No to nie ma co bo pod tym względem wiedźmin to raczej żadna rewelacja a na pewno nic co nie wykracza poza inwencje własną i pewien elementaryzm. Z resztą zapewniam, że przy wiedźminie 2 domy jak i lokacje będą wyglądały co najmniej pięć razy lepiej, brudniej i realistyczniej :wink: . Zobacz sobie lepiej tą publikacje co dał ją na forum Avallach. To nie jest stricte średniowiecze ale bryły budynków są poprawne, można się tego nauczyć a reszta to detal typu okna i wykończenia. Nie ma co wzorować się na grach bo nawet jeśli coś wygląda dobrze to ten kto to robił wzorował się na materiałach historycznych i na pewno nie zrobił tego najlepiej. Sugerując się jego interpretacją naturalną koleją rzeczy zrobisz gorzej od niego a w najlepszym wypadku wyjdzie kalka albo jakieś nie wiadomo co.
Poczytaj sobie również o podstawowych zasadach budownictwa i architektury. Nawet nie koniecznie odnośnie danego okresu bo jako niedoszły architekt zaręczam, że pewne podstawy są elementarne i niezmienne a Ty będziesz wiedział czemu co jak wygląda i dlaczego nie powinno się robić inaczej. Posprawdzaj w google, flickru i na różnych stockach hasła typu medieval house, medieval building etc, szukaj skanów książek, rysunków, szkicy z opisami, dowiedz się czemu w średniowieczu tak bardzo rzadko stosowano szklane okna i dlaczego powinieneś tego unikać, co to jest mur pruski i jak powinien wyglądać, czemu budynki zajmowały tak małe parcele na rzecz ich wielkości i objętości na wyższych kondygnacjach, z czego budowano, w jakim układzie i co należy uwzględnić. W języku angielskim jest na ten temat pełno doskonałych publikacji także nie powinno być problemu.