Ikarus (Pakiet skryptów) 412402 1020

O temacie

Autor orcwarrior

Zaczęty 11.06.2010 roku

Wyświetleń 412402

Odpowiedzi 1020

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
CALL__thiscall (getptr(viewptr),8037040);

Cytuj
getptr(viewptr)

https://www.youtube.com/watch?v=743tWu9ZKxo
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
 :lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :ok:
 


Lehona

Lehona

Użytkownicy
posty196
Propsy190
  • Użytkownicy
Well, his code is still correct, because the expected parameter is meant to be a handle, as is customary. The naming is obviously unfortunate (or rather, flat out wrong).
 
Unless specified otherwise, my posts are always about Gothic 2 Night of the Raven.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Sobie przeglądałem WoG i znalazłem ciekawy temat. Wie ktoś może jak szukać klas albo ma taką klasę? Dałoby radę się nieźle z takim czymś pobawić i stworzyć różne ciekawe rzeczy.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
@Bogdan mogę się mylić, ale klasy znajdziesz na Githubie u Degenereted lub w AST.
Swoją drogą napotkałem się na coś dziwnego :I Crashe pod czas wczytywanie :I Myślałem że winowajcą jest pakiet z LeGo gamestates czy jakoś tak, ale nie jestem pewny. Więc daje tu Loga z prośbą o pomoc (Wywala tylko gdy grę chcę wczytać będąc już w grze [np. zgon czy cos w tym stylu])
Pastebin
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Ja pierdolę :F Ty masz tego Gothica dziurawego jak ser, a w skryptach jest totalny chaos.
Spoiler
SCRIPT: Npc_IsPlayer(): illegal param: "ITFO_WINE" is an item and not a npc.
SCRIPT: Npc_GetTalentSkill(): illegal param: "HERO" is NULL.
NPC: Unknown BodyState :127
zSndMSS(zCSndSys_MSS::LoadSoundFXByIdentifier): Sound Identifier "SVM_15_AARGH_9" unknown !
zModel(zCModelAni::ResolveReferences): Could not find nextAni: S_2HSNEAKL, this:T_2HRUNL_2_2HSNEAKL
[MEMINT_HANDLEERROR(2, 'MEM_PtrToInst: ptr is NULL. Use MEM_NullToInst if that's what you want.') +   62 bytes
[f] 00:47 Fault: 0 Q:             MEM_WARN('MEM_PtrToInst: ptr is NULL. Use MEM_NullToInst if that's what you want.') +   21 bytes
[f] 00:47 Fault: 0 Q:             MEM_PTRTOINST(2127033004)                                      +  128 bytes
[f] 00:47 Fault: 0 Q:             SLEEPFX_DOFRAME_SKYREPAIR()                                    +   36 bytes
[f] 00:47 Fault: 0 Q:             FRAMEFUNCTIONS(16)                                             +  104 bytes
[f] 00:47 Fault: 0 Q:             FOREACHHNDL(8739, FRAMEFUNCTIONS)                              +  263 bytes
[f] 00:47 Fault: 0 Q:             [UNKNOWN]                                                      +-1631714635 bytes
[f] 00:47 Fault: 0 Q:     [end of stacktrace]
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
:lol2: tak to jest jak się śpieszy :F
1)Problem naprawiłem, jednak gdzie mam szukać pozostałych z tej listy ?
SCRIPT: Npc_GetTalentSkill(): illegal param: "HERO" is NULL.
Gdzie ? W jaki sposób najlepiej szukać tego błędu?
NPC: Unknown BodyState :127
Przeszperałem wszystko związane z 127 ale nie miałem żadnej wzmianki o BodyState :I
zModel(zCModelAni::ResolveReferences): Could not find nextAni: S_2HSNEAKL, this:T_2HRUNL_2_2HSNEAKL
Dafuq ? Nic nie kombinowałem z animacjami 2h :I
[MEMINT_HANDLEERROR(2, 'MEM_PtrToInst: ptr is NULL. Use MEM_NullToInst if that's what you want.') +   62 bytes
[f] 00:47 Fault: 0 Q:             MEM_WARN('MEM_PtrToInst: ptr is NULL. Use MEM_NullToInst if that's what you want.') +   21 bytes
[f] 00:47 Fault: 0 Q:             MEM_PTRTOINST(2127033004)                                      +  128 bytes
[f] 00:47 Fault: 0 Q:             SLEEPFX_DOFRAME_SKYREPAIR()                                    +   36 bytes
[f] 00:47 Fault: 0 Q:             FRAMEFUNCTIONS(16)                                             +  104 bytes
[f] 00:47 Fault: 0 Q:             FOREACHHNDL(8739, FRAMEFUNCTIONS)                              +  263 bytes
[f] 00:47 Fault: 0 Q:             [UNKNOWN]                                                      +-1631714635 bytes
[f] 00:47 Fault: 0 Q:     [end of stacktrace]
To to wywaliłem już xD Zmieniłem skrypt :I
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
Gdzie ? W jaki sposób najlepiej szukać tego błędu?
Sam nie wiem. To raczej można zignorować. Możliwe, że podczas wczytywania hero jeszcze nie został umieszczony w świecie.
Cytuj
Dafuq ? Nic nie kombinowałem z animacjami 2h :I
Wypakuj ponownie zawartość plików vdf i umieść je w odpowiednich folderach.
Cytuj
To to wywaliłem już xD Zmieniłem skrypt :I
Zanim przypiszesz wskaźnik do instancji sprawdź czy nie próbujesz przypisać 0 do instancji. To że gra się nie crashuje, nie oznacza wcale, że nie ma się czym przejmować. Tego typu problemy kończą się spadkami wydajności.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Zamieniłem skrypty, wywaliłem chmury i zmieniłem LeGo na wersję ze starego moda.
Teraz jest mniej tych infosów, ale nie wiem co powoduje Crash (crash następuje gdy progress bar jest mniej więcej w 20%)
Pastebin
Być może to wina animacji ?
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Sprawdź potwora o instancji warg_boss.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Dzięki :D W końcu DZIAŁA! Problemem było Wld_InertItem miast NPC xD
Jeszcze jedna sprawa nie związana z Ikarusem, a raczej dwie. Mianowicie czemu nie mogę ustawić rozdzielczości w menu opcji ? Mam tylko pusty choicebox.
2)Jak wywołać kołczany z AST :D ?
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Pobierz to: http://worldofplayers.ru/threads/39266/page-2#post-891197
W INIT_Global dopisz:
AI_QvrSetBowSlot ("ZS_CROSSBOWBOW");
AI_QvrSetCrossBowSlot ("ZS_BOW");
Możesz też inne sloty wybrać, ale według mnie te są dobre.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Lol kolejne problemy dafuq ?
instance ITPL_DEX_HERB_01(C_ITEM)
{
name = "Goblinie jagody";
mainflag = ITEM_KAT_FOOD;
flags = ITEM_MULTI;
value = VALUE_DEX_HERB_01;
visual = "ItPl_Dex_Herb_01.3DS";
material = MAT_LEATHER;
on_state[0] = use_dex_herb_01;
scemename = "FOOD";
nutrition = hero.attribute[ATR_DEXTERITY]/10;//moze tego wina ? Respawn roslin
description = name;
text[1] = NAME_BONUS_DEX;
count[1] = 1;
text[5] = NAME_VALUE;
count[5] = VALUE_DEX_HERB_01;
};
Przy otwieraniu ekwipunku wywala mi crasha związanego z BinaryMachines :I
Pastebin
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Coś się, coś się popsuło w funkcji use_dex_herb_01 i nie chciało działać
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Tam jest zwykle b_raise. Wcześniej przyczepił się bagiennego ziela, ale tam było podobnie. Ikarus stack...  Czyli przepełnia stos. Myślę że to wina lego spójrz / wyszukaj _BW
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Lehona

Lehona

Użytkownicy
posty196
Propsy190
  • Użytkownicy
I doubt that has anything to do with BW. The error messages you're getting (that have BW in them) appear much earlier and are just warnings.

It looks like some kind of string error?
 
Unless specified otherwise, my posts are always about Gothic 2 Night of the Raven.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
How I can repair this ?
My B_Raise...
func void b_raiseattribute(var C_NPC oth,var int attrib,var int points)
{
var string msg;
if(attrib == ATR_STRENGTH)
{
oth.attribute[ATR_STRENGTH] = oth.attribute[ATR_STRENGTH] + points;
msg=ConcatStrings("Siła + ",IntToString(points));
msg=ConcatStrings(msg, " = ");
msg=ConcatStrings(msg, IntToString(oth.attribute[ATR_STRENGTH]));
Prints_Ext(msg,RGBA(255,255,100,255));
};
if(attrib == ATR_DEXTERITY)
{
oth.attribute[ATR_DEXTERITY] = oth.attribute[ATR_DEXTERITY] + points;

msg=ConcatStrings("Zręczność + ",IntToString(points));
msg=ConcatStrings(msg, " = ");
msg=ConcatStrings(msg, IntToString(oth.attribute[ATR_DEXTERITY]));
Prints_Ext(msg,RGBA(100,255,100,255));
};
if(attrib == ATR_MANA_MAX)
{
oth.attribute[ATR_MANA_MAX] = oth.attribute[ATR_MANA_MAX] + points;
 
msg=ConcatStrings("Maks. Mana + ",IntToString(points));
msg=ConcatStrings(msg, " = ");
msg=ConcatStrings(msg, IntToString(oth.attribute[ATR_MANA_MAX]));
Prints_Ext(msg,RGBA(100,100,255,255));
};
if(attrib == ATR_HITPOINTS_MAX)
{
oth.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = oth.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] + points;
msg=ConcatStrings("Punkty trafień + ",IntToString(points));
msg=ConcatStrings(msg, " = ");
msg=ConcatStrings(msg, IntToString(oth.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]));
Prints_Ext(msg,RGBA(100,100,255,255));
};
b_raiserealattributelearncounter(oth,attrib,points);
};

And it_plants

const int VALUE_WEED = 0;
const int VALUE_BEET = 3;
const int HP_BEET = 2;
const int VALUE_SWAMPHERB = 10;
const int VALUE_MANA_HERB_01 = 10;
const int MANA_MANA_HERB_01 = 10;
const int VALUE_MANA_HERB_02 = 20;
const int MANA_MANA_HERB_02 = 15;
const int VALUE_MANA_HERB_03 = 40;
const int MANA_MANA_HERB_03 = 20;
const int VALUE_HEALTH_HERB_01 = 20;
const int HP_HEALTH_HERB_01 = 10;
const int VALUE_HEALTH_HERB_02 = 40;
const int HP_HEALTH_HERB_02 = 20;
const int VALUE_HEALTH_HERB_03 = 60;
const int HP_HEALTH_HERB_03 = 30;
const int VALUE_DEX_HERB_01 = 250;
const int VALUE_STRENGTH_HERB_01 = 500;
const int VALUE_SPEED_HERB_01 = 100;
const int SPEED_BOOST = 15000;
const int VALUE_MUSHROOM_01 = 10;
const int HP_MUSHROOM_01 = 3;
const int VALUE_MUSHROOM_02 = 30;
const int HP_MUSHROOM_02 = 7;
const int VALUE_FORESTBERRY = 10;
const int HP_FORESTBERRY = 5;
const int VALUE_BLUEPLANT = 10;
const int VALUE_GRAVEMOSS = 200;
const int HP_BLUEPLANT = 5;
const int MANA_BLUEPLANT = 5;
const int VALUE_PLANEBERRY = 10;
const int HP_PLANEBERRY = 5;
const int VALUE_TEMP_HERB = 100;
const int HP_TEMP_HERB = 5;
const int VALUE_PERM_HERB = 500;
const int HP_PERM_HERB = 5;

instance ITPL_WEED(C_ITEM)
{
name = "Chwasty";
mainflag = ITEM_KAT_FOOD;
flags = ITEM_MULTI;
value = VALUE_WEED;
visual = "ItPl_Weed.3ds";
material = MAT_LEATHER;
scemename = "FOOD";
nutrition=1;
description = name;
text[5] = NAME_VALUE;
count[5] = VALUE_WEED;
};

instance ITPL_BEET(C_ITEM)
{
name = "Rzepa";
mainflag = ITEM_KAT_FOOD;
flags = ITEM_MULTI;
value = VALUE_BEET;
visual = "ItPl_Beet.3ds";
material = MAT_LEATHER;
on_state[0] = use_beet;
scemename = "FOOD";
description = name;
nutrition = 4;
text[5] = NAME_VALUE;
count[5] = VALUE_BEET;
};


func void use_beet()
{
Npc_ChangeAttribute(self,ATR_HITPOINTS,HP_BEET);
};


instance ITPL_SWAMPHERB(C_ITEM)
{
name = "Bagienne ziele";
mainflag = ITEM_KAT_FOOD;
flags = ITEM_MULTI;
value = VALUE_SWAMPHERB;
visual = "ItPl_SwampHerb.3ds";
material = MAT_LEATHER;
on_state[0] = use_swampherb;
scemename = "FOOD";
description = name;
nutrition = 3;
text[5] = NAME_VALUE;
count[5] = VALUE_SWAMPHERB;
};


func void use_swampherb()
{
if(Npc_IsPlayer(self))
{
Print("wyłaczyłem z powodu buggów");
};
};


instance ITPL_MANA_HERB_01(C_ITEM)
{
name = "Ognista pokrzywa";
mainflag = ITEM_KAT_FOOD;
flags = ITEM_MULTI;
value = VALUE_MANA_HERB_01;
visual = "ItPl_Mana_Herb_01.3DS";
material = MAT_LEATHER;
nutrition= 3;
scemename = "FOOD";
description = name;
text[2] = "składnik alchemiczny";
text[5] = NAME_VALUE;
count[5] = VALUE_MANA_HERB_01;
};

instance ITPL_MANA_HERB_02(C_ITEM)
{
name = "Ogniste ziele";
mainflag = ITEM_KAT_FOOD;
flags = ITEM_MULTI;
value = VALUE_MANA_HERB_02;
visual = "ItPl_Mana_Herb_02.3ds";
material = MAT_LEATHER;
scemename = "FOOD";
description = name;
nutrition=7;
text[2] = "składnik alchemiczny";
text[5] = NAME_VALUE;
count[5] = VALUE_MANA_HERB_02;
};

instance ITPL_MANA_HERB_03(C_ITEM)
{
name = "Ognisty korzeń";
mainflag = ITEM_KAT_FOOD;
flags = ITEM_MULTI;
value = VALUE_MANA_HERB_03;
visual = "ItPl_Mana_Herb_03.3ds";
material = MAT_LEATHER;
scemename = "FOOD";
nutrition= hero.attribute[ATR_MANA_MAX]/5;
description = name;
text[2] = "składnik alchemiczny";
text[5] = NAME_VALUE;
count[5] = VALUE_MANA_HERB_03;
};

instance ITPL_HEALTH_HERB_01(C_ITEM)
{
name = "Roślina lecznicza";
mainflag = ITEM_KAT_FOOD;
flags = ITEM_MULTI;
value = VALUE_HEALTH_HERB_01;
visual = "ItPl_Health_Herb_01.3DS";
material = MAT_LEATHER;
scemename = "FOOD";
description = name;
nutrition = 2;
text[2] = "składnik alchemiczny";
text[5] = NAME_VALUE;
count[5] = VALUE_HEALTH_HERB_01;
};

instance ITPL_HEALTH_HERB_02(C_ITEM)
{
name = "Ziele lecznicze";
mainflag = ITEM_KAT_FOOD;
flags = ITEM_MULTI;
value = VALUE_HEALTH_HERB_02;
visual = "ItPl_Health_Herb_02.3DS";
material = MAT_LEATHER;
scemename = "FOOD";
description = name;
text[2] = "składnik alchemiczny";
nutrition=5;
text[5] = NAME_VALUE;
count[5] = VALUE_HEALTH_HERB_02;
};

instance ITPL_HEALTH_HERB_03(C_ITEM)
{
name = "Korzeń leczniczy";
mainflag = ITEM_KAT_FOOD;
flags = ITEM_MULTI;
value = VALUE_HEALTH_HERB_03;
visual = "ItPl_Health_Herb_03.3DS";
material = MAT_LEATHER;
scemename = "FOOD";
description = name;
nutrition= 15;
text[2] = "składnik alchemiczny";
text[5] = NAME_VALUE;
count[5] = VALUE_HEALTH_HERB_03;
};

instance ITPL_DEX_HERB_01(C_ITEM)
{
name = "Goblinie jagody";
mainflag = ITEM_KAT_FOOD;
flags = ITEM_MULTI;
value = VALUE_DEX_HERB_01;
visual = "ItPl_Dex_Herb_01.3DS";
material = MAT_LEATHER;
on_state[0] = use_dex_herb_01;
scemename = "FOOD";
nutrition = hero.attribute[ATR_DEXTERITY]/10;
description = name;
text[1] = NAME_BONUS_DEX;
count[1] = 1;
text[5] = NAME_VALUE;
count[5] = VALUE_DEX_HERB_01;
};


func void use_dex_herb_01()
{
b_raiseattribute(self,ATR_DEXTERITY,1);
};


instance ITPL_STRENGTH_HERB_01(C_ITEM)
{
name = "Smoczy korzeń";
mainflag = ITEM_KAT_FOOD;
flags = ITEM_MULTI;
value = VALUE_STRENGTH_HERB_01;
visual = "ItPl_Strength_Herb_01.3DS";
material = MAT_LEATHER;
on_state[0] = use_strength_herb_01;
scemename = "FOOD";
nutrition = hero.attribute[ATR_STRENGTH]/10;
description = name;
text[1] = NAME_BONUS_STR;
count[1] = 1;
text[5] = NAME_VALUE;
count[5] = VALUE_STRENGTH_HERB_01;
};


func void use_strength_herb_01()
{
b_raiseattribute(self,ATR_STRENGTH,1);
};


instance ITPL_SPEED_HERB_01(C_ITEM)
{
name = "Zębate ziele";
mainflag = ITEM_KAT_FOOD;
flags = ITEM_MULTI;
value = VALUE_SPEED_HERB_01;
visual = "ItPl_Speed_Herb_01.3DS";
material = MAT_LEATHER;
on_state[0] = use_speed_herb_01;
scemename = "FOOD";
description = name;
text[1] = "Czasowo zwiększa szybkość.";
text[3] = NAME_SEC_DURATION;
nutrition = 4;
count[3] = SPEED_BOOST / 1000;
text[5] = NAME_VALUE;
count[5] = VALUE_SPEED_HERB_01;
};


func void use_speed_herb_01()
{
Mdl_ApplyOverlayMdsTimed(self,"HUMANS_SPRINT.MDS",SPEED_BOOST);
};


instance ITPL_MUSHROOM_01(C_ITEM)
{
name = "Ciemny grzyb";
mainflag = ITEM_KAT_FOOD;
flags = ITEM_MULTI;
value = VALUE_MUSHROOM_01;
visual = "ItPl_Mushroom_01.3DS";
material = MAT_LEATHER;
on_state[0] = use_mushroom_01;
scemename = "FOOD";
nutrition = 4;
description = name;
text[1] = NAME_BONUS_MANA;
count[1] = HP_MUSHROOM_01;
text[5] = NAME_VALUE;
count[5] = VALUE_MUSHROOM_01;
};


func void use_mushroom_01()
{
Npc_ChangeAttribute(self,ATR_MANA,HP_MUSHROOM_01);
};


instance ITPL_MUSHROOM_02(C_ITEM)
{
name = "Mięso kopacza";
mainflag = ITEM_KAT_FOOD;
flags = ITEM_MULTI;
value = VALUE_MUSHROOM_02;
visual = "ItPl_Mushroom_02.3DS";
material = MAT_LEATHER;
nutrition = 6;
on_state[0] = use_mushroom_02;
scemename = "FOOD";
description = name;
text[1] = NAME_BONUS_HP;
count[1] = HP_MUSHROOM_02;
text[5] = NAME_VALUE;
count[5] = VALUE_MUSHROOM_02;
};


func void use_mushroom_02()
{
Npc_ChangeAttribute(self,ATR_HITPOINTS,HP_MUSHROOM_02);
};


instance ITPL_BLUEPLANT(C_ITEM)
{
name = "Niebieski bez";
mainflag = ITEM_KAT_FOOD;
flags = ITEM_MULTI;
value = VALUE_BLUEPLANT;
visual = "ItPl_Blueplant.3DS";
material = MAT_LEATHER;
on_state[0] = use_blueplant;
scemename = "FOOD";
nutrition = 3;
description = name;
text[1] = NAME_BONUS_HP;
count[1] = HP_BLUEPLANT;
text[2] = NAME_BONUS_MANA;
count[2] = MANA_BLUEPLANT;
text[5] = NAME_VALUE;
count[5] = VALUE_BLUEPLANT;
};


func void use_blueplant()
{
Npc_ChangeAttribute(self,ATR_MANA,MANA_BLUEPLANT);
Npc_ChangeAttribute(self,ATR_HITPOINTS,HP_BLUEPLANT);
};


instance ITPL_FORESTBERRY(C_ITEM)
{
name = "Leśna jagoda";
mainflag = ITEM_KAT_FOOD;
flags = ITEM_MULTI;
value = VALUE_FORESTBERRY;
visual = "ItPl_Forestberry.3DS";
material = MAT_LEATHER;
scemename = "FOOD";
nutrition = 3;
on_state[0] = use_forestberry;
description = name;
text[1] = NAME_BONUS_HP;
count[1] = HP_FORESTBERRY;
text[5] = NAME_VALUE;
count[5] = VALUE_FORESTBERRY;
};


func void use_forestberry()
{
Npc_ChangeAttribute(self,ATR_HITPOINTS,HP_FORESTBERRY);
};


instance ITPL_PLANEBERRY(C_ITEM)
{
name = "Polna jagoda";
mainflag = ITEM_KAT_FOOD;
flags = ITEM_MULTI;
value = VALUE_PLANEBERRY;
visual = "ItPl_Planeberry.3DS";
material = MAT_LEATHER;
scemename = "FOOD";
on_state[0] = use_planeberry;
description = name;
text[1] = NAME_BONUS_HP;
nutrition = 3;
count[1] = HP_PLANEBERRY;
text[5] = NAME_VALUE;
count[5] = VALUE_PLANEBERRY;
};


func void use_planeberry()
{
Npc_ChangeAttribute(self,ATR_HITPOINTS,HP_PLANEBERRY);
};


instance ITPL_TEMP_HERB(C_ITEM)
{
name = "Rdest polny";
mainflag = ITEM_KAT_FOOD;
flags = ITEM_MULTI | ITEM_MISSION;
value = VALUE_TEMP_HERB;
visual = "ItPl_Temp_Herb.3ds";
material = MAT_LEATHER;
scemename = "FOOD";
on_state[0] = use_temp_herb;
nutrition =5;
description = name;
text[1] = NAME_BONUS_HP;
count[1] = HP_TEMP_HERB;
text[5] = NAME_VALUE;
count[5] = VALUE_TEMP_HERB;
};


func void use_temp_herb()
{
Npc_ChangeAttribute(self,ATR_HITPOINTS,HP_TEMP_HERB);
};


instance ITPL_GRAVEMOSS(C_ITEM)
{
name = "Mech cmentarny";
mainflag = ITEM_KAT_FOOD;
flags = ITEM_MULTI;
value = VALUE_GRAVEMOSS;
visual = "ItPl_GraveMoss.3DS";
nutrition = 14;
material = MAT_LEATHER;
scemename = "FOOD";
description = name;
text[2] = "składnik alchemiczny";
text[5] = NAME_VALUE;
count[5] = VALUE_GRAVEMOSS;
};

instance ITPL_PERM_HERB(C_ITEM)
{
name = "Szczaw królewski";
mainflag = ITEM_KAT_FOOD;
flags = ITEM_MULTI | ITEM_MISSION;
value = VALUE_PERM_HERB;
visual = "ItPl_Perm_Herb.3ds";
material = MAT_LEATHER;
scemename = "FOOD";
on_state[0] = use_perm_herb;
nutrition = 21;
description = name;
text[1] = NAME_BONUS_HM;
text[2] = NAME_INFO_KG;
text[5] = NAME_VALUE;
count[5] = VALUE_PERM_HERB;
};


func void use_perm_herb()
{
var int hpres;
var int manares;
hpres = 0 + ((self.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] * 100) / 100);
Npc_ChangeAttribute(self,ATR_HITPOINTS,hpres);
if(self.attribute[ATR_HITPOINTS] > self.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX])
{
self.attribute[ATR_HITPOINTS] = self.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX];
};
manares = 0 + ((self.attribute[ATR_MANA_MAX] * 100) / 100);
Npc_ChangeAttribute(self,ATR_MANA,manares);
if(self.attribute[ATR_MANA] > self.attribute[ATR_MANA_MAX])
{
self.attribute[ATR_MANA] = self.attribute[ATR_MANA_MAX];
};
};


 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Lehona właśnie załatwił problem przenikającego deszczu przez voby :D
http://forum.worldofplayers.de/forum/threads/1299679-Skriptpaket-Ikarus-4?p=24735929&viewfull=1#post24735929

Do G1:
MemoryProtectionOverride (6000805, 4);
MEM_WriteByte (6000805, 224);
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Lehona

Lehona

Użytkownicy
posty196
Propsy190
  • Użytkownicy
How I can repair this ?
My B_Raise...

Don't start thinking about fixing something unless you know what's actually wrong!
You'll have to debug further and find out what exactly is causing the crash. If you remove the B_RaiseAttr... line in use_dex_herb_01(), does it still crash? If not, which line in B_RaiseAttr... is causing the crash?
 
Unless specified otherwise, my posts are always about Gothic 2 Night of the Raven.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Cause of failure was this:
nurtition = hero.attribute[ATR_DEXTERITY]/2;
:)

Despite thanks for help :)
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry