Brak skryptów 6243 12

O temacie

Autor luker

Zaczęty 16.10.2010 roku

Wyświetleń 6243

Odpowiedzi 12

luker

luker

Użytkownicy
posty11
  • Użytkownicy

luker

Brak skryptów
2010-10-16, 19:31(Ostatnia zmiana: 2010-10-16, 19:33)
Siemka, nie jestem pewien czy to dobry dział, ale nic lepszego nie widzę więc daje to tutaj. Ostatnio, gdy w końcu pozyskałem dostęp do 3ds max'a i poprawiłem moja wiedzę odnośnie modelowania, postanowiłem, że wrócę do moddingu Gothica. Jako, że g2nk miałem niezainstalowane po stawianiu nowego systemu, a płytę z Gothikiem pożyczyłem kumplowi mieszkającemu w innym mieście i odda mi ją pewnie dopiero za jakiś miesiąc stwierdziłem, że spróbuje swoich sił w modowaniu Gothica 1. Tu pojawił się problem, a mianowicie: Pobrałem g1mdk, GoMana i całą resztę modderskiego stuffu i chciałem tak jak w g2nk dodać przedmiot - w tym konkretnym przypadku hełm, a tu nagle zonk! Wchodzę sobie do folderu _work/data/scripts i wszystko jest ok, dodaje model hełmu do folderu meshes, ale gdy chciałem wrzucić tekstury zamiast klasycznego folderu "textures" jak w g2nk zobaczyłem folder "TEXTURES" a w nim tylko folder "DESKTOP", a liczyłem, że ujrzę tam foldery "Armor", "MiscItems" itp. Byłbym bardzo wdzięczny, gdyby któryś z userów poradziłby mi co mam zrobić, ponieważ w tej sytuacji ciężko mi o komfortowy modding. ;/

SCREENY:
1. Part 1
2. Part 2
3. Part 3

EDIT: Prosiłbym, żebyście po kliknięciu powiększali zdjęcia, żebyście zobaczyli o co dokładnie mi chodzi.
 

kamiloops

kamiloops

Użytkownicy
posty161
Propsy11
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Co do folderów, w g1 textury hełmów itp. wrzucasz do NOMIP/DESKTOP
Co do reszty, kompletnie nie rozumiem, wytłumacz lepiej.

Do moderatorów:
Dział to powinien być chyba Problematyka/Pozostałe
 
Nie mam polskich znakow

luker

luker

Użytkownicy
posty11
  • Użytkownicy

luker

Brak skryptów
#2 2010-10-16, 21:13(Ostatnia zmiana: 2010-10-16, 21:46)
Dobra, już mniej więcej łapie o co chodzi, ale co jeśli chciałbym zmienić teksturę istniejącego pancerza, ale tylko w modzie, tzn. żeby w samej grze bez moda się to nie zmieniało?

EDIT: Mam kolejny problem - po dodaniu pliku 3ds(folder meshes), tekstur(folder desktop) i skryptu(_work/data/content/scripts/items/armor, po uruchomieniu gry poprzez Gothic starter z opcją reparse scripts po wpisaniu komendy na hełm w konsoli gra wywala do Access Voliation. Jakieś sugestie co zmienić?
 

Beezimienny

Beezimienny

Użytkownicy
posty67
Propsy10
  • Użytkownicy

Beezimienny

Brak skryptów
#3 2010-10-16, 23:08(Ostatnia zmiana: 2010-10-16, 23:10)
Cytat: luker link=topic=11692.msg115071#msg115071#msg115071#msg115071 date=1287256420

EDIT: Mam kolejny problem - po dodaniu pliku 3ds(folder meshes), tekstur(folder desktop) i skryptu(_work/data/content/scripts/items/armor, po uruchomieniu gry poprzez Gothic starter z opcją reparse scripts po wpisaniu komendy na hełm w konsoli gra wywala do Access Voliation. Jakieś sugestie co zmienić?

1.Może masz zły skrypt hełmu ( Pokaż go tu xD )
2. plik 3ds może mieć za dużo polygonów ( Poly, trisów )
3. Textury masz w .tga ?

Powodów na Acces Voliaton może być wiele.
 
Nie klikaj tu!





CLICK

luker

luker

Użytkownicy
posty11
  • Użytkownicy
Tekstury są w .tga, ale w końcu nie wiem do jakiego folderu je wrzucić? ;/ Hełm (model) jest w _work/data/meshes/items/armor, a skrypt dodałem w _work/data/sripts/content/items/armor. Do paczki z modem dodałem pliki Gothic.dat i OTO.MRM ( <-- nazwa modelu hełmu). Po przywołaniu hełmu w Gothic 1 następuje zwiecha i Acces Voliation. Tu macie treść skryptu:

Cytuj
INSTANCE ARMOR_TESTHELMET (C_Item)
{
   name          =   "Hełm Testowy";
   
   mainflag       =   ITEM_KAT_ARMOR;
   flags          =    0;
       
   protection [PROT_EDGE] =     500;
   protection [PROT_BLUNT] =    500;
   protection [PROT_POINT] =    500;
   protection [PROT_FIRE] =     300;
   protection [PROT_MAGIC] =    200;

   value =          3000;
   

   wear =          WEAR_HEAD;

   visual =       "oto.3ds";
   material =       MAT_METAL;

   description =    name;

   TEXT[1]    =    NAME_Prot_Edge;
   COUNT[1]    =    protection [PROT_EDGE];

   TEXT[2]    =    NAME_Prot_Point;
   COUNT[2]    =    protection [PROT_POINT];

   TEXT[3]    =    NAME_Prot_Fire;
   COUNT[3]    =    protection [PROT_FIRE];

   TEXT[4]    =    NAME_Prot_Magic;
   COUNT[4]    =    protection [PROT_MAGIC];

   TEXT[5]    =    NAME_Value;
   COUNT[5]    =    value;
};
 

Sergio

Sergio

Użytkownicy
Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
posty449
Propsy12
  • Użytkownicy
  • Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu

Sergio

Brak skryptów
#5 2010-10-17, 09:38(Ostatnia zmiana: 2010-10-17, 09:39)
Instalując G2NK Mod Development Kit masz możliwość zaznaczenie co chcesz wrzucić a co nie.
Najpewniej nie zaznaczyłeś tekstur i dlatego ich nie masz.
Zajnstaluj to jeszcze raz zaznaczająć wszystkie opcje.

Kiedy już wszystko poinstalujesz wrzucasz tekstury chełmu do armorów (albo gdzieś indziej) i powinno wszystko chodzić.
 



Zachęcam do oglądania mojego kanału na youtube, może nie jestem teraz jakimś mistrzem ale rozkręcam się. Hit na ten moment: http://www.youtube.com/watch?v=vzOXV0Nb658 Dla wszystkich tych którzy nie mają nic przeciw porcji śmiechu w oparciu o gothic.

luker

luker

Użytkownicy
posty11
  • Użytkownicy
Sergio jest jeden problem - to jest Gothic 1 więc g2mdk raczej nie wchodzi w grę ;/
 

kamiloops

kamiloops

Użytkownicy
posty161
Propsy11
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Jak wywala błąd, to może być zbyt duża liczba tris.
Napisz mi na GG, albo tu prześlij ten hełm, to zobacze czy to faktycznie tris.

WGT Official Site
 
Nie mam polskich znakow

Sergio

Sergio

Użytkownicy
Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
posty449
Propsy12
  • Użytkownicy
  • Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
Cytat: luker link=topic=11692.msg115113#msg115113#msg115113#msg115113 date=1287303659
Sergio jest jeden problem - to jest Gothic 1 więc g2mdk raczej nie wchodzi w grę ;/
Sorki, nie doczytałem. W takim razie niestety nie umiem Ci pomóc.   :D
 



Zachęcam do oglądania mojego kanału na youtube, może nie jestem teraz jakimś mistrzem ale rozkręcam się. Hit na ten moment: http://www.youtube.com/watch?v=vzOXV0Nb658 Dla wszystkich tych którzy nie mają nic przeciw porcji śmiechu w oparciu o gothic.

luker

luker

Użytkownicy
posty11
  • Użytkownicy
Tu macie link do pliku, aczkolwiek przyznaje, że sam nie znam ograniczeń dla engine Gothic 1
http://www.sendspace.pl/file/4180bec432ea09e36540e66
 

Beezimienny

Beezimienny

Użytkownicy
posty67
Propsy10
  • Użytkownicy
Chyba jak na hełm to ma za dużo trisów. spróbuj jakąś usunąć z hełmu kilka rzeczy żeby trisów było mniej xD
 
Nie klikaj tu!





CLICK

LurkeR

LurkeR

Użytkownicy
posty1
  • Użytkownicy

LurkeR

Brak skryptów
#11 2010-11-13, 15:49(Ostatnia zmiana: 2010-11-13, 15:49)
nie zakladam nowego tematu, bo takze nie widze skryptow. przejrzalem kilka tutoriali na dodanie przedmiotu i postanowailem sprobowac, ku mojemu zaskoczeniu odkrylem ze w _Work\Data\Scripts\Content nie ma folderow typu "items" "armor" .. w sumie jest tam tylko "Cutscene". tutki zaczynaja sie od "wejdz do _Work\Data\Scripts\Content\items i..." mam sobie stworzyc te foldery ?

w grach: gothic 2, gothic 2+ NK.
 

Mag Saturas

Mag Saturas

Użytkownicy
posty104
Propsy3
  • Użytkownicy
Cytat: LurkeR link=topic=11692.msg118727#msg118727#msg118727#msg118727 date=1289659753
nie zakladam nowego tematu, bo takze nie widze skryptow. przejrzalem kilka tutoriali na dodanie przedmiotu i postanowailem sprobowac, ku mojemu zaskoczeniu odkrylem ze w _Work\Data\Scripts\Content nie ma folderow typu "items" "armor" .. w sumie jest tam tylko "Cutscene". tutki zaczynaja sie od "wejdz do _Work\Data\Scripts\Content\items i..." mam sobie stworzyc te foldery ?

w grach: gothic 2, gothic 2+ NK.
Człowieku pobierz  sobie g2mdk (jest w dziale download)
 
Wchodźcie i rejestrujcie się Nie żałuj proposa xD


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry