Problem ze zmianą mesh'a podczas zakładania broni 1822 3

O temacie

Autor Silver

Zaczęty 9.08.2010 roku

Wyświetleń 1822

Odpowiedzi 3

Silver

Silver

Użytkownicy
posty109
Propsy14
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
jak zmienić model 3ds z rękojeści na pełny miecz tu jest jego skrypt
INSTANCE ItMw_Holy_Hummer (C_Item)
{
name = "Błogosławione Ostrze";  

mainflag = ITEM_KAT_NF;
flags = ITEM_2HD_SWD;
material = MAT_METAL;

value = 20000;

damageTotal   = 190;
damagetype = DAM_EDGE;
range     =   200;

on_equip = Equip_Holy;
on_unequip = UnEquip_Holy;

wear = WEAR_EFFECT;
effect = "SPELLFX_BLUESWORD_ATTACK";

cond_atr[2]   = ATR_STRENGTH;
cond_value[2]   = 160;
visual = "reka.3ds";

description = name;
TEXT[2] = NAME_Damage; COUNT[2] = damageTotal;
TEXT[3] = NAME_Str_needed; COUNT[3] = cond_value[2];
TEXT[4] = NAME_TwoHanded;
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};
FUNC VOID Equip_Holy()
{
if Npc_IsPlayer (self)
    && (Npc_GetTalentSkill(other, NPC_TALENT_2H) >= 60)
{
visual = "ItMw_Legendary_Dragon_Sword.3ds";

else

  PrintScreen ("Nie jesteś gotowy", -1, -1, FONT_Screen, 2);
};
};
FUNC VOID UnEquip_Holy()
{
if Npc_IsPlayer (self)
    && (Npc_GetTalentSkill(other, NPC_TALENT_2H) >= 60)
{
visual = "reka.3ds";
};
};
 

sunfenix

sunfenix

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy
I to ci przechodzi przez parser? Widzę tu co najmniej kilka dziwnych rzeczy:
  • masz dwa razy funkcję Equip_Holy,
  • visual    = "ItMw_Legendary_Dragon_Sword.3ds"; - szczerze wątpie, że da się stąd tak odwołać do pola C_ITEM, o które ci chodzi,
  • zupełnie pomieszane nawiasy,
 

jamokiolE

jamokiolE

Użytkownicy
posty164
Propsy3
  • Użytkownicy
Cytuj
masz dwa razy funkcję Equip_Holy,
  ...
Tak ma ją dwa razy :
A)Gdy jest ubrana i zdjęta:
       
        on_equip                        =       Equip_Holy;
        on_unequip                      =       UnEquip_Holy;

B)Mówiące o funkcjach:
       
 FUNC VOID Equip_Holy()
        FUNC VOID UnEquip_Holy()



Co do pytania to nie rozumiem go zbytnio.
Chodzi ci o to by u pasa miecz był w rękojeści a w ręce normalnie??

Jeśli o to chodzi to napisz do mnie na GG(numer w profilu i po lewej) na pewno pomogę.
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
INSTANCE ItMw_Holy_Hummer (C_Item)
{      
        name                            =       "Błogosławione Ostrze";  

        mainflag                        =       ITEM_KAT_NF;
        flags                           =       ITEM_2HD_SWD;  
        material                        =       MAT_METAL;

        value                           =       20000;

        damageTotal             =       190;
        damagetype                      =       DAM_EDGE;
        range                           =       200;            

        on_equip                        =       Equip_Holy;
        on_unequip                      =       UnEquip_Holy;

        wear                            =       WEAR_EFFECT;
        effect                          =       "SPELLFX_BLUESWORD_ATTACK";

        cond_atr[2]             =       ATR_STRENGTH;
        cond_value[2]           =       160;
        visual                          =       "reka.3ds";

        description                     = name;
        TEXT[2]                         = NAME_Damage;                                  COUNT[2]        = damageTotal;
        TEXT[3]                         = NAME_Str_needed;                              COUNT[3]        = cond_value[2];
        TEXT[4]                         = NAME_TwoHanded;
        TEXT[5]                         = NAME_Value;                                   COUNT[5]        = value;
};
FUNC VOID Equip_Holy()
{
        if Npc_IsPlayer (self)
    && (Npc_GetTalentSkill(other, NPC_TALENT_2H) >= 60)
        {
        ItMw_Holy_Hummer.visual                          =       "ItMw_Legendary_Dragon_Sword.3ds";

else

                PrintScreen     ("Nie jesteś gotowy", -1, -1, FONT_Screen, 2);
        };
};
FUNC VOID UnEquip_Holy()
{
        if Npc_IsPlayer (self)
    && (Npc_GetTalentSkill(other, NPC_TALENT_2H) >= 60)
        {
        ItMw_Holy_Hummer.visual                          =       "reka.3ds";
        };
};



Spróbuj tak.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry