Jak zrobić "jeśli to " "jeśli to" 2714 5

O temacie

Autor michalsz

Zaczęty 20.03.2010 roku

Wyświetleń 2714

Odpowiedzi 5

michalsz

michalsz

Użytkownicy
posty132
  • Użytkownicy
Chodzi mi oto jak np w dialogu zrobić że jest opcja dialogowa jeśli mam np 60 siły to jest dialog:
blablabla//dobra choć zabić tych gnojkówA jeśli nie mam :
Nie jesteś wystarczająco silny idz do snafa potrenuj troche :)  :P  :D  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:          

czekam na sugestie  :lol:
 

Zysk

Zysk

Użytkownicy
posty606
Propsy451
  • Użytkownicy
poczytaj o instrukcji if

usuń animację z sygnatury
 

michalsz

michalsz

Użytkownicy
posty132
  • Użytkownicy
Dobra zobaczę
a czemu mam animacje usunąć podoba mi się:)
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Podpowiem ze zmienna z siła która ma postać to hero.attribute[ATR_STRENGTH]

bo nie można mieć animacji w sygnaturze poczytaj regulamin albo słuchaj rad :)

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Zademonstruję ci to na krótkim przykładzie:

Oto dialog jaki powinieneś dać:
AI_Output (other, self ,"DIA_Berry_Walka_15_01"); //Dobra chodź zabić tych gnojków!
if (hero.attribute[ATR_STRENGTH] >= 60)
{
AI_Output (self, other ,"DIA_Berry_Walka_03_02"); //Dobra! Podążaj za mną!!!
AI_Output (other, self ,"DIA_Berry_Walka_15_03"); //Okej!
}
else
{
AI_Output (self, other ,"DIA_Berry_Walka_03_04"); //Nie jesteś wystarczająco silny!!!
};
};

Coś takiego musisz dać by podczas dialogu był warunek.
Oczywiście, możesz to zmienić!
To tylko przykład!

PozdeRR

michalsz

michalsz

Użytkownicy
posty132
  • Użytkownicy
THX za pomoc

proszę zamknąć
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry