zbroja co nie tak? 1241 2

O temacie

Autor kazzam

Zaczęty 18.12.2009 roku

Wyświetleń 1241

Odpowiedzi 2

kazzam

kazzam

Użytkownicy
Tester GWW
posty212
  • Użytkownicy
  • Tester GWW
witam,problem jak w temacie :lol2:

mam texture zbroi xardasa,trochę tylko przerobione kolory,pomyślałem iż  skoro już z 0,5 orku nic nie przerabiałem w gothicu 2 to to zmienie, texture tą z jpg w gomanie zmieniam na  .tga i .tex  nadaje  nazwe szaty xardas zmianiam tylko liczbe z v0 na v1.
pisze skrypt( a raczej kopiuje ten szaty xardasa) i zmianiam tlyko visual skina z v0 na v1 i nazwe na "mroczna szata"


pliki  .tga i .tex wrzucam do folderu _compile w _work/data/textures/_compiled oraz _work/data/textures/NPCs/armor

uruchamiam gre z opcją reprease srcipts. wpisuje kod instancji nowej zbroi w tym wypadku insert darkarmor  ale pojawia sie stara  szata xardasa... co robie zle ktoś może wie?

możliwe iż zapomniałem o czymś tak ze wole zapytać
 

Althar

Althar

Użytkownicy
posty307
Propsy44
  • Użytkownicy
Po 1 wystarczy sam plik .TEX. Wyeksportuj GoManem .TEX np. do .JPG. WAŻNE ! Nie zmieniaj nazwy, tylko zmień cyferkę przy V0 na V1. Przerób jak chcesz. Skrypt ok. Znów zmień .JPG na .TEX. Plik .TEX daj do _Work/Data/Textures/_compiled. Powinno zadziałać.
 

kazzam

kazzam

Użytkownicy
Tester GWW
posty212
  • Użytkownicy
  • Tester GWW
Cytat: Althar link=topic=8094.msg74286#msg74286 date=Dec 20 2009, 08:54 AM\'
Po 1 wystarczy sam plik .TEX. Wyeksportuj GoManem .TEX np. do .JPG. WAŻNE ! Nie zmieniaj nazwy, tylko zmień cyferkę przy V0 na V1. Przerób jak chcesz. Skrypt ok. Znów zmień .JPG na .TEX. Plik .TEX daj do _Work/Data/Textures/_compiled. Powinno zadziałać.


a już problem rozwiązałem przy zapisie pliku zapomniałem do nazwy dopisać -c.tex i przez to mi nie działało.
dzięki za rade,myślałem ze .tga też jest potrzebne


temat do zamknięcia
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry