Problem z pancerzem 2039 5

O temacie

Autor Schmidtek

Zaczęty 9.04.2010 roku

Wyświetleń 2039

Odpowiedzi 5

Schmidtek

Schmidtek

Użytkownicy
posty129
Propsy22
Profesjabrak
  • Użytkownicy
ściągłem nowy model pancerza. Były tam pliki .TAG .ASC i .MAX. Plik .Tag wrzuciłem do _work\data\textures\_compiled. Nie wiem co zrobić z tymi dwoma. I co muszę zmienić w skrypcie żeby mój pancerz miał ten model i texturę
 

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy

jendrzejs

Problem z pancerzem
#1 2010-04-09, 17:21(Ostatnia zmiana: 2010-04-09, 17:28)
Plik .max musisz otworzyć 3dsmaxem i zapisać jako 3ds.

http://themodders.org/index.php?showtopic=377
Tam wszystko jest.
 

Schmidtek

Schmidtek

Użytkownicy
posty129
Propsy22
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Schmidtek

Problem z pancerzem
#2 2010-04-09, 17:39(Ostatnia zmiana: 2010-04-09, 17:44)
a plik .ASC i może mi ktoś podać link do 3ds max bo nigdzie nie mogę znaleźć
 

Althar

Althar

Użytkownicy
posty307
Propsy44
  • Użytkownicy
www.google.pl

Nie gryzie :lol2:
Przecierz są 30 dniowe triale, lub alternatywy np. Gmax, Blender z Importerami/Exporterami Kerrax'a
 

Schmidtek

Schmidtek

Użytkownicy
posty129
Propsy22
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Schmidtek

Problem z pancerzem
#4 2010-04-10, 11:31(Ostatnia zmiana: 2010-04-10, 11:49)
Dobra już znalazłem. A może mi ktoś powiedzieć co zrobić z plikiem .asc i co zmienić w skrypcie żeby moja zbroja miała ten model i teksturę?

Ktoś pomoże

Używamy Edit, następnym razem warn. - VEQ
Oj, chyba cię uprzedziłem, zdążyłem połączyć posty i dać warna :(  - Avallach
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
ojej no zrobisz skrip kdzie v visual_change = nazvaasc.asc
i v VISUAL = nazva3ds.3ds
mo i oczyviscie asc v anims model v meshes i exturka v texturess
 



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry