mam taki kod
FUNC void Nov_1371_BaalNetbek_CRAZYa_Info()
{
AI_Output (other, self,"Nov_1371_BaalNetbek_CRAZYa_Info_15_01"); //Udało się odnalazłem was.
AI_Output (self, other,"Nov_1371_BaalNetbek_CRAZYa_Info_03_02"); //dzieki ci o sniący ze zasłałeś nam wybawiciela.
AI_Output (other, self,"Nov_1371_BaalNetbek_CRAZYa_Info_15_03"); //co ? to ty nic nie wiesz ? To piekło stworzył sam sniący.
AI_Output (self, other,"Nov_1371_BaalNetbek_CRAZYa_Info_03_04"); //o nie to nie moze byc prwada
AI_Output (other, self,"Nov_1371_BaalNetbek_CRAZYa_Info_15_05"); //a jednak dobra zaprowadze was do lestera jemu tez udało sie uniknąc klątwy kamienia ogniskujacego
AI_Output (self, other,"Nov_1371_BaalNetbek_CRAZYa_Info_03_06"); //a wienc ide za tobą
AI_Output (other, self,"Nov_1371_BaalNetbek_CRAZYa_Info_15_07"); //Lester dał ni wyposarzenie dla was bierz i rozdaj wszystkim
AI_TurnAway (self,hero);
AI_Output (self, other,"Nov_1371_BaalNetbek_CRAZYa_Info_03_08"); //ludzie za nim on nas wyprowadzi bierzcie ekwipunek
B_ExchangeRoutine (Nov_1371_BaalNetbek,"ucieczka");
B_ExchangeRoutine (NOV_1304_Balor,"ucieczka");
B_ExchangeRoutine (Nov_1302_Viran,"ucieczka");
B_ExchangeRoutine (NOV_1328_Novize,"ucieczka");
B_ExchangeRoutine (Nov_1329_Novize,"ucieczka");
B_ExchangeRoutine (NOV_1334_Novize,"ucieczka");
B_ExchangeRoutine (Nov_1335_Novize,"ucieczka");
b_giveinvitems (self,other, TPL_ARMOR_H,7);
b_giveinvitems (self,other, ItMw_2H_Staff_01,7);
AI_EquipBestArmor (Nov_1371_BaalNetbek);
AI_EquipBestArmor (NOV_1304_Balor);
AI_EquipBestArmor (Nov_1302_Viran);
AI_EquipBestArmor (NOV_1328_Novize);
AI_EquipBestArmor (Nov_1329_Novize);
AI_EquipBestArmor (NOV_1334_Novize);
AI_EquipBestArmor (Nov_1335_Novize);
AI_EquipBestMeleeWeapon (Nov_1371_BaalNetbek);
AI_EquipBestMeleeWeapon (NOV_1304_Balor);
AI_EquipBestMeleeWeapon (Nov_1302_Viran);
AI_EquipBestMeleeWeapon (NOV_1328_Novize);
AI_EquipBestMeleeWeapon (Nov_1329_Novize);
AI_EquipBestMeleeWeapon (NOV_1334_Novize);
AI_EquipBestMeleeWeapon (Nov_1335_Novize);
};
problem jest taki dialog dobywa się normalnie wszyscy się zlatują więc rutyna też działa a potem kamera zostaje w miejscu i jest bez pasków i niczego tak jak by się dialog zawieszał uprzedzę wasze pytanie miałem przedmiotów po 7 w ekwipunku co mogłem zrobić nie tak jaki błąd popełnić ????