Ikarus (Pakiet skryptów) 342560 1020

O temacie

Autor orcwarrior

Zaczęty 11.06.2010 roku

Wyświetleń 342560

Odpowiedzi 1020

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
To to już znam :F źle napisałem: "Jak byś mógł opisać podstawy PermMem."  Tak powinienem napisać.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Jeszcze jedno...  Do jakiej klasy jest to podczepienie MEMINT_oCInformationManager_Address+28;???
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
Print (MEM_GetClassName (MEM_ReadInt (MEMINT_oCInformationManager_Address+28)));
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
A gdzie mogę znaleźć klasę zCViewDialogChoice ? Szukałem, na necie, ale nie znalazłem.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
Dopóki nikt z PB nie udostępni jej struktury, to nigdzie.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Lehona

Lehona

Użytkownicy
posty196
Propsy190
  • Użytkownicy
I saw someone ask for some PermMem examples and I did write a tutorial in using it (It's used to implement a monster respawn in less than 80 lines), so maybe it could help. It's in german, but that's better than nothing hopefully.

http://forum.worldofplayers.de/forum/threads/1126551-Skriptpaket-LeGo-2/page4?p=19677272&viewfull=1#post19677272
 
Unless specified otherwise, my posts are always about Gothic 2 Night of the Raven.

K4R0L111

K4R0L111

Użytkownicy
posty31
Propsy14
ProfesjaSkrypter
  • Zbanowany
Próbowałem coś zrobić Ikarusem ale go nie ogarniam  :F

Napisałem skrypt ukrycia paska życia a raczej przeniesienie go w miejsce gdzie go nie będzie widać.
func void UkryjPasekZycia()
{
     hpBar.zCView_vposx = 99999;
     hpBar.zCView_vposy = 99999;
};

Możecie mi wytłumaczyć gdzie jest błąd i jak go naprawić?

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
Skąd Gothic ma wiedzieć czym jest hpBar?
var oCViewStatusBar bar; bar = MEM_PtrToInst (MEM_GAME.hpBar);
bar.zCView_vposx = 99999;
bar.zCView_vposy = 99999;
Zacznij od czytania dokumentacji Ikarusa, a dopiero potem coś próbuj. Nie na odwrót. Jest tam sporo przykładów, z których można się wiele nauczyć.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
LoL ciekawe że za pomocą Ikarusa można odblokować oś x i oś y podczas celowania : O
Sam nie wiem gdzie zacząć ale Mud-Freak chyba dał radę. Swoją drogą... Nie wiecie jak można ładnie umieścić dwa przedmioty w jednym gnieździe (ZS_*) ? Chodzi mi o pochwy na miecze, ale za pomocą pfx efekt jest potworny :/
Mam AST ale nie ma tam takiej funkcji, ExtPutInSlot usuwa pierwszy przedmiot z gniazda i go zastępuje.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
Tak się nie da. Umieszczenie przedmiotu w slocie to tak naprawdę nadanie danej kości wyglądu. Dlatego pochwy na miecze możesz zrobić tylko za pomocą efektów cząsteczkowych albo obrócić model pochwy i umieścić ją w innym slocie.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

K4R0L111

K4R0L111

Użytkownicy
posty31
Propsy14
ProfesjaSkrypter
  • Zbanowany
Skąd Gothic ma wiedzieć czym jest hpBar?
Ponieważ jest w klasie oCGame.
    var int hpBar;                  //oCViewStatusBar*
var oCViewStatusBar bar;
bar = MEM_PtrToInst (MEM_GAME.hpBar);
Czyli pierwsze trzeba stworzyć zmienną typu oCViewStatusBar(:ohmy:) i przypisać do niej pasek a na końcu modyfikować?

Czyli to jest prawidłowy skrypt?
var oCViewStatusBar PasekMany;
PasekMany = MEM_PtrToInst (MEM_GAME.manaBar);
PasekMany.zCView_backTex = "abc.tga";

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
PasekMany.zCView_backTex = "abc.tga";To jest zmienna liczbowa, więc w ten sposób to nie zadziała.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

K4R0L111

K4R0L111

Użytkownicy
posty31
Propsy14
ProfesjaSkrypter
  • Zbanowany
A jak to zadziała?

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator

Splash
Moderator

Ikarus (Pakiet skryptów)
#614 2016-08-07, 21:11(Ostatnia zmiana: 2016-08-07, 21:19)
Cytuj
Ponieważ jest w klasie oCGame.
W wielu klasach są zmienne o tej samej nazwie. Gothic nie potrafi czytać w myślach, o którą ci chodzi.

W tej zmiennej jest wskaźnik (adres) do obiektu klasy zCTexture, więc musisz zrobić to tak:
PasekMany.zCView_backTex = zCTexture_Load ("abc.tga");
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Damn :/ A dodawanie nowych slotów jak wygląda ? Czy wystarczy sam MDS, czy potrzeba coś jeszcze ?
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Dodawanie nowych ZS:
1. Dodanie go do modelu Humans.
2. Edytowanie wszystkich animacji Humans.
3. Zabawa.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Czyli mam robotę :D Same animacje to nie problem, boję się tylko że będzie trzeba coś dodatkowo w Ikarusie grzebać...
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Nie problem? Już widzę Ciebie wołającego o pomoc. :D Odechce Ci się aktualizowanie około 100 animacji, jak nie więcej.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Tyle robiłem duali ze wiem jak to zrobić :D jak to zrobię,  to może dam to tutaj :D
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry