Nieoteksturowany Vob w spacerze 2473 6

O temacie

Autor thorn

Zaczęty 28.12.2010 roku

Wyświetleń 2473

Odpowiedzi 6

thorn

thorn

Użytkownicy
posty33
Propsy3
  • Użytkownicy
Witam. zrobiłem w Wingsie choinke, którą oteksturowałem.

następnie wchodze do spacera, i gdy chce dodać choinke jest ona nieoteksturowana !!

tekstury w gomanie dałem o TGA i exportowałem do Work>data>tekstures a model do Work>data>meshes

Co zrobić by w spacerze było oteksturowane !?

PS. do tej choinki są 3 tekstury
 

Revolution

Revolution

Użytkownicy
posty127
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
trzeba zrobić tak : robisz model i teksturę potem otwierasz tex przez gomana i PRZEZ GOMANA eksportujesz do *.tga nakładasz na model eksportujesz model do *.3ds. model wkładasz do Work>data>meshes>mobs (lepiej wkładać do odpowiedniego folderu tak się nie będą myliły)

a teksturę do  Work>data>tekstures>items

ja tak zawsze robię i wszystko śmiga :D
 

thorn

thorn

Użytkownicy
posty33
Propsy3
  • Użytkownicy
no mówisz niby dobrze ale niedziała. opisze jak to robie.

robie model w Wings3d. składa się on z 3 stożków więc są 3 tekstury. mapuje UV eksportuje obrazki nakładam w gimp teksture importuje obraz do wings i teksturuje. później exporuje do jakiegoś folderu model. exportuje się on włącznie z trzema teksturami w formacie BMP(tych stożków). każdy obraz BMP importuje do gomana i exportuje do folderu textures jako .TGA . model wrzudam do folderu Meshes. wchodze do spacera i lipa !!!!!!
 

Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan
Przy eksporcie w wingsie wejdz normalnie w eksportuj 3ds kliknij w ten kwadracik i wybierz format tekstury na tga.Wings pewnie skróci ci tą nazwę(nazwe tekstury którą wczesniej wrzucisz do programu).Więc albo zmienisz ją poprostu do nazwy pierwotnej tekstury albo a jak to nie zadziała , to najprościej w spacerze oteksturowac. To nie jest zbyt skoąplikowany model więc spokojnie nie będzie to probleme
 

Revolution

Revolution

Użytkownicy
posty127
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
połacz model i zrób jedną teksturę nazwa tex nie może przekraczać 10 znaków ponieważ Gothic jej nie odczyta :lol:
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
A moze sprobuj teksture do Tex nie do tga
 

Avatrass

Avatrass

Użytkownicy
posty11
Propsy1
  • Użytkownicy
Wystarczy w spacerze zaznaczyć całą powierzchnię mesha wybrać teksturę i 'apply'
Powinna ułożyć się według wcześniej utworzonej mapy.
 
Awatar mojego awatara jest moim awatarem.

_______________________________________________

[font='Arial Black]

[/font]

[font='Arial Black]

[/font]


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry