O temacie
Autor garaz
Zaczęty 19.11.2010 roku
Wyświetleń 2850
Odpowiedzi 5
garaz
INSTANCE ItAm_FireGolem(C_Item){ name = NAME_Amulett; mainflag = ITEM_KAT_MAGIC; flags = ITEM_AMULET; value = 350; visual = "ItAm_Prot_Fire_01.3ds"; visual_skin = 0; material = MAT_METAL; on_equip = Equip_ItAm_FireGolem; wear = WEAR_EFFECT; effect = "SPELLFX_ITEMGLIMMER"; description = "Amulet ognistego golema"; TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value; INV_ZBIAS = INVCAM_ENTF_AMULETTE_STANDARD; }; FUNC VOID Equip_ItAm_FireGolem() { Wld_InsertNpc (Prz_FireGolem,"XXX"); };
kamiloops
Adanos Administrator
Wld_SpawnNpcRange (self,Prz_FireGolem,1,500);
Wld_InsertNpc (Prz_FireGolem,"XXX");
Przywołujesz golema do miejsca XXX. Jeśli chcesz przywołać go koło siebie, to wpiszWld_SpawnNpcRange (self,Prz_FireGolem,1,500);zamiastWld_InsertNpc (Prz_FireGolem,"XXX");Wkleiłem to do skryptu i nadal nic.