Błąd zbrojki. 2505 2

O temacie

Autor Kilas

Zaczęty 2.07.2010 roku

Wyświetleń 2505

Odpowiedzi 2

Kilas

Kilas

Użytkownicy
posty35
  • Użytkownicy

Kilas

Błąd zbrojki.
2010-07-02, 19:25(Ostatnia zmiana: 2010-07-02, 19:29)
Zrobiłem własną zbroje, ale:
- model podstawowy z G2NK
- tekstura własna

Zrobiłem nowy plik ASC w którym zdefiniowałem nową teksturę, wkleiłem teksturę do folderu _work\data\textures\npcs\armor i w zasadzie powinno działać (w skrypcie itemku też zmieniłem asc).

Parsuję, odpalam, gra normalnie chodzi i gdy chce założyć moją nową zbroję gra się zacina i wyskakuje błąd:

D: zTree(zCArray::GetSafe)
: numInArray<=0

Ee wtf?  :lol2:
 




Nie lubię ludzi którzy zamiast pomóc, piszą posty typu "Google nie gryzie", "Zrób se sam" itd.

Jeśli nie masz nic sensownego do powiedzenia - proszę, zachowaj dla siebie ww. zwroty.

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
Jesteś pewien że nie zdublowało Ci ZSów czy jak to się zwało? Takie kropki, czasem się zdarza (mi się nawet zawsze zdarzało) że kropki się dublowały i tworzyły się drugie, niewidoczne - jedne trzeba było wywalić, jeśli nie to chyba właśnie taki błąd wywalało.
 

Mr Prezesinho

Mr Prezesinho

Użytkownicy
posty162
Propsy1
  • Użytkownicy
Masz jakiś program do edycji 3d? Wczytaj w nim model asc twojej zbroi, zapisz pod inną nazwą potem otwórz ten plik notatnikiem i znajdź nazwę tekstury i zmień na jaką chcesz.
 
89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika, jeśli uważasz, że te sygnatury nie mają sensu wklej to do podpisu.



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry