soundtrack w trakcie walki 2287 3

O temacie

Autor pawbuj

Zaczęty 22.11.2010 roku

Wyświetleń 2287

Odpowiedzi 3

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
jak w temacie chcę zrobić w g1 soundtrack uruchamiany na czas walki. nie robiłem tego wczęśniej i zupełnie nie wiem jak za to się zabrać. dodam,że chodzi o soundtrack z Arcanii, który jest świetny jak dla mnie.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
spróbuj dodac do
func void B_MM_AssessEnemy()funkcje
Snd_Play ("nazwa muzyki bez rozszezenia");to powinno uruchomić muzykę tylko ze się nie zatrzyma raczej XD

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

soundtrack w trakcie walki
#2 2010-11-23, 17:57(Ostatnia zmiana: 2010-11-23, 22:35)
dałem coś takiego w tick tocku. jest to logiczne, ale nie wiem dlaczego nie działa więcej jak raz. chodzi o pętlę na czas trwania utworu.

if (Npc_HasReadiedWeapon (hero))
&&  (playtime  == 0)
   {
Snd_Play ("Combat_2");
playtime = playtime + 1;
//PrintScreen      ("GorHanis szuka trofeów: ", 2, 45, _STR_FONT_ONSCREEN, 2 );
};
if (playtime  > 92)    
    {
playtime = 0;
PrintScreen      ("Palytime -91: ", 2, 45, _STR_FONT_ONSCREEN, 2 );
};
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
&& (playtime == 0)//czyli działa tylko jeden raz bo za drugim razem dzieki temu
playtime = playtime + 1;//jest równe 1


if (Npc_HasReadiedWeapon (hero))
&& (playtime <= 92)
{
Snd_Play ("Combat_2");
playtime = playtime + 1;
//PrintScreen ("GorHanis szuka trofeów: ", 2, 45, _STR_FONT_ONSCREEN, 2 );
};
if (playtime >= 93)
{
playtime = 0;
PrintScreen ("Palytime -91: ", 2, 45, _STR_FONT_ONSCREEN, 2 );
};

poprawiałem na szybko nie wiem czy ok


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry