Jak zrobić, by postać zagadała do nas tylko jeśli npc ŻYJE?
Jeśli nie żyje to mamy
if (Npc_IsDead(ORG_855_Wolf))
{
return TRUE;
};
Próbowałem
if (Npc_IsNotDead(ORG_855_Wolf))
{
return TRUE;
};
Nie działało
if (Npc_Live(ORG_855_Wolf))
{
return TRUE;
};
Nie działało
if (Npc_Lives(ORG_855_Wolf))
{
return TRUE;
};
Nie działało
if (Npc_IsDead(ORG_855_Wolf))
{
return FALSE;
};
Nie było błędów w spacerze ale postać nie chciała do mnie zagadać. Po jakimś czasie połapałem się że określiłem (chyba) kiedy postać NIE zagada, ale nie kiedy MA zagadać. Więc dodałem standardowy warunek
{
return 1;
};
Nie zadziałało.
Więc połączyłem return i if npc dead &&: też nie zadziałało
W tym momencie (po każdej próbie sprawdzałem spacerem który naprawdę długo się ładuje) skończyła mi się cierpliwość.
Czy mógłby ktoś mi pomóc i napisać jak postawić warunek "jeśli npc żyje"?