Poprawny Monolog? 2656 3

O temacie

Autor SkorpionX

Zaczęty 15.03.2010 roku

Wyświetleń 2656

Odpowiedzi 3

SkorpionX

SkorpionX

Użytkownicy
posty108
Propsy2
  • Użytkownicy

SkorpionX

Poprawny Monolog?
2010-03-15, 18:01(Ostatnia zmiana: 2010-03-15, 18:04)
No więc, coś mi się popaprało z Gothic 2, przy każdym respase (nawet bez zmian) wywala mi błąd.
Dlatego proszę poprawcie mi ten skrypt jeżeli są w nim błędy, bo ja muszę sobie skołować nowego Gothica.


[codebox]//*******************************************************
//   GOTOWANIE BY SKORPIONX
//*******************************************************
INSTANCE PC_GOTOWANIEKONIEC (C_Info)
{
   npc            = PC_Hero;
   nr            = 999;
   condition      = PC_GOTOWANIEKONIEC_Condition;
   information      = PC_SmithWeapon_End_Info;
   permanent      = TRUE;
   description      = DIALOG_ENDE;
};

FUNC INT PC_GOTOWANIEKONIEC_Condition ()
{
   if (PLAYER_MOBSI_PRODUCTION == MOBSI_GOTOWANIEVOB)
   {   
      return TRUE;
   };
};

FUNC VOID PC_GOTOWANIEKONIEC_Info()
{
   CreateInvItems (self, ItMiSwordRaw,1);
   B_ENDPRODUCTIONDIALOG ();
   Erzwaffen = FALSE;
   NormalWaffen = FALSE;
};
//*******************************************************
INSTANCE PC_GOTOWANIETABELA1 (C_INFO)
{
   npc            = PC_Hero;
   condition      = PC_GOTOWANIETABELA1_Condition;
   information      = PC_Common_Info;
   permanent      = TRUE;
   description      = "Zrób zwykłe danie";
};

FUNC INT PC_Common_Condition()
{   
   if(PLAYER_MOBSI_PRODUCTION   ==   MOBSI_GOTOWANIEVOB)
   && (Normalwaffen == FALSE)
   && (Erzwaffen == FALSE)
   {   
      return TRUE;
   };
};

FUNC VOID PC_GOTOWANIETABELA1_Info ()
{
   Normalwaffen = TRUE;
};
//*******************************************************
INSTANCE PC_GOTOWANIETABELA1BACK (C_INFO)
{
   npc            = PC_Hero;
   nr            = 99;
   condition      = PC_GOTOWANIETABELA1BACK_Condition;
   information      = PC_GOTOWANIETABELA1BACK_Info;
   permanent      = TRUE;
   description      = DIALOG_BACK;
};
FUNC INT PC_CommonBACK_Condition()
{   
   if(PLAYER_MOBSI_PRODUCTION   ==   MOBSI_GOTOWANIEVOB)
   && (Normalwaffen == TRUE)
   && (Erzwaffen == FALSE)
   {   
      return TRUE;
   };
};

FUNC VOID PC_CommonBACK_Info ()
{
   Normalwaffen = FALSE;
};
//*******************************************************

INSTANCE PC_ZUPARYBNA_GOTOWANIE (C_INFO)
{
   npc            = PC_Hero;
   condition      = PC_ZUPARYBNA_GOTOWANIE_Condition;
   information      = PC_ZUPARYBNA_GOTOWANIE_Info;
   permanent      = TRUE;
};

FUNC INT PC_ZUPARYBNA_GOTOWANIE_Condition()
{   
   if((PLAYER_MOBSI_PRODUCTION   ==   MOBSI_GOTOWANIEVOB)
   && (Erzwaffen == TRUE)
   {   
      return TRUE;
   };
};

FUNC VOID PC_ZUPARYBNA_GOTOWANIE_Info ()
{
   if (Npc_HasItems  (hero, ItFo_Fish) >= 1)
   && (Npc_HasItems  (hero, ItFo_Water) >= 1)
   {
      Npc_RemoveInvItems  (hero,ItFo_Fish,1);
      Npc_RemoveInvItems  (hero,ItFo_Water,1);
      
      CreateInvItems       (hero,ItFo_FishSoup,1);
   }
   else
   {
      Print (PRINT_ProdItemsMissing);
   };   
   B_ENDPRODUCTIONDIALOG ();
   Erzwaffen = FALSE;
};
//*******************************************************
[/codebox]
 
http://themodders.org/index.php?/topic/11296-the-modders-pack/



Soldat zu Soldat:

-Ich fand eine Handgranate!

-Last vom Himmel fallen ....

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jakie ci błędy wywala i w jakiej lini ?
 

SkorpionX

SkorpionX

Użytkownicy
posty108
Propsy2
  • Użytkownicy
Wywala mi błąd ale przed tym skryptem, coś w gothic.src
 
http://themodders.org/index.php?/topic/11296-the-modders-pack/



Soldat zu Soldat:

-Ich fand eine Handgranate!

-Last vom Himmel fallen ....

Chmiel

Chmiel

Użytkownicy
posty93
  • Użytkownicy
zamień na nowy Gothic.src i wpisz ponownie swoją linikę
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry