O temacie
Autor Jastrzab
Zaczęty 13.01.2011 roku
Wyświetleń 3938
Odpowiedzi 10
Jastrzab
Npc_ExchangeRoutine(MIL_1034_Oficer10,"Guide");
Npc_ExchangeRoutine(self,"Guide");
//========================================//-----------------> Pierwsze_spotkanie//========================================INSTANCE DIA_Lares_Pierwsze_spotkanie (C_INFO){ npc = VLK_449_Lares; nr = 1; condition = DIA_Lares_Pierwsze_spotkanie_Condition; information = DIA_Lares_Pierwsze_spotkanie_Info; permanent = FALSE; Important = TRUE;};FUNC INT DIA_Lares_Pierwsze_spotkanie_Condition(){ if (filmik == TRUE) { return TRUE; };};FUNC VOID DIA_Lares_Pierwsze_spotkanie_Info(){ AI_Output (other, self ,"DIA_Lares_Pierwsze_spotkanie_15_01"); //O cholera! Gdzie jest ten smok?! AI_Output (self, other ,"DIA_Lares_Pierwsze_spotkanie_03_02"); //Jaki smok?... Chyba wypaliłeś za dużo ziela od najemników. AI_Output (self, other ,"DIA_Lares_Pierwsze_spotkanie_03_03"); //Idź lepiej do Lorda Andre. Mamy stan wojenny, a każdy nowy mieszkaniec musi się zarejestrować. AI_Output (self, other ,"DIA_Lares_Pierwsze_spotkanie_03_04"); //A ja nigdy wcześniej cię tu nie widziałem. AI_Output (other, self ,"DIA_Lares_Pierwsze_spotkanie_15_05"); //Dobra, ale kim jestem? AI_Output (other, self ,"DIA_Lares_Pierwsze_spotkanie_15_06"); //Gdzie jestem? AI_Output (self, other ,"DIA_Lares_Pierwsze_spotkanie_03_07"); //Wszystko wytłumaczy ci Andre. AI_Output (self, other ,"DIA_Lares_Pierwsze_spotkanie_03_08"); //Straże! AI_Output (self, other ,"DIA_Lares_Pierwsze_spotkanie_03_09"); //Zaprowadźcie go do ratusza, do Lorda Andre. Info_ClearChoices (DIA_Lares_Pierwsze_spotkanie); Info_AddChoice (DIA_Lares_Pierwsze_spotkanie, "W porządku, do zobaczenia.", DIA_Lares_Pierwsze_spotkanie_eskorta_tak);};FUNC VOID DIA_Lares_Pierwsze_spotkanie_eskorta_tak(){ AI_PlayAni (other, "T_SEARCH"); AI_Output (other, self ,"DIA_Lares_Pierwsze_spotkanie_eskorta_tak_15_01"); //W porządku, do zobaczenia. AI_Output (self, other ,"DIA_Lares_Pierwsze_spotkanie_eskorta_tak_03_02"); //Tylko nie sprawiaj żadnych kłopotów. AI_StopProcessInfos (self); AI_Teleport (MIL_1033_Oficer9,"ESKORTA_STRAZ"); AI_Teleport (MIL_1034_Oficer10,"ESKORTA_STRAZ"); Npc_ExchangeRoutine (VLK_449_Lares,"Start");};
//========================================//-----------------> Eskorta_straz//========================================INSTANCE DIA_Oficer_Eskorta_straz (C_INFO){ npc = MIL_1033_Oficer9; nr = 1; condition = DIA_Oficer_Eskorta_straz_Condition; information = DIA_Oficer_Eskorta_straz_Info; permanent = FALSE; Important = TRUE;};FUNC INT DIA_Oficer_Eskorta_straz_Condition(){ if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Lares_Pierwsze_spotkanie)) { return TRUE; };};FUNC VOID DIA_Oficer_Eskorta_straz_Info(){ AI_Output (self, other ,"DIA_Oficer_Eskorta_straz_03_01"); //Chodź z nami i nie oddalaj się bo będziesz miał kłopoty! AI_Output (other, self ,"DIA_Oficer_Eskorta_straz_15_02"); //Wedle życzenia. Eskorta_port = 1;Npc_ExchangeRoutine(self,"Guide");Npc_ExchangeRoutine(MIL_1034_Oficer10,"Guide");};
daily_routine = Rtn_Start_900000;};FUNC VOID Rtn_Start_900000 (){ TA_Guard_Passage (08,00,24,00,"ESKORTA_STRAZ"); TA_Guard_Passage (24,00,08,00,"ESKORTA_STRAZ");};FUNC VOID Rtn_Run_900000 (){ TA_RunToWP (00,00,00,00,"NW_CITY_HALUNY");};FUNC VOID Rtn_Guide_900000 (){ TA_Guide_Player (08,00,24,00,"NW_CITY_CITYHALL_IN_01"); TA_Guide_Player (24,00,08,00,"NW_CITY_CITYHALL_IN_01");};
daily_routine = Rtn_Start_910000;};FUNC VOID Rtn_Start_910000 (){ TA_Guard_Passage (24,00,08,00,"ESKORTA_STRAZ"); TA_Guard_Passage (08,00,24,00,"ESKORTA_STRAZ");};FUNC VOID Rtn_Run_910000 (){ TA_RunToWP (00,00,00,00,"NW_CITY_HALUNY");};FUNC VOID Rtn_Guide_910000 (){ TA_Guide_Player (08,00,24,00,"NW_CITY_CITYHALL_IN_01"); TA_Guide_Player (24,00,08,00,"NW_CITY_CITYHALL_IN_01");};
pawbuj
RafalBudzis
a spróbuj coś takiego :B_ExchangeRoutine (instance npc, "nazwa rutyny"); ewentualnie jeżeli nie pomoże , zrób próbę z inną rutyną dla tego npc#msg130377#msg130377#msg130377#msg130377 date=1294932895]a spróbuj coś takiego :B_ExchangeRoutine (instance npc, "nazwa rutyny"); ewentualnie jeżeli nie pomoże , zrób próbę z inną rutyną dla tego npca i upewnij się, że dialog jest na pewno w reparsowem folderze
EdekSumo Wyspa Khorinis
dajesz w npc_globals na początku var C_NPC Imię_npc;i na końcuimię_npc = Hlp_GetNpc (Instancja_npc); a w dialogu Npc_ExchangeRoutine (imię_npc,"rutyna");
Npc_ExchangeRoutine (Hlp_GetNpc (MIL_1033_Oficer9),"Rtn_Guide_910000");Npc_ExchangeRoutine (Hlp_GetNpc (MIL_1034_Oficer10),"Rtn_Guide_910000");
Pawciow
(08,00,24,00,"NW_CITY_CITYHALL_IN_01"); TA_Guide_Player (24,00,08,00,"NW_CITY_CITYHALL_IN_01");
08,00,22,00,"NW_CITY_CITYHALL_IN_01"); TA_Guide_Player (22,00,08,00,"NW_CITY_CITYHALL_IN_01");
Pragasek
B_StartOtherRoutine (instance,"nazwa waypointa");