[G2:NK]Brak możliwości rozmowy z postacią 6406 16

O temacie

Autor Graveir

Zaczęty 26.12.2010 roku

Wyświetleń 6406

Odpowiedzi 16

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
To znowu ja.Tamten temat z opcją choice dalej niech pozostanie otwarty,bo niedługo dorzucę skrypt,który myślę,że może mi sprawić problemy.Ale tutaj piszę,bo mam ten sam problem,co kiedyś,że nie można rozmawiać z postacią.A konkretnie jak na nią klikne to odwraca się na chwilę do mnie i wraca do swojej rutyny(nie pojawia się żadna opcja dialogu).Wkleje skrypty postaci i dialogu(postać robiona programem NSCScriptGenerator-wcześniej nie było problemów z postaciami stworzonymi przez niego).
Najpierw skrypt postaci:
// -----------------------------------
// This script file was created with NSC Script Generator 2.2 by Mirage Game Development
// Mirage Game Development - copyright 2005
// File: NONE_301_Shakal
// -----------------------------------

instance NONE_301_Shakal (Npc_Default)
{
// ------ NSC ------
name = "Shakal";
guild = GIL_NONE;
id = 301;
voice = 25;
npctype = NPCTYPE_MAIN;

// ------ AIVARs ------
aivar[AIV_IGNORE_Sheepkiller] = TRUE;

// ------ Attributes ------
B_SetAttributesToChapter(self, 1);

// ------ NSC relevant talents ------
B_GiveNpcTalents (self);

// ------ Fight tactic ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_NORMAL;

// ------ Equipted weapons ------
EquipItem (self, ItMw_1h_MISC_Sword);
EquipItem (self, ItRw_Bow_L_01);

// ------ Inventory ------
B_CreateAmbientInv (self);
// ------ Visuals ------
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_Pony", Face_N_Homer, BodyTex_N, ITAR_Prisoner);
Mdl_SetModelFatness (self, 0);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Relaxed.mds");

// ------ Fight skills ------
B_SetFightSkills (self, 20);

// ------ Announce DR ------
daily_routine = Rtn_Start_50000;
};

FUNC VOID Rtn_Start_50000()
{
TA_Smoke_Joint(00,00,12,00,"NW_XARDAS_START");
TA_Practice_Magic(12,00,00,00,"NW_XARDAS_START");
};
Teraz dialog:
//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================

INSTANCE DIA_Shakal_EXIT(C_INFO)
{
        npc             = NONE_301_Shakal;
        nr              = 999;
        condition       = DIA_Shakal_EXIT_Condition;
        information     = DIA_Shakal_EXIT_Info;
        permanent       = TRUE;
        description     = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_Shakal_EXIT_Condition()
{
        return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Shakal_EXIT_Info()
{
        AI_StopProcessInfos     (self);
};

//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================

INSTANCE DIA_Shakal_HELLO1 (C_INFO)
{
   npc          = NONE_301_Shakal;
   nr           = 1;
   condition    = DIA_Shakal_HELLO1_Condition;
   information  = DIA_Shakal_HELLO1_Info;
   permanent    = FALSE;
   description  = "Daj mi jakiś przedmiot.";
};

FUNC INT DIA_Shakal_HELLO1_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Shakal_HELLO1_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO1_15_01"); //Daj mi jakiś przedmiot.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO1_03_02"); //Wybierz sobie coś.

    Info_ClearChoices           (DIA_Shakal_HELLO1);
    Info_AddChoice              (DIA_Shakal_HELLO1, "Daj mi zwój.", DIA_Shakal_HELLO1_DajMiZwoj);
    Info_AddChoice              (DIA_Shakal_HELLO1, "Daj mi złoto.", DIA_Shakal_HELLO1_DajMiZloto);
};

FUNC VOID DIA_Shakal_HELLO1_DajMiZwoj()
{
    CreateInvItems (self, ItSc_PalLight, 1);
    B_GiveInvItems (self, other, ItSc_PalLight, 1);
    Info_ClearChoices           (DIA_Shakal_HELLO1);
    AI_StopProcessInfos (self);
};

FUNC VOID DIA_Shakal_HELLO1_DajMiZloto()
{
    CreateInvItems (self, ItMi_Gold, 1);
    B_GiveInvItems (self, other, ItMi_Gold, 1);
    Info_ClearChoices           (DIA_Shakal_HELLO1);
    AI_StopProcessInfos (self);
};
Spacer nie znajduje żadnych błędów.Korzystałem z tutoriala o kompilowaniu skryptów i dialogów,ale w grze nie da rady porozmawiać z postacią.
Z tego korzystałem
Skorzystałem ze sposobu drugiego(reparse script pliku gothic.src,później update,następnie save)i wcześniej skasowałem pliki z folderu cutscene.Aha i jeśli ktoś by mógł,to niech sprawdzi mi plik .ini moda The Winter,bo mnie zastanawia linijka OutputUnits:

[INFO]

Title=Winter
Version=1.03
Authors=Scar, Ingvord
Webpage=http://worldofgothic.ru/index.php/board,87.0.html
Description={\rtf1\ansi\ansicpg1250\pard\qc\lang1031\par This MOD was developed  within a project "die Hoffnung"["the Hope"]. This MOD is Summer and Winter interchangeable. This pack contains NW Textures and OW Textures.\par\par}
Icon=winter.ico

[FILES]

VDF=WINTER_NWTEXTURES.mod  Winter_OWTextures.mod  WINTER_NWWORLD.mod

Game=Content\Gothic
FightAI=Content\Fight
Menu=System\Menu
Camera=System\Camera
Music=System\Music
SoundEffects=System\SFX
ParticleEffects=System\ParticleFX
VisualEffects=System\VisualFX

OutputUnits=OU

[SETTINGS]

World=NewWorld\NewWorld.zen
Player=PC_Hero


[OPTIONS]

show_Info=0
show_InfoX=800
show_InfoY=7200

show_Version=1
show_VersionX=6500
show_VersionY=7200

show_Focus=1
show_FocusItm=1
show_FocusMob=1
show_FocusNpc=1
show_FocusBar=1

force_Subtitles=1

force_Parameters=
Wybaczcie,że się narzucam.
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
A jaką masz zbroje i gildie ?
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Cytat: edeksumo link=topic=12543.msg125800#msg125800#msg125800#msg125800 date=1293373094
A jaką masz zbroje i gildie ?
Brak gildii,a pancerz łachy skazańca.A to coś zmienia?Bo wcześniej miałem tekst typu "Ubierz się pożądnie",a teraz nic.
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
To dziwne a z reparsowałeś skrypty?
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Cytat: edeksumo link=topic=12543.msg125931#msg125931#msg125931#msg125931 date=1293390714
To dziwne a z reparsowałeś skrypty?
Tak skrypty reparsuje zawsze,gdy stworzę nowy dialog/zmienię coś w istniejącym.I zwykle nie znajduje spacer błędów.
Zmieniłem w pliku .ini moda OutputUnits najpierw na OutputUnits=content\cutscene\OU i nie było dialogów widać.To wróciłem do OutputUnits=OU i dialogi(przynajmniej na razie)widzę.Aha dialogów wg nie było widać,mimo,że były opcje widoczne i wpisy do dziennika się robiły.Teraz jak próbowałem porozmawiać z npc#msg125931#msg125931#msg125931#msg125931 date=1293390714]
To dziwne a z reparsowałeś skrypty?
[/quote]
Tak skrypty reparsuje zawsze,gdy stworzę nowy dialog/zmienię coś w istniejącym.I zwykle nie znajduje spacer błędów.
Zmieniłem w pliku .ini moda OutputUnits najpierw na OutputUnits=content\cutscene\OU i nie było dialogów widać.To wróciłem do OutputUnits=OU i dialogi(przynajmniej na razie)widzę.Aha dialogów wg nie było widać,mimo,że były opcje widoczne i wpisy do dziennika się robiły.Teraz jak próbowałem porozmawiać z npcem w łachach skazańca to się tylko na chwilę odwracał,ale po zdjęciu mogłem prowadzić rozmowę.Tyle,że zwykle npc#msg125931#msg125931#msg125931#msg125931 date=1293390714]
To dziwne a z reparsowałeś skrypty?
[/quote]
Tak skrypty reparsuje zawsze,gdy stworzę nowy dialog/zmienię coś w istniejącym.I zwykle nie znajduje spacer błędów.
Zmieniłem w pliku .ini moda OutputUnits najpierw na OutputUnits=content\cutscene\OU i nie było dialogów widać.To wróciłem do OutputUnits=OU i dialogi(przynajmniej na razie)widzę.Aha dialogów wg nie było widać,mimo,że były opcje widoczne i wpisy do dziennika się robiły.Teraz jak próbowałem porozmawiać z npcy mówią "Ubierz się porządnie",jednak u mnie koleś się tylko odwraca,gdy mam założoną w/w zbroję i nie ma tego tekstu.
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Pawciow

Pawciow

Użytkownicy
posty533
Propsy70
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
[INFO]

Title=Winter
Version=1.03
Authors=Scar, Ingvord
Webpage=http://worldofgothic.ru/index.php/board,87.0.html
Description={\rtf1\ansi\ansicpg1250\pard\qc\lang1031\par This MOD was developed  within a project "die Hoffnung"["the Hope"]. This MOD is Summer and Winter interchangeable. This pack contains NW Textures and OW Textures.\par\par}
Icon=winter.ico

[FILES]

VDF=WINTER_NWTEXTURES.mod  Winter_OWTextures.mod  WINTER_NWWORLD.mod

Game=Content\Gothic
FightAI=Content\Fight
Menu=System\Menu
Camera=System\Camera
Music=System\Music
SoundEffects=System\SFX
ParticleEffects=System\ParticleFX
VisualEffects=System\VisualFX

OutputUnits=OU

[SETTINGS]

World=NewWorld\NewWorld.zen
Player=PC_Hero


[OPTIONS]

show_Info=0
show_InfoX=800
show_InfoY=7200

show_Version=1
show_VersionX=6500
show_VersionY=7200

show_Focus=1
show_FocusItm=1
show_FocusMob=1
show_FocusNpc=1
show_FocusBar=1

force_Subtitles=1

force_Parameters=

w pliku .ini jest wszystko ok, ma zostać tak jak napisałem, czyli jak był

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================

INSTANCE DIA_Shakal_EXIT(C_INFO)
{
npc             = NONE_301_Shakal;
nr              = 999;
condition = DIA_Shakal_EXIT_Condition;
information = DIA_Shakal_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description     = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_Shakal_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Shakal_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================

INSTANCE DIA_Shakal_HELLO1 (C_INFO)
{
   npc          = NONE_301_Shakal;
   nr           = 1;
   condition    = DIA_Shakal_HELLO1_Condition;
   information  = DIA_Shakal_HELLO1_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Kim jesteś?";
};

FUNC INT DIA_Shakal_HELLO1_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Shakal_HELLO1_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO1_15_01"); //Kim jesteś?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO1_03_02"); //Nazywam się Shakal.Szukasz może prostego zadania?
    AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO1_15_03"); //No chyba tak.A co miałbym zrobić?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO1_03_04"); //Przynieś mi butelkę ginu.Sam będziesz mógł sobie wybrać nagrodę.
    AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO1_15_05"); //Dobra nie ma sprawy.
    MIS_Shakal_Gin = LOG_RUNNING;

    Log_CreateTopic            (TOPIC_Shakal_Gin, LOG_MISSION);
    Log_SetTopicStatus       (TOPIC_Shakal_Gin, LOG_RUNNING);
    B_LogEntry                     (TOPIC_Shakal_Gin,"Muszę przynieść gin dla Shakala.Powiedział,że będę mógł wybrać sobie sam nagrodę.");
    AI_StopProcessInfos (self);
};

//========================================
//-----------------> HELLO2
//========================================

INSTANCE DIA_Shakal_HELLO2 (C_INFO)
{
   npc          = NONE_301_Shakal;
   nr           = 2;
   condition    = DIA_Shakal_HELLO2_Condition;
   information  = DIA_Shakal_HELLO2_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Mam dla ciebie gin.";
};

FUNC INT DIA_Shakal_HELLO2_Condition()
{
    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Shakal_HELLO1))
    && (Npc_HasItems (other, ItFo_Booze) >=1)
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_Shakal_HELLO2_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO2_15_01"); //Mam dla ciebie gin.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_03_02"); //To dobrze.Daj mi go.
    B_GiveInvItems (other, self, ItFo_Booze, 1);
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_03_03"); //Dzięki.
    B_UseItem (self, ItFo_Booze);
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_03_04"); //No więc teraz wybierz sobie jedną z nagród.
    B_LogEntry                     (TOPIC_Shakal_Gin,"Przyniosłem gin dla Shakala.Teraz pozostaje mi wybrać nagrodę.");
    Log_SetTopicStatus       (TOPIC_Shakal_Gin, LOG_SUCCESS);
    MIS_Shakal_Gin = LOG_SUCCESS;

    B_GivePlayerXP (25);
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_03_05"); //Możesz dostać 2 z 3 zwojów.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_03_06"); //25 sztuk złota.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_03_07"); //Lub strój cienia.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_03_08"); //Wybór należy do ciebie.

    Info_ClearChoices (DIA_Shakal_HELLO2);
    Info_AddChoice (DIA_Shakal_HELLO2, "Wezmę 25 sztuk złota.", DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZloto);
    Info_AddChoice (DIA_Shakal_HELLO2, "Chyba się skuszę na pancerz.", DIA_Shakal_HELLO2_DajMiPancerz);
    Info_AddChoice (DIA_Shakal_HELLO2, "Wybieram zwoje.", DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje);
};

FUNC VOID DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZloto()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZloto_15_01"); //Wezmę 25 sztuk złota.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZloto_03_02"); //Świetnie.Oto pieniądze.
    CreateInvItems (self, ItMi_Gold, 25);
    B_GiveInvItems (self, other, ItMi_Gold, 25);
    Info_ClearChoices (DIA_Shakal_HELLO2);
    AI_StopProcessInfos (self);
};

FUNC VOID DIA_Shakal_HELLO2_DajMiPancerz()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO2_DajMiPancerz_15_01"); //Chyba się skuszę na pancerz.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_DajMiPancerz_03_02"); //Niech cię chroni w walce.
    CreateInvItems (self, STT_ARMOR_M, 1);
    B_GiveInvItems (self, other, STT_ARMOR_M, 1);
    Info_ClearChoices (DIA_Shakal_HELLO2);
    AI_StopProcessInfos (self);
};

FUNC VOID DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje_15_01"); //Wybieram zwoje.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje_03_02"); //Pamiętaj,że możesz wybrać 2 z 3.

    Info_ClearChoices (DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje);
    Info_AddChoice (DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje, "Kula ognia.", DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje_KulaOgnia);
    Info_AddChoice (DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje, "Przyzwanie wilka.", DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje_PrzyzwanieWilka);
    Info_AddChoice (DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje, "Leczenie lekkich ran.", DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje_LeczenieLekkichRan);
};

FUNC VOID DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje_KulaOgnia()
{
    CreateInvItems (self, ItSc_InstantFireball, 3);
    B_GiveInvItems (self, other, ItSc_InstantFireball, 3);
    Liczba = Liczba+1;
    if (Liczba == 2)
    {
        Info_ClearChoices (DIA_Shakal_HELLO2);
    };
};

FUNC VOID DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje_PrzyzwanieWilka()
{
    CreateInvItems (self, ItSc_SumWolf, 3);
    B_GiveInvItems (self, other, ItSc_SumWolf, 3);
    Liczba = Liczba+1;
    if (Liczba == 2)
    {
        Info_ClearChoices (DIA_Shakal_HELLO2);
    };
};

FUNC VOID DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje_LeczenieLekkichRan()
{
    CreateInvItems (self, ItSc_LightHeal, 3);
    B_GiveInvItems (self, other, ItSc_LightHeal, 3);
    Liczba = Liczba+1;
    if (Liczba == 2)
    {
        Info_ClearChoices (DIA_Shakal_HELLO2);
    };
};

//========================================
//-----------------> HELLO3
//========================================

INSTANCE DIA_Shakal_HELLO3 (C_INFO)
{
   npc          = NONE_301_Shakal;
   nr           = 3;
   condition    = DIA_Shakal_HELLO3_Condition;
   information  = DIA_Shakal_HELLO3_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Dobra ruszam w swoją stronę.";
};

FUNC INT DIA_Shakal_HELLO3_Condition()
{
    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Shakal_HELLO2))
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_Shakal_HELLO3_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO3_15_01"); //Dobra ruszam w swoją stronę.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO3_03_02"); //Powodzenia.Przyjmij ten miecz,niech cię wspomaga w trudnej drodze.
    CreateInvItems (self, ItMw_1h_MISC_Sword, 1);
    B_GiveInvItems (self, other, ItMw_1h_MISC_Sword, 1);
    AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO3_15_03"); //Dziękuję.Do zobaczenia.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO3_03_04"); //Zanim odejdziesz,napijmy się piwa.
    AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO3_15_05"); //Dobra,niech będzie.
    CreateInvItems (self, ItFo_Beer, 1);
    B_GiveInvItems (self, other, ItFo_Beer, 1);
    CreateInvItems (self, ItFo_Beer, 1);
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO3_03_06"); //Twoje zdrowie.
    B_UseItem (other, ItFo_Beer);
    B_UseItem (self, ItFo_Beer);
    AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO3_15_07"); //Dzięki.Do zobaczenia.
    AI_StopProcessInfos (self);
};
W tym mi pisze wrong type coś z DajMiZwoje(dokładnego błędu nie podam,bo mi się spacer zepsuł i pisze,że "Wystąpił problem z aplikacją Spacer2.exe i zostanie ona zamknięta.Przepraszamy za kłopoty").
Edit:zSpy podał taki "wpis"jako błąd:
[F] 00:58 Fatal:-1 U:    PAR: CONTENT\STORY\DIALOGE\DIA_NONE_301_SHAKAL.D: Wrong type : DIA_SHAKAL_HELLO2_DAJMIZWOJE .... <zParser.cpp,#599>
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Jak ty to robisz, że tutaj masz dobrze:
Info_ClearChoices           (DIA_Shakal_HELLO2);
    Info_AddChoice              (DIA_Shakal_HELLO2, "Wezmę 25 sztuk złota.", DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZloto);
    Info_AddChoice              (DIA_Shakal_HELLO2, "Chyba się skuszę na pancerz.", DIA_Shakal_HELLO2_DajMiPancerz);
    Info_AddChoice              (DIA_Shakal_HELLO2, "Wybieram zwoje.", DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje);
a tutaj:
   Info_ClearChoices           (DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje);
    Info_AddChoice              (DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje, "Kula ognia.", DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje_KulaOgnia);
    Info_AddChoice              (DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje, "Przyzwanie wilka.", DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje_PrzyzwanieWilka);
    Info_AddChoice              (DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje, "Leczenie lekkich ran.", DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje_LeczenieLekkichRan);
już źle?
Poprawnie:
   Info_ClearChoices           (DIA_Shakal_HELLO2);
    Info_AddChoice              (DIA_Shakal_HELLO2, "Kula ognia.", DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje_KulaOgnia);
    Info_AddChoice              (DIA_Shakal_HELLO2, "Przyzwanie wilka.", DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje_PrzyzwanieWilka);
    Info_AddChoice              (DIA_Shakal_HELLO2, "Leczenie lekkich ran.", DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje_LeczenieLekkichRan);

Pawciow

Pawciow

Użytkownicy
posty533
Propsy70
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================

INSTANCE DIA_Shakal_EXIT(C_INFO)
{
        npc             = NONE_301_Shakal;
        nr              = 999;
        condition       = DIA_Shakal_EXIT_Condition;
        information     = DIA_Shakal_EXIT_Info;
        permanent       = TRUE;
        description     = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_Shakal_EXIT_Condition()
{
        return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Shakal_EXIT_Info()
{
        AI_StopProcessInfos     (self);
};

//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================

INSTANCE DIA_Shakal_HELLO1 (C_INFO)
{
   npc          = NONE_301_Shakal;
   nr           = 1;
   condition    = DIA_Shakal_HELLO1_Condition;
   information  = DIA_Shakal_HELLO1_Info;
   permanent    = FALSE;
   description  = "Kim jesteś?";
};

FUNC INT DIA_Shakal_HELLO1_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Shakal_HELLO1_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO1_15_01"); //Kim jesteś?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO1_03_02"); //Nazywam się Shakal.Szukasz może prostego zadania?
    AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO1_15_03"); //No chyba tak.A co miałbym zrobić?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO1_03_04"); //Przynieś mi butelkę ginu.Sam będziesz mógł sobie wybrać nagrodę.
    AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO1_15_05"); //Dobra nie ma sprawy.
    MIS_Shakal_Gin = LOG_RUNNING;

    Log_CreateTopic            (TOPIC_Shakal_Gin, LOG_MISSION);
    Log_SetTopicStatus       (TOPIC_Shakal_Gin, LOG_RUNNING);
    B_LogEntry                     (TOPIC_Shakal_Gin,"Muszę przynieść gin dla Shakala.Powiedział,że będę mógł wybrać sobie sam nagrodę.");
    AI_StopProcessInfos (self);
};

//========================================
//-----------------> HELLO2
//========================================

INSTANCE DIA_Shakal_HELLO2 (C_INFO)
{
   npc          = NONE_301_Shakal;
   nr           = 2;
   condition    = DIA_Shakal_HELLO2_Condition;
   information  = DIA_Shakal_HELLO2_Info;
   permanent    = FALSE;
   description  = "Mam dla ciebie gin.";
};

FUNC INT DIA_Shakal_HELLO2_Condition()
{
    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Shakal_HELLO1))
    && (Npc_HasItems (other, ItFo_Booze) >=1)
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_Shakal_HELLO2_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO2_15_01"); //Mam dla ciebie gin.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_03_02"); //To dobrze.Daj mi go.
    B_GiveInvItems (other, self, ItFo_Booze, 1);
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_03_03"); //Dzięki.
    B_UseItem (self, ItFo_Booze);
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_03_04"); //No więc teraz wybierz sobie jedną z nagród.
    B_LogEntry                     (TOPIC_Shakal_Gin,"Przyniosłem gin dla Shakala.Teraz pozostaje mi wybrać nagrodę.");
    Log_SetTopicStatus       (TOPIC_Shakal_Gin, LOG_SUCCESS);
    MIS_Shakal_Gin = LOG_SUCCESS;

    B_GivePlayerXP (25);
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_03_05"); //Możesz dostać 2 z 3 zwojów.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_03_06"); //25 sztuk złota.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_03_07"); //Lub strój cienia.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_03_08"); //Wybór należy do ciebie.

    Info_ClearChoices           (DIA_Shakal_HELLO2);
    Info_AddChoice              (DIA_Shakal_HELLO2, "Wezmę 25 sztuk złota.", DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZloto);
    Info_AddChoice              (DIA_Shakal_HELLO2, "Chyba się skuszę na pancerz.", DIA_Shakal_HELLO2_DajMiPancerz);
    Info_AddChoice              (DIA_Shakal_HELLO2, "Wybieram zwoje.", DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje);
};

FUNC VOID DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZloto()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZloto_15_01"); //Wezmę 25 sztuk złota.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZloto_03_02"); //Świetnie.Oto pieniądze.
    CreateInvItems (self, ItMi_Gold, 25);
    B_GiveInvItems (self, other, ItMi_Gold, 25);
    Info_ClearChoices           (DIA_Shakal_HELLO2);
    AI_StopProcessInfos (self);
};

FUNC VOID DIA_Shakal_HELLO2_DajMiPancerz()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO2_DajMiPancerz_15_01"); //Chyba się skuszę na pancerz.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_DajMiPancerz_03_02"); //Niech cię chroni w walce.
    CreateInvItems (self, STT_ARMOR_M, 1);
    B_GiveInvItems (self, other, STT_ARMOR_M, 1);
    Info_ClearChoices           (DIA_Shakal_HELLO2);
    AI_StopProcessInfos (self);
};

FUNC VOID DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje_15_01"); //Wybieram zwoje.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje_03_02"); //Pamiętaj,że możesz wybrać 2 z 3.

    Info_ClearChoices           (DIA_Shakal_HELLO2);
    Info_AddChoice              (DIA_Shakal_HELLO2, "Kula ognia.", DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje_KulaOgnia);
    Info_AddChoice              (DIA_Shakal_HELLO2, "Przyzwanie wilka.", DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje_PrzyzwanieWilka);
    Info_AddChoice              (DIA_Shakal_HELLO2, "Leczenie lekkich ran.", DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje_LeczenieLekkichRan);
};

FUNC VOID DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje_KulaOgnia()
{
    CreateInvItems (self, ItSc_InstantFireball, 3);
    B_GiveInvItems (self, other, ItSc_InstantFireball, 3);
    Liczba = Liczba+1;
    if (Liczba == 2)
    {
        Info_ClearChoices               (DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje);
    };
};

FUNC VOID DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje_PrzyzwanieWilka()
{
    CreateInvItems (self, ItSc_SumWolf, 3);
    B_GiveInvItems (self, other, ItSc_SumWolf, 3);
    Liczba = Liczba+1;
    if (Liczba == 2)
    {
        Info_ClearChoices               (DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje);
    };
};

FUNC VOID DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje_LeczenieLekkichRan()
{
    CreateInvItems (self, ItSc_LightHeal, 3);
    B_GiveInvItems (self, other, ItSc_LightHeal, 3);
    Liczba = Liczba+1;
    if (Liczba == 2)
    {
        Info_ClearChoices               (DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje);
    };
};

//========================================
//-----------------> HELLO3
//========================================

INSTANCE DIA_Shakal_HELLO3 (C_INFO)
{
   npc          = NONE_301_Shakal;
   nr           = 3;
   condition    = DIA_Shakal_HELLO3_Condition;
   information  = DIA_Shakal_HELLO3_Info;
   permanent    = FALSE;
   description  = "Dobra ruszam w swoją stronę.";
};

FUNC INT DIA_Shakal_HELLO3_Condition()
{
    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Shakal_HELLO2))
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_Shakal_HELLO3_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO3_15_01"); //Dobra ruszam w swoją stronę.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO3_03_02"); //Powodzenia.Przyjmij ten miecz,niech cię wspomaga w trudnej drodze.
    CreateInvItems (self, ItMw_1h_MISC_Sword, 1);
    B_GiveInvItems (self, other, ItMw_1h_MISC_Sword, 1);
    AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO3_15_03"); //Dziękuję.Do zobaczenia.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO3_03_04"); //Zanim odejdziesz,napijmy się piwa.
    AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO3_15_05"); //Dobra,niech będzie.
    CreateInvItems (self, ItFo_Beer, 1);
    B_GiveInvItems (self, other, ItFo_Beer, 1);
    CreateInvItems (self, ItFo_Beer, 1);
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO3_03_06"); //Twoje zdrowie.
    B_UseItem (other, ItFo_Beer);
    B_UseItem (self, ItFo_Beer);
    AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO3_15_07"); //Dzięki.Do zobaczenia.
    AI_StopProcessInfos (self);
};


skopiuj to i spróbuj

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Później zainstaluję gothica to sprawdzę(spacer mi się zepsuł,więc się zdenerwowałem i usunąłem grę).I dzięki,że sprawdziliście=)
Edit:Propsy poleciały:)
Edit2:Adanos wiesz,że sam nie wiem?Pewnie z rozpędu,lub z tego,że dawno nie siedziałem w tym(chyba z kilka miesięcy i zapomniałem wielu rzeczy).
Edit3:
//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================

INSTANCE DIA_Shakal_EXIT(C_INFO)
{
        npc             = NONE_301_Shakal;
        nr              = 999;
        condition       = DIA_Shakal_EXIT_Condition;
        information     = DIA_Shakal_EXIT_Info;
        permanent       = TRUE;
        description     = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_Shakal_EXIT_Condition()
{
        return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Shakal_EXIT_Info()
{
        AI_StopProcessInfos     (self);
};

//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================

INSTANCE DIA_Shakal_HELLO1 (C_INFO)
{
   npc          = NONE_301_Shakal;
   nr           = 1;
   condition    = DIA_Shakal_HELLO1_Condition;
   information  = DIA_Shakal_HELLO1_Info;
   permanent    = FALSE;
   description  = "Kim jesteś?";
};

FUNC INT DIA_Shakal_HELLO1_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Shakal_HELLO1_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO1_15_01"); //Kim jesteś?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO1_03_02"); //Nazywam się Shakal.Szukasz może prostego zadania?
    AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO1_15_03"); //No chyba tak.A co miałbym zrobić?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO1_03_04"); //Przynieś mi butelkę ginu.Sam będziesz mógł sobie wybrać nagrodę.
    AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO1_15_05"); //Dobra nie ma sprawy.
    MIS_Shakal_Gin = LOG_RUNNING;

    Log_CreateTopic            (TOPIC_Shakal_Gin, LOG_MISSION);
    Log_SetTopicStatus       (TOPIC_Shakal_Gin, LOG_RUNNING);
    B_LogEntry                     (TOPIC_Shakal_Gin,"Muszę przynieść gin dla Shakala.Powiedział,że będę mógł wybrać sobie sam nagrodę.");
    AI_StopProcessInfos (self);
};

//========================================
//-----------------> HELLO2
//========================================

INSTANCE DIA_Shakal_HELLO2 (C_INFO)
{
   npc          = NONE_301_Shakal;
   nr           = 2;
   condition    = DIA_Shakal_HELLO2_Condition;
   information  = DIA_Shakal_HELLO2_Info;
   permanent    = FALSE;
   description  = "Mam dla ciebie gin.";
};

FUNC INT DIA_Shakal_HELLO2_Condition()
{
    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Shakal_HELLO1))
    && (Npc_HasItems (other, ItFo_Booze) >=1)
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_Shakal_HELLO2_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO2_15_01"); //Mam dla ciebie gin.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_03_02"); //To dobrze.Daj mi go.
    B_GiveInvItems (other, self, ItFo_Booze, 1);
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_03_03"); //Dzięki.
    B_UseItem (self, ItFo_Booze);
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_03_04"); //No więc teraz wybierz sobie jedną z nagród.
    B_LogEntry                     (TOPIC_Shakal_Gin,"Przyniosłem gin dla Shakala.Teraz pozostaje mi wybrać nagrodę.");
    Log_SetTopicStatus       (TOPIC_Shakal_Gin, LOG_SUCCESS);
    MIS_Shakal_Gin = LOG_SUCCESS;

    B_GivePlayerXP (25);
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_03_05"); //Możesz dostać 2 z 3 zwojów.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_03_06"); //25 sztuk złota.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_03_07"); //Lub strój cienia.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_03_08"); //Wybór należy do ciebie.

    Info_ClearChoices           (DIA_Shakal_HELLO2);
    Info_AddChoice              (DIA_Shakal_HELLO2, "Wezmę 25 sztuk złota.", DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZloto);
    Info_AddChoice              (DIA_Shakal_HELLO2, "Chyba się skuszę na pancerz.", DIA_Shakal_HELLO2_DajMiPancerz);
    Info_AddChoice              (DIA_Shakal_HELLO2, "Wybieram zwoje.", DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje);
};

FUNC VOID DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZloto()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZloto_15_01"); //Wezmę 25 sztuk złota.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZloto_03_02"); //Świetnie.Oto pieniądze.
    CreateInvItems (self, ItMi_Gold, 25);
    B_GiveInvItems (self, other, ItMi_Gold, 25);
    Info_ClearChoices           (DIA_Shakal_HELLO2);
    AI_StopProcessInfos (self);
};

FUNC VOID DIA_Shakal_HELLO2_DajMiPancerz()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO2_DajMiPancerz_15_01"); //Chyba się skuszę na pancerz.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_DajMiPancerz_03_02"); //Niech cię chroni w walce.
    CreateInvItems (self, STT_ARMOR_M, 1);
    B_GiveInvItems (self, other, STT_ARMOR_M, 1);
    Info_ClearChoices           (DIA_Shakal_HELLO2);
    AI_StopProcessInfos (self);
};

FUNC VOID DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje_15_01"); //Wybieram zwoje.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje_03_02"); //Pamiętaj,że możesz wybrać 2 z 3.

    Info_ClearChoices           (DIA_Shakal_HELLO2);
    Info_AddChoice              (DIA_Shakal_HELLO2, "Kula ognia.", DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje_KulaOgnia);
    Info_AddChoice              (DIA_Shakal_HELLO2, "Przyzwanie wilka.", DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje_PrzyzwanieWilka);
    Info_AddChoice              (DIA_Shakal_HELLO2, "Leczenie lekkich ran.", DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje_LeczenieLekkichRan);
};

FUNC VOID DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje_KulaOgnia()
{
    CreateInvItems (self, ItSc_InstantFireball, 3);
    B_GiveInvItems (self, other, ItSc_InstantFireball, 3);
    Liczba = Liczba+1;
    if (Liczba == 2)
    {
        Info_ClearChoices               (DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje);
    };
};

FUNC VOID DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje_PrzyzwanieWilka()
{
    CreateInvItems (self, ItSc_SumWolf, 3);
    B_GiveInvItems (self, other, ItSc_SumWolf, 3);
    Liczba = Liczba+1;
    if (Liczba == 2)
    {
        Info_ClearChoices               (DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje);
    };
};

FUNC VOID DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje_LeczenieLekkichRan()
{
    CreateInvItems (self, ItSc_LightHeal, 3);
    B_GiveInvItems (self, other, ItSc_LightHeal, 3);
    Liczba = Liczba+1;
    if (Liczba == 2)
    {
        Info_ClearChoices               (DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje);
    };
};

//========================================
//-----------------> HELLO3
//========================================

INSTANCE DIA_Shakal_HELLO3 (C_INFO)
{
   npc          = NONE_301_Shakal;
   nr           = 3;
   condition    = DIA_Shakal_HELLO3_Condition;
   information  = DIA_Shakal_HELLO3_Info;
   permanent    = FALSE;
   description  = "Dobra ruszam w swoją stronę.";
};

FUNC INT DIA_Shakal_HELLO3_Condition()
{
    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Shakal_HELLO2))
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_Shakal_HELLO3_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO3_15_01"); //Dobra ruszam w swoją stronę.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO3_03_02"); //Powodzenia.Przyjmij ten miecz,niech cię wspomaga w trudnej drodze.
    CreateInvItems (self, ItMw_1h_MISC_Sword, 1);
    B_GiveInvItems (self, other, ItMw_1h_MISC_Sword, 1);
    AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO3_15_03"); //Dziękuję.Do zobaczenia.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO3_03_04"); //Zanim odejdziesz,napijmy się piwa.
    AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO3_15_05"); //Dobra,niech będzie.
    CreateInvItems (self, ItFo_Beer, 1);
    B_GiveInvItems (self, other, ItFo_Beer, 1);
    CreateInvItems (self, ItFo_Beer, 1);
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO3_03_06"); //Twoje zdrowie.
    B_UseItem (other, ItFo_Beer);
    B_UseItem (self, ItFo_Beer);
    AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO3_15_07"); //Dzięki.Do zobaczenia.
    AI_StopProcessInfos (self);
};
Mam ten skrypt i dalej pisze,że wrong type DIA_SHAKAL_HELLO2_DAJMIZWOJE
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Pawciow

Pawciow

Użytkownicy
posty533
Propsy70
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================

INSTANCE DIA_Shakal_EXIT(C_INFO)
{
        npc             = NONE_301_Shakal;
        nr              = 999;
        condition       = DIA_Shakal_EXIT_Condition;
        information     = DIA_Shakal_EXIT_Info;
        permanent       = TRUE;
        description     = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_Shakal_EXIT_Condition()
{
        return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Shakal_EXIT_Info()
{
        AI_StopProcessInfos     (self);
};

//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================

INSTANCE DIA_Shakal_HELLO1 (C_INFO)
{
   npc          = NONE_301_Shakal;
   nr           = 1;
   condition    = DIA_Shakal_HELLO1_Condition;
   information  = DIA_Shakal_HELLO1_Info;
   permanent    = FALSE;
   description  = "Kim jesteś?";
};

FUNC INT DIA_Shakal_HELLO1_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Shakal_HELLO1_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO1_15_01"); //Kim jesteś?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO1_03_02"); //Nazywam się Shakal.Szukasz może prostego zadania?
    AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO1_15_03"); //No chyba tak.A co miałbym zrobić?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO1_03_04"); //Przynieś mi butelkę ginu.Sam będziesz mógł sobie wybrać nagrodę.
    AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO1_15_05"); //Dobra nie ma sprawy.
    MIS_Shakal_Gin = LOG_RUNNING;

    Log_CreateTopic            (TOPIC_Shakal_Gin, LOG_MISSION);
    Log_SetTopicStatus       (TOPIC_Shakal_Gin, LOG_RUNNING);
    B_LogEntry                     (TOPIC_Shakal_Gin,"Muszę przynieść gin dla Shakala.Powiedział,że będę mógł wybrać sobie sam nagrodę.");
    AI_StopProcessInfos (self);
};

//========================================
//-----------------> HELLO2
//========================================

INSTANCE DIA_Shakal_HELLO2 (C_INFO)
{
   npc          = NONE_301_Shakal;
   nr           = 2;
   condition    = DIA_Shakal_HELLO2_Condition;
   information  = DIA_Shakal_HELLO2_Info;
   permanent    = FALSE;
   description  = "Mam dla ciebie gin.";
};

FUNC INT DIA_Shakal_HELLO2_Condition()
{
    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Shakal_HELLO1))
    && (Npc_HasItems (other, ItFo_Booze) >=1)
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_Shakal_HELLO2_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO2_15_01"); //Mam dla ciebie gin.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_03_02"); //To dobrze.Daj mi go.
    B_GiveInvItems (other, self, ItFo_Booze, 1);
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_03_03"); //Dzięki.
    B_UseItem (self, ItFo_Booze);
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_03_04"); //No więc teraz wybierz sobie jedną z nagród.
    B_LogEntry                     (TOPIC_Shakal_Gin,"Przyniosłem gin dla Shakala.Teraz pozostaje mi wybrać nagrodę.");
    Log_SetTopicStatus       (TOPIC_Shakal_Gin, LOG_SUCCESS);
    MIS_Shakal_Gin = LOG_SUCCESS;

    B_GivePlayerXP (25);
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_03_05"); //Możesz dostać 2 z 3 zwojów.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_03_06"); //25 sztuk złota.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_03_07"); //Lub strój cienia.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_03_08"); //Wybór należy do ciebie.

    Info_ClearChoices           (DIA_Shakal_HELLO2);
    Info_AddChoice              (DIA_Shakal_HELLO2, "Wezmę 25 sztuk złota.", DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZloto);
    Info_AddChoice              (DIA_Shakal_HELLO2, "Chyba się skuszę na pancerz.", DIA_Shakal_HELLO2_DajMiPancerz);
    Info_AddChoice              (DIA_Shakal_HELLO2, "Wybieram zwoje.", DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje);
};

FUNC VOID DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZloto()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZloto_15_01"); //Wezmę 25 sztuk złota.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZloto_03_02"); //Świetnie.Oto pieniądze.
    CreateInvItems (self, ItMi_Gold, 25);
    B_GiveInvItems (self, other, ItMi_Gold, 25);
    Info_ClearChoices           (DIA_Shakal_HELLO2);
    AI_StopProcessInfos (self);
};

FUNC VOID DIA_Shakal_HELLO2_DajMiPancerz()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO2_DajMiPancerz_15_01"); //Chyba się skuszę na pancerz.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_DajMiPancerz_03_02"); //Niech cię chroni w walce.
    CreateInvItems (self, STT_ARMOR_M, 1);
    B_GiveInvItems (self, other, STT_ARMOR_M, 1);
    Info_ClearChoices           (DIA_Shakal_HELLO2);
    AI_StopProcessInfos (self);
};

FUNC VOID DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje_15_01"); //Wybieram zwoje.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje_03_02"); //Pamiętaj,że możesz wybrać 2 z 3.

    Info_ClearChoices           (DIA_Shakal_HELLO2);
    Info_AddChoice              (DIA_Shakal_HELLO2, "Kula ognia.", DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje_KulaOgnia);
    Info_AddChoice              (DIA_Shakal_HELLO2, "Przyzwanie wilka.", DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje_PrzyzwanieWilka);
    Info_AddChoice              (DIA_Shakal_HELLO2, "Leczenie lekkich ran.", DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje_LeczenieLekkichRan);
};

FUNC VOID DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje_KulaOgnia()
{
    CreateInvItems (self, ItSc_InstantFireball, 3);
    B_GiveInvItems (self, other, ItSc_InstantFireball, 3);
    Liczba = Liczba+1;
    if (Liczba == 2)
    {
        Info_ClearChoices               (DIA_Shakal_HELLO2);
    };
};

FUNC VOID DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje_PrzyzwanieWilka()
{
    CreateInvItems (self, ItSc_SumWolf, 3);
    B_GiveInvItems (self, other, ItSc_SumWolf, 3);
    Liczba = Liczba+1;
    if (Liczba == 2)
    {
        Info_ClearChoices               (DIA_Shakal_HELLO2);
    };
};

FUNC VOID DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje_LeczenieLekkichRan()
{
    CreateInvItems (self, ItSc_LightHeal, 3);
    B_GiveInvItems (self, other, ItSc_LightHeal, 3);
    Liczba = Liczba+1;
    if (Liczba == 2)
    {
        Info_ClearChoices               (DIA_Shakal_HELLO2);
    };
};

//========================================
//-----------------> HELLO3
//========================================

INSTANCE DIA_Shakal_HELLO3 (C_INFO)
{
   npc          = NONE_301_Shakal;
   nr           = 3;
   condition    = DIA_Shakal_HELLO3_Condition;
   information  = DIA_Shakal_HELLO3_Info;
   permanent    = FALSE;
   description  = "Dobra ruszam w swoją stronę.";
};

FUNC INT DIA_Shakal_HELLO3_Condition()
{
    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Shakal_HELLO2))
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_Shakal_HELLO3_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO3_15_01"); //Dobra ruszam w swoją stronę.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO3_03_02"); //Powodzenia.Przyjmij ten miecz,niech cię wspomaga w trudnej drodze.
    CreateInvItems (self, ItMw_1h_MISC_Sword, 1);
    B_GiveInvItems (self, other, ItMw_1h_MISC_Sword, 1);
    AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO3_15_03"); //Dziękuję.Do zobaczenia.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO3_03_04"); //Zanim odejdziesz,napijmy się piwa.
    AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO3_15_05"); //Dobra,niech będzie.
    CreateInvItems (self, ItFo_Beer, 1);
    B_GiveInvItems (self, other, ItFo_Beer, 1);
    CreateInvItems (self, ItFo_Beer, 1);
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO3_03_06"); //Twoje zdrowie.
    B_UseItem (other, ItFo_Beer);
    B_UseItem (self, ItFo_Beer);
    AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO3_15_07"); //Dzięki.Do zobaczenia.
    AI_StopProcessInfos (self);
};

to musi zadziałać

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Cytat: Pawciow link=topic=12543.msg126228#msg126228#msg126228#msg126228 date=1293485607
//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================

INSTANCE DIA_Shakal_EXIT(C_INFO)
{
        npc             = NONE_301_Shakal;
        nr              = 999;
        condition       = DIA_Shakal_EXIT_Condition;
        information     = DIA_Shakal_EXIT_Info;
        permanent       = TRUE;
        description     = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_Shakal_EXIT_Condition()
{
        return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Shakal_EXIT_Info()
{
        AI_StopProcessInfos     (self);
};

//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================

INSTANCE DIA_Shakal_HELLO1 (C_INFO)
{
   npc          = NONE_301_Shakal;
   nr           = 1;
   condition    = DIA_Shakal_HELLO1_Condition;
   information  = DIA_Shakal_HELLO1_Info;
   permanent    = FALSE;
   description  = "Kim jesteś?";
};

FUNC INT DIA_Shakal_HELLO1_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Shakal_HELLO1_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO1_15_01"); //Kim jesteś?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO1_03_02"); //Nazywam się Shakal.Szukasz może prostego zadania?
    AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO1_15_03"); //No chyba tak.A co miałbym zrobić?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO1_03_04"); //Przynieś mi butelkę ginu.Sam będziesz mógł sobie wybrać nagrodę.
    AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO1_15_05"); //Dobra nie ma sprawy.
    MIS_Shakal_Gin = LOG_RUNNING;

    Log_CreateTopic            (TOPIC_Shakal_Gin, LOG_MISSION);
    Log_SetTopicStatus       (TOPIC_Shakal_Gin, LOG_RUNNING);
    B_LogEntry                     (TOPIC_Shakal_Gin,"Muszę przynieść gin dla Shakala.Powiedział,że będę mógł wybrać sobie sam nagrodę.");
    AI_StopProcessInfos (self);
};

//========================================
//-----------------> HELLO2
//========================================

INSTANCE DIA_Shakal_HELLO2 (C_INFO)
{
   npc          = NONE_301_Shakal;
   nr           = 2;
   condition    = DIA_Shakal_HELLO2_Condition;
   information  = DIA_Shakal_HELLO2_Info;
   permanent    = FALSE;
   description  = "Mam dla ciebie gin.";
};

FUNC INT DIA_Shakal_HELLO2_Condition()
{
    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Shakal_HELLO1))
    && (Npc_HasItems (other, ItFo_Booze) >=1)
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_Shakal_HELLO2_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO2_15_01"); //Mam dla ciebie gin.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_03_02"); //To dobrze.Daj mi go.
    B_GiveInvItems (other, self, ItFo_Booze, 1);
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_03_03"); //Dzięki.
    B_UseItem (self, ItFo_Booze);
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_03_04"); //No więc teraz wybierz sobie jedną z nagród.
    B_LogEntry                     (TOPIC_Shakal_Gin,"Przyniosłem gin dla Shakala.Teraz pozostaje mi wybrać nagrodę.");
    Log_SetTopicStatus       (TOPIC_Shakal_Gin, LOG_SUCCESS);
    MIS_Shakal_Gin = LOG_SUCCESS;

    B_GivePlayerXP (25);
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_03_05"); //Możesz dostać 2 z 3 zwojów.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_03_06"); //25 sztuk złota.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_03_07"); //Lub strój cienia.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_03_08"); //Wybór należy do ciebie.

    Info_ClearChoices           (DIA_Shakal_HELLO2);
    Info_AddChoice              (DIA_Shakal_HELLO2, "Wezmę 25 sztuk złota.", DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZloto);
    Info_AddChoice              (DIA_Shakal_HELLO2, "Chyba się skuszę na pancerz.", DIA_Shakal_HELLO2_DajMiPancerz);
    Info_AddChoice              (DIA_Shakal_HELLO2, "Wybieram zwoje.", DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje);
};

FUNC VOID DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZloto()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZloto_15_01"); //Wezmę 25 sztuk złota.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZloto_03_02"); //Świetnie.Oto pieniądze.
    CreateInvItems (self, ItMi_Gold, 25);
    B_GiveInvItems (self, other, ItMi_Gold, 25);
    Info_ClearChoices           (DIA_Shakal_HELLO2);
    AI_StopProcessInfos (self);
};

FUNC VOID DIA_Shakal_HELLO2_DajMiPancerz()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO2_DajMiPancerz_15_01"); //Chyba się skuszę na pancerz.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_DajMiPancerz_03_02"); //Niech cię chroni w walce.
    CreateInvItems (self, STT_ARMOR_M, 1);
    B_GiveInvItems (self, other, STT_ARMOR_M, 1);
    Info_ClearChoices           (DIA_Shakal_HELLO2);
    AI_StopProcessInfos (self);
};

FUNC VOID DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje_15_01"); //Wybieram zwoje.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje_03_02"); //Pamiętaj,że możesz wybrać 2 z 3.

    Info_ClearChoices           (DIA_Shakal_HELLO2);
    Info_AddChoice              (DIA_Shakal_HELLO2, "Kula ognia.", DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje_KulaOgnia);
    Info_AddChoice              (DIA_Shakal_HELLO2, "Przyzwanie wilka.", DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje_PrzyzwanieWilka);
    Info_AddChoice              (DIA_Shakal_HELLO2, "Leczenie lekkich ran.", DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje_LeczenieLekkichRan);
};

FUNC VOID DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje_KulaOgnia()
{
    CreateInvItems (self, ItSc_InstantFireball, 3);
    B_GiveInvItems (self, other, ItSc_InstantFireball, 3);
    Liczba = Liczba+1;
    if (Liczba == 2)
    {
        Info_ClearChoices               (DIA_Shakal_HELLO2);
    };
};

FUNC VOID DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje_PrzyzwanieWilka()
{
    CreateInvItems (self, ItSc_SumWolf, 3);
    B_GiveInvItems (self, other, ItSc_SumWolf, 3);
    Liczba = Liczba+1;
    if (Liczba == 2)
    {
        Info_ClearChoices               (DIA_Shakal_HELLO2);
    };
};

FUNC VOID DIA_Shakal_HELLO2_DajMiZwoje_LeczenieLekkichRan()
{
    CreateInvItems (self, ItSc_LightHeal, 3);
    B_GiveInvItems (self, other, ItSc_LightHeal, 3);
    Liczba = Liczba+1;
    if (Liczba == 2)
    {
        Info_ClearChoices               (DIA_Shakal_HELLO2);
    };
};

//========================================
//-----------------> HELLO3
//========================================

INSTANCE DIA_Shakal_HELLO3 (C_INFO)
{
   npc          = NONE_301_Shakal;
   nr           = 3;
   condition    = DIA_Shakal_HELLO3_Condition;
   information  = DIA_Shakal_HELLO3_Info;
   permanent    = FALSE;
   description  = "Dobra ruszam w swoją stronę.";
};

FUNC INT DIA_Shakal_HELLO3_Condition()
{
    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Shakal_HELLO2))
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_Shakal_HELLO3_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO3_15_01"); //Dobra ruszam w swoją stronę.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO3_03_02"); //Powodzenia.Przyjmij ten miecz,niech cię wspomaga w trudnej drodze.
    CreateInvItems (self, ItMw_1h_MISC_Sword, 1);
    B_GiveInvItems (self, other, ItMw_1h_MISC_Sword, 1);
    AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO3_15_03"); //Dziękuję.Do zobaczenia.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO3_03_04"); //Zanim odejdziesz,napijmy się piwa.
    AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO3_15_05"); //Dobra,niech będzie.
    CreateInvItems (self, ItFo_Beer, 1);
    B_GiveInvItems (self, other, ItFo_Beer, 1);
    CreateInvItems (self, ItFo_Beer, 1);
    AI_Output (self, other ,"DIA_Shakal_HELLO3_03_06"); //Twoje zdrowie.
    B_UseItem (other, ItFo_Beer);
    B_UseItem (self, ItFo_Beer);
    AI_Output (other, self ,"DIA_Shakal_HELLO3_15_07"); //Dzięki.Do zobaczenia.
    AI_StopProcessInfos (self);
};

to musi zadziałać
No więc skrypt działa.I jeśli się nie obrazisz to mam kilka pytań:
1)Co było źle w skrypcie/skryptach?
2)Czy jest możliwa aktualizacja dialogów bez spacera?Bo znowu mi się zepsuł i po uruchomieniu od razu wyskakuje mi błąd typu "Wystąpił problem z aplikacją"i "Wyślij powiadomienie/nie wysyłaj".
Edit:Dodam,że tylko raz użyłem reparse script w spacerze,kiedy znalazł ten błąd.Potem wyłączyłem,wkleiłem twój(dobry)skrypt i już nie chce działać spacer.Musiałem przez Starter_Moda reparsować.
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Bucik

Bucik

Użytkownicy
posty182
Propsy128
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wina generatora - właśnie to poprawiłem - niedługo wydam poprawioną wersje.
Póki co zapamiętajcie sobie, że czyścimy zawsze TYLKO PIERWSZY POZIOM dialogu:
Info_ClearChoices               (DIA_Shakal_HELLO2);
Nie wolno nam czyścić 'wyższych poziomów' czyli np.
Info_ClearChoices               (DIA_Shakal_HELLO2_Poziom2_Poziom3);
 

Pawciow

Pawciow

Użytkownicy
posty533
Propsy70
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
tak, Bucik Ci wyjaśnił, co było w skryptach źle :wink:  , co do spacera, ja np. miałem ostatnio ciągle błąd access violation, a z forum się dowiedziałem, że problemem mógł być program antywirusowy avast i wyłączenie ochrony w avascie pomogło ; usuń gothic.dat, ou.bin oraz ou.csl i spróbuj w spacerze, wyłącz może firewall, nie wiem co może jeszcze pomóc

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Cytat: Pawciow link=topic=12543.msg126245#msg126245#msg126245#msg126245 date=1293492705
tak, Bucik Ci wyjaśnił, co było w skryptach źle :wink:  , co do spacera, ja np. miałem ostatnio ciągle błąd access violation, a z forum się dowiedziałem, że problemem mógł być program antywirusowy avast i wyłączenie ochrony w avascie pomogło ; usuń gothic.dat, ou.bin oraz ou.csl i spróbuj w spacerze, wyłącz może firewall, nie wiem co może jeszcze pomóc
Czyli w funkcjach(func_void)się nie czyści nazwy,tylko musi być ClearChoice (DIA_SHAKAL_HELLO2),a nie
DIA_SHAKAL_HELLO2_DajMiZwoje;Dobrze zrozumiałem?
Edit:Teraz też mam cały czas Acces Violation,mimo,że wyłączyłem ochronę NOD32,oraz wyłączyłem proces.
Edit2:Aha i wie ktoś czemu nie mam skrzyni w świecie?
Edit3:Okazało się,że usunięcie gothic.dat powodowało acces violation.
A przy okazji-żeby pojawiły się nowe dialogi(znaczy do tych postaci,które stworzyliśmy)to co musimy zrobić?Bo ostatnio długo się z tym męczę i często ich nie ma w grze,a czasami są.Bo ja robię tak(nie wiem czy dobrze):
1)Uruchamiam spacer i nic nie ruszam(nie reparsuje skryptów itp)
2)Kiedy spacer jest włączony,usuwam pliki Gothic.dat,Ou.bin i ou.csl(czy jakoś tak)
3)Po usunięciu tych plików daję reparse script i tworzy się nowy plik .dat
4)Po utworzeniu nowego pliku daję na update i czekam,aż się zaktualizują dialogi.
5)Po aktualizacji daję save,a po zapisie wyłączam spacer.A i tak czasami(często?)nie mam rozmów,są tylko opcje dialogowe.Np.w moim skrypcie dialogu jest rozmowa:
Ja:Kim jesteś?
Shakal:Nazywam się Shakal.Szukasz może prostego zadania?
Ja:No chyba tak.A co miałbym zrobić?
Shakal:Przynieś mi butelkę ginu.Sam będziesz mógł sobie wybrać nagrodę.
No i w sumie po wybraniu opcji dialogowej powinienem widzieć te rozmowy,a u mnie jest tak,że jak nacisnę to od razu dostaję wpis w dzienniku(zadanie)i wychodzi z rozmowy.Tak mam przy każdej opcji.Gdzie tu się machnąłem?:D
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Pawciow

Pawciow

Użytkownicy
posty533
Propsy70
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
Cytat: bezihero link=topic=12543.msg126266#msg126266#msg126266#msg126266 date=1293528265
Czyli w funkcjach(func_void)się nie czyści nazwy,tylko musi być ClearChoice (DIA_SHAKAL_HELLO2),a nie
DIA_SHAKAL_HELLO2_DajMiZwoje;Dobrze zrozumiałem?
Edit:Teraz też mam cały czas Acces Violation,mimo,że wyłączyłem ochronę NOD32,oraz wyłączyłem proces.
Edit2:Aha i wie ktoś czemu nie mam skrzyni w świecie?
Edit3:Okazało się,że usunięcie gothic.dat powodowało acces violation.
A przy okazji-żeby pojawiły się nowe dialogi(znaczy do tych postaci,które stworzyliśmy)to co musimy zrobić?Bo ostatnio długo się z tym męczę i często ich nie ma w grze,a czasami są.Bo ja robię tak(nie wiem czy dobrze):
1)Uruchamiam spacer i nic nie ruszam(nie reparsuje skryptów itp)
2)Kiedy spacer jest włączony,usuwam pliki Gothic.dat,Ou.bin i ou.csl(czy jakoś tak)
3)Po usunięciu tych plików daję reparse script i tworzy się nowy plik .dat
4)Po utworzeniu nowego pliku daję na update i czekam,aż się zaktualizują dialogi.
5)Po aktualizacji daję save,a po zapisie wyłączam spacer.A i tak czasami(często?)nie mam rozmów,są tylko opcje dialogowe.Np.w moim skrypcie dialogu jest rozmowa:
Ja:Kim jesteś?
Shakal:Nazywam się Shakal.Szukasz może prostego zadania?
Ja:No chyba tak.A co miałbym zrobić?
Shakal:Przynieś mi butelkę ginu.Sam będziesz mógł sobie wybrać nagrodę.
No i w sumie po wybraniu opcji dialogowej powinienem widzieć te rozmowy,a u mnie jest tak,że jak nacisnę to od razu dostaję wpis w dzienniku(zadanie)i wychodzi z rozmowy.Tak mam przy każdej opcji.Gdzie tu się machnąłem?:D

z clearchoices zrozumiałeś dobrze, w spacerze robisz dobrze, ale zrób paczkę z modem i wtedy będą(powinny być) napisy

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Dobra zrobienie paczki pomogło.Tyle,że przy każdym nowym dialogu(by sprawdzić czy działają w grze)będę musiał chyba robić za każdym razem paczkę.
Edit:No spróbowałem od nowa skrypt zrobić i poza kilkoma błędami wersji programu(tworzenia linijki var int MIS_nazwa_zadania)i tym,że zapomniałem o tym DIA_Shakal_Hello(w tym te DajMiZwoje)to już działa.Czyli wasze porady zadziałały.Spróbuję nie zapominać,by przy wyborze zwojów/mikstur w większej ilości(mam na myśli,że wybiera się np.2 z 5)usuwać ręcznie dopiski,by było samo DIA_Shakal_Hello.A więc propsy lecą=)
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry