GIINK: Sieć 90218 179

O temacie

Autor emace

Zaczęty 17.07.2010 roku

Wyświetleń 90218

Odpowiedzi 179

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2672
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Mody są darmowe dla graczy pajacu. Twórców kosztują czas, naukę, pieprzenie się z błędami i wiele innych.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Draco

Draco

The Modders
posty242
Propsy67
  • The Modders
Masz rację, poświęcił temu projektowi mnóstwo czasu i nie musi go udostępniać, jednak szkoda, by cała ta praca poszła na marne, a założę się, że jeśli ktoś by podjął się tego projektu ponownie, to nie wierzę, że nie wspomniał by w creditsach o głównym pomysłodawcy i wykonawcy moda.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6473
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Możesz mi powiedzieć dlaczego mnie obrażasz? Nie ma ku temu żadnego powodu.
Jeśli uważasz, że Twoja praca jest taka niewdzięczna to przestań robić moda, zajmij się programowaniem, pójdź na studia i dołącz do jakieś ekipy deweloperskiej.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



emace

emace

Użytkownicy
czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
posty404
Propsy297
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
a ten multi gothic rzekomy działa ?
 





Podobno pewien nekromanta znany pod pseudonimem Xardas jako jedyny poznał imię niejakiego Bezia. Rzekomo za tę informację zobowiązał się ożywiać zabitych przez niego NPC-ów do kolejnych części gry.

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Podobno. Niemniej jednak polega na bezsensownym bieganiu po mapie, ew. napierdalaniu się między sobą i wymyślania "wątku fabularnego" przez graczy. W skrócie; biegasz po mapie za jakimś debilem i piszesz na czacie co mówisz czy na niby robisz XD 0jakichkolwiek NPC na dzień dzisiejszy z tego co wiem.
 

Krystian2222

Krystian2222

Użytkownicy
posty175
Propsy26
  • Użytkownicy
Jak 0?, od roku są już npc i moby jeśli twórca serwer'a potrafi to zrobić :).
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1714
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Kaczka nie grałeś więc siedź cicho, multiplayer aktualnie jest z serwerami RP były serwery MMO, wkórtce mają powstać co oferują? Addon czyli nowe zbroje, tarcze, duale, hełmy, nowe zbroje między innymi robione przeze mnie :D System polowań na potwory, alchemii, zbierania roślin, pvp, polowania w grupie, kurieria itd, nawet jestem w posiadaniu owego GameModa.
 

Kuken

Kuken

Użytkownicy
posty391
Propsy97
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Taaak a do tego miecze świetlne, dinozaury i celownik w łuku :ok:
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

GIINK: Sieć
#148 2014-06-18, 20:56(Ostatnia zmiana: 2014-06-18, 21:02)
A ja chcialbym co-pa do gothica :C
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1714
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek

Draks

GIINK: Sieć
#149 2014-06-18, 20:56(Ostatnia zmiana: 2014-06-18, 21:03)
To spytaj osoby które w to grały, jednym z takich bardziej popularnych serwerów MMO swojego czasu był SAOR, Kyrmir i Mordan, popytaj graczy, zresztą popatrz na You Tube są wrzucone filmiki :)

edit: Dinozaury mógłbym zrobić :D

filmy:
https://www.youtube.com/watch?v=ecGBWPLVUnY

https://www.youtube.com/watch?v=K1YcxCiD1Ig

Tutaj widać nową mapkę oraz zbroje itp.
https://www.youtube.com/watch?v=FJoaFDaHU_s
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6473
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
To nie jest prawdziwe MMO skoro koło nazwy przeciwnika nie ma napisanego levelu :D
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1714
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Jest napisany LVL oraz poziom rangi : )
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6473
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Wygrałeś temat. Łap propsa. 
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



emace

emace

Użytkownicy
czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
posty404
Propsy297
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
Mógłbym moją wyspę oddać, ale myślę, że najlepiej jakby to był ktoś zaangażowany w modding Gothica i potrzebuje coś takiego ode mnie.
 





Podobno pewien nekromanta znany pod pseudonimem Xardas jako jedyny poznał imię niejakiego Bezia. Rzekomo za tę informację zobowiązał się ożywiać zabitych przez niego NPC-ów do kolejnych części gry.

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Kaczka nie grałeś więc siedź cicho, multiplayer aktualnie jest z serwerami RP były serwery MMO, wkórtce mają powstać co oferują? Addon czyli nowe zbroje, tarcze, duale, hełmy, nowe zbroje między innymi robione przeze mnie :D System polowań na potwory, alchemii, zbierania roślin, pvp, polowania w grupie, kurieria itd, nawet jestem w posiadaniu owego GameModa.
Mam zatem duże braki. Trzeba to nadrobić :P
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
nowe zbroje między innymi robione przeze mnie
Ale robione przez ciebie, czy znowu Rysy prace z WoGa sobie przypisujesz?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1714
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Rysowy szmerc nie dla mnie, nie przypisuje sobie armorów to po pierwsze, po 2 na wogu jest sam syf, po 3 
https://www.youtube.com/watch?v=_VdeYQsF4WI
, w filmie jest wszystko opisane.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Nie no, tylko spytalem, bo pamietam podobna akcje z mordanem, ale nie bede w to wnikal publicznie. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

gothic1210
  • Gość
Cytuj
po 2 na wogu jest sam syf
Na Wogu jest właśnie dużo dobrych pancerzy. 
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Cytuj
po 2 na wogu jest sam syf
Na Wogu jest właśnie dużo dobrych pancerzy.
Między innymi pancerze RySy :D

Nie no, tylko spytalem, bo pamietam podobna akcje z mordanem, ale nie bede w to wnikal publicznie.
Czekaj, czekaj.. kogo ty u mnie negowałeś?  :lol:
 


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry