returning+2+PL


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry