Później zainstaluję gothica to sprawdzę(spacer mi się zepsuł,więc się zdenerwowałem i usunąłem grę).I dzięki,że sprawdziliście=)
Edit:Propsy poleciały:)
Edit2:Adanos wiesz,że sam nie wiem?Pewnie z rozpędu,lub z tego,że dawno nie siedziałem w tym(chyba z kilka miesięcy i zapomniałem wielu rzeczy).
Edit3:
//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================
INSTANCE DIA_Shakal_EXIT(C_INFO)
{
npc = NONE_301_Shakal;
nr = 999;
condition = DIA_Shakal_EXIT_Condition;
information = DIA_Shakal_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = "KONIEC";
};
FUNC INT DIA_Shakal_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Shakal_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================
INSTANCE DIA_Shakal_HELLO1 (C_INFO)
{
npc = NONE_301_Shakal;
nr = 1;
condition = DIA_Shakal_HELLO1_Condition;
information = DIA_Shakal_HELLO1_Info;
permanent = FALSE;
description = "Kim jesteś?";
};
FUNC INT DIA_Shakal_HELLO1_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Shakal_HELLO1_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO1_15_01"); //Kim jesteś?
AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO1_03_02"); //Nazywam się Shakal.Szukasz może prostego zadania?
AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO1_15_03"); //No chyba tak.A co miałbym zrobić?
AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO1_03_04"); //Przynieś mi butelkę ginu.Sam będziesz mógł sobie wybrać nagrodę.
AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO1_15_05"); //Dobra nie ma sprawy.
MIS_Shakal_Gin = LOG_RUNNING;
Log_CreateTopic (TOPIC_Shakal_Gin, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_Shakal_Gin, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_Shakal_Gin,"Muszę przynieść gin dla Shakala.Powiedział,że będę mógł wybrać sobie sam nagrodę.");
AI_StopProcessInfos (self);
};
//========================================
//-----------------> HELLO2
//========================================
INSTANCE DIA_Shakal_HELLO2 (C_INFO)
{
npc = NONE_301_Shakal;
nr = 2;
condition = DIA_Shakal_HELLO2_Condition;
information = DIA_Shakal_HELLO2_Info;
permanent = FALSE;
description = "Mam dla ciebie gin.";
};
FUNC INT DIA_Shakal_HELLO2_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Shakal_HELLO1))
&& (Npc_HasItems (other, ItFo_Booze) >=1)
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Shakal_HELLO2_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO2_15_01"); //Mam dla ciebie gin.
AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_03_02"); //To dobrze.Daj mi go.
B_GiveInvItems (other, self, ItFo_Booze, 1);
AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_03_03"); //Dzięki.
B_UseItem (self, ItFo_Booze);
AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_03_04"); //No więc teraz wybierz sobie jedną z nagród.
B_LogEntry (TOPIC_Shakal_Gin,"Przyniosłem gin dla Shakala.Teraz pozostaje mi wybrać nagrodę.");
Log_SetTopicStatus (TOPIC_Shakal_Gin, LOG_SUCCESS);
MIS_Shakal_Gin = LOG_SUCCESS;
B_GivePlayerXP (25);
AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_03_05"); //Możesz dostać 2 z 3 zwojów.
AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_03_06"); //25 sztuk złota.
AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_03_07"); //Lub strój cienia.
AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_03_08"); //Wybór należy do ciebie.
Info_ClearChoices (DIA_Shakal_HELLO2);
Info_AddChoice (DIA_Shakal_HELLO2, "Wezmę 25 sztuk złota.", DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZloto);
Info_AddChoice (DIA_Shakal_HELLO2, "Chyba się skuszę na pancerz.", DIA_Shakal_HELLO2_DajMiPancerz);
Info_AddChoice (DIA_Shakal_HELLO2, "Wybieram zwoje.", DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje);
};
FUNC VOID DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZloto()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZloto_15_01"); //Wezmę 25 sztuk złota.
AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZloto_03_02"); //Świetnie.Oto pieniądze.
CreateInvItems (self, ItMi_Gold, 25);
B_GiveInvItems (self, other, ItMi_Gold, 25);
Info_ClearChoices (DIA_Shakal_HELLO2);
AI_StopProcessInfos (self);
};
FUNC VOID DIA_Shakal_HELLO2_DajMiPancerz()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO2_DajMiPancerz_15_01"); //Chyba się skuszę na pancerz.
AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_DajMiPancerz_03_02"); //Niech cię chroni w walce.
CreateInvItems (self, STT_ARMOR_M, 1);
B_GiveInvItems (self, other, STT_ARMOR_M, 1);
Info_ClearChoices (DIA_Shakal_HELLO2);
AI_StopProcessInfos (self);
};
FUNC VOID DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje_15_01"); //Wybieram zwoje.
AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje_03_02"); //Pamiętaj,że możesz wybrać 2 z 3.
Info_ClearChoices (DIA_Shakal_HELLO2);
Info_AddChoice (DIA_Shakal_HELLO2, "Kula ognia.", DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje_KulaOgnia);
Info_AddChoice (DIA_Shakal_HELLO2, "Przyzwanie wilka.", DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje_PrzyzwanieWilka);
Info_AddChoice (DIA_Shakal_HELLO2, "Leczenie lekkich ran.", DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje_LeczenieLekkichRan);
};
FUNC VOID DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje_KulaOgnia()
{
CreateInvItems (self, ItSc_InstantFireball, 3);
B_GiveInvItems (self, other, ItSc_InstantFireball, 3);
Liczba = Liczba+1;
if (Liczba == 2)
{
Info_ClearChoices (DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje);
};
};
FUNC VOID DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje_PrzyzwanieWilka()
{
CreateInvItems (self, ItSc_SumWolf, 3);
B_GiveInvItems (self, other, ItSc_SumWolf, 3);
Liczba = Liczba+1;
if (Liczba == 2)
{
Info_ClearChoices (DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje);
};
};
FUNC VOID DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje_LeczenieLekkichRan()
{
CreateInvItems (self, ItSc_LightHeal, 3);
B_GiveInvItems (self, other, ItSc_LightHeal, 3);
Liczba = Liczba+1;
if (Liczba == 2)
{
Info_ClearChoices (DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje);
};
};
//========================================
//-----------------> HELLO3
//========================================
INSTANCE DIA_Shakal_HELLO3 (C_INFO)
{
npc = NONE_301_Shakal;
nr = 3;
condition = DIA_Shakal_HELLO3_Condition;
information = DIA_Shakal_HELLO3_Info;
permanent = FALSE;
description = "Dobra ruszam w swoją stronę.";
};
FUNC INT DIA_Shakal_HELLO3_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Shakal_HELLO2))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Shakal_HELLO3_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO3_15_01"); //Dobra ruszam w swoją stronę.
AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO3_03_02"); //Powodzenia.Przyjmij ten miecz,niech cię wspomaga w trudnej drodze.
CreateInvItems (self, ItMw_1h_MISC_Sword, 1);
B_GiveInvItems (self, other, ItMw_1h_MISC_Sword, 1);
AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO3_15_03"); //Dziękuję.Do zobaczenia.
AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO3_03_04"); //Zanim odejdziesz,napijmy się piwa.
AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO3_15_05"); //Dobra,niech będzie.
CreateInvItems (self, ItFo_Beer, 1);
B_GiveInvItems (self, other, ItFo_Beer, 1);
CreateInvItems (self, ItFo_Beer, 1);
AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO3_03_06"); //Twoje zdrowie.
B_UseItem (other, ItFo_Beer);
B_UseItem (self, ItFo_Beer);
AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO3_15_07"); //Dzięki.Do zobaczenia.
AI_StopProcessInfos (self);
};
Mam ten skrypt i dalej pisze,że wrong type DIA_SHAKAL_HELLO2_DAJMIZWOJE