Miksturka, która po wypiciu zmienia wygląd bohatera 8179 11

O temacie

Autor JOHN

Zaczęty 19.09.2010 roku

Wyświetleń 8179

Odpowiedzi 11

JOHN

JOHN

Użytkownicy
posty31
  • Użytkownicy
Witam!
Chciałbym zrobić miksturkę, która zmienia wygląd bohatera(który po wypiciu tej mikstury ginie) w szkieleta.
Napisałem cały skrypt i w efekcie po wypiciu dodałem:

Cytuj
AI_UnequipArmor(other); //Zdaje mi się, że to zdejmuje zbroję
Mdl_SetVisualBody    (self,    "Ske_Body", DEFAULT, DEFAULT, "", DEFAULT, DEFAULT, -1); //Skopiowane ze skryptu szkieleta

Próbowałem też zmienić self na hero i nic:(
Czy jest w ogóle możliwość, aby takie coś wykonać?
Z góry dziękuję:)

EDIT:
Wiecie może jeszcze jak dodać takie coś że mając założoną zbroję ITAR_PRZYKŁAD to zamiast umrzeć dodaje mi 100 punktów życia?

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Nie musisz zdejmować zbroi bo ostatni parametr w Mdl_SetVisualBody jest na -1 czyli brak zbroi. Zmieniasz tylko tekstury a trzeba zmienić tez MDS. Na pewno można zrobić coś takiego bo są przecież czary przemiany ;)

JOHN

JOHN

Użytkownicy
posty31
  • Użytkownicy
Cytat: RafalBudzis link=topic=11452.msg112037#msg112037#msg112037#msg112037 date=1284903739
Nie musisz zdejmować zbroi bo ostatni parametr w Mdl_SetVisualBody jest na -1 czyli brak zbroi. Zmieniasz tylko tekstury a trzeba zmienić tez MDS. Na pewno można zrobić coś takiego bo są przecież czary przemiany ;)

Wkleiłem takie coś:
Cytuj
Mdl_SetVisual            (self,    "HumanS.mds");
        Mdl_ApplyOverlayMds     (self,    "humans_1hST1.mds");
        Mdl_ApplyOverlayMds     (self,    "humans_2hST2.mds");
        Mdl_ApplyOverlayMds     (self,    "humans_BowT1.mds");
        Mdl_ApplyOverlayMds     (self,    "humans_CBowT1.mds");
        Mdl_ApplyOverlayMds     (self,    "humans_skeleton.mds");

Nad tym:
Cytuj
Mdl_SetVisualBody   (self, "Ske_Body",  DEFAULT,  DEFAULT, "", DEFAULT,  DEFAULT,    -1);

(wygląda to tak:
Cytuj
AI_UnequipArmor(self);
        Mdl_SetVisual            (self,    "HumanS.mds");
        Mdl_ApplyOverlayMds     (self,    "humans_1hST1.mds");
        Mdl_ApplyOverlayMds     (self,    "humans_2hST2.mds");
        Mdl_ApplyOverlayMds     (self,    "humans_BowT1.mds");
        Mdl_ApplyOverlayMds     (self,    "humans_CBowT1.mds");
        Mdl_ApplyOverlayMds     (self,    "humans_skeleton.mds");
        Mdl_SetVisualBody       (self,    "Ske_Body",  DEFAULT,  DEFAULT,  "",    DEFAULT,  DEFAULT,    -1);    
)

i w grze wygląda to tak:
Spoiler

co poradzić?

Yawa

Yawa

Użytkownicy
posty24
Propsy17
  • Użytkownicy
XD To nazwij to "Mikstura totalnego rozpadu XD
 :lol:  :lol:  :lol:

JOHN

JOHN

Użytkownicy
posty31
  • Użytkownicy
Cytat: Yawa link=topic=11452.msg112114#msg112114#msg112114#msg112114 date=1284920013
XD To nazwij to "Mikstura totalnego rozpadu XD
 :lol:  :lol:  :lol:

Dobreee!!! NazwęXD Ale nadal chciałbym zrobić taką co zamienia w szkieleta...

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
{
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "humans_skeleton.mds");
Mdl_SetVisualBody (self, "Ske_Body", DEFAULT, DEFAULT, "", DEFAULT, DEFAULT, -1);
};

a spróbuj tak

Ale coś mi się wydaje ze mikstura zabrała ci tez życie :D  dlatego się poskładałeś pokaz cały skrypt mikstur :D

i coś chyba podmiata tekstur nie działa spróbuj podpatrzeć skrypt Face Helpera ;)

GDonGuralS

GDonGuralS

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
Ej ziomki napisalem w tutkach pytanie ale skierowano mnie tutaj macie jakies propozycje zeby efekty takie paląca sie zbroja miecz itp.wykorzystac w gothicu 1 bo podobno w gothic 1 takiego czegos nie ma a w gothic 2 jest. Idzie jakoś przenieść te efekty z g2 do g1 i je zastosować byłbym wdzięczny za rade

[mod=Wowoz] Skierowali cię do działu skrypty>problematyka nie teamtu u miksturach! dam ci szanse i nie wlepie ci jeszcze warna[/mod]
 

JOHN

JOHN

Użytkownicy
posty31
  • Użytkownicy
Cytat: RafalBudzis link=topic=11452.msg112243#msg112243#msg112243#msg112243 date=1284993511
{
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "humans_skeleton.mds");
Mdl_SetVisualBody (self, "Ske_Body", DEFAULT, DEFAULT, "", DEFAULT, DEFAULT, -1);
};

a spróbuj tak

Ale coś mi się wydaje ze mikstura zabrała ci tez życie :D  dlatego się poskładałeś pokaz cały skrypt mikstur :D

i coś chyba podmiata tekstur nie działa spróbuj podpatrzeć skrypt Face Helpera ;)

Udało mi się zrobić, ale tak, że nie ginę tylko zmieniam się w szkieleta, a gdy zrobię, że ginę to jest tak jak na obrazku...

Jeżeli byś mógł to zobacz jeszcze tu:Jak napisać taki warunek że o godz, 00.01 w grze nasz Bezio umarł?. Byłbym baaardzo wdzięczny za pomoc:D ( I tak już dużo mi pomogłeś:)  )

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cytat: JOHN link=topic=11452.msg112408#msg112408#msg112408#msg112408 date=1285084011
a gdy zrobię, że ginę to jest tak jak na obrazku...

a zobacz jak się szkielety rozpadają :P

napisz bez tej lini
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "humans_skeleton.mds");bo ta linia powoduje takie rozpadanie :D  nie odpowiada ona za wygląd lecz właśnie za inne animacje i nic więcej

Interesuje cie jeszcze temat Broń ze zmiennym 1H/2H ?? bo chyba mam pomysł ale muszę go przetestować :D

JOHN

JOHN

Użytkownicy
posty31
  • Użytkownicy
Cytat: RafalBudzis link=topic=11452.msg112452#msg112452#msg112452#msg112452 date=1285096504
a zobacz jak się szkielety rozpadają :P

napisz bez tej lini
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "humans_skeleton.mds");bo ta linia powoduje takie rozpadanie :D  nie odpowiada ona za wygląd lecz właśnie za inne animacje i nic więcej

Interesuje cie jeszcze temat Broń ze zmiennym 1H/2H ?? bo chyba mam pomysł ale muszę go przetestować :D

Wszystkie tematy z mojej sygnaturki mnie interesują:)  Jesteś moim 2 guru (1 to Magu lub Czip17):D

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cytat: JOHN link=topic=11452.msg112480#msg112480#msg112480#msg112480 date=1285101872
Wszystkie tematy z mojej sygnaturki mnie interesują:)  Jesteś moim 2 guru (1 to Magu lub Czip17):D

nie cukruj tylko powiedz czy ta linijka coś dała i czy można zamknąć :P
ale z drugiej strony to dzięki :D

JOHN

JOHN

Użytkownicy
posty31
  • Użytkownicy
Cytat: RafalBudzis link=topic=11452.msg112606#msg112606#msg112606#msg112606 date=1285185639
nie cukruj tylko powiedz czy ta linijka coś dała i czy można zamknąć :P
ale z drugiej strony to dzięki :D

Można zamknąć o co niniejszym proszę :D


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry