FUNC VOID NON_3333348_Mykot_what_wait()
{
AI_Output (other, self,"NON_3333348_Mykot_what_wait_11_00"); //Emm, może innym razem.
AI_Output (self, other,"NON_3333348_Mykot_what_wait_15_01"); //Nie będzie innego razu!
};
FUNC VOID NON_3333348_Mykot_what_ok()
{
AI_Output (other, self,"NON_3333348_Mykot_what_ok_11_00"); //Dobra, jesteś gotów na przegraną?
AI_Output (self, other,"NON_3333348_Mykot_what_ok_15_01"); //Gotów to jestem, na odebranie Ci honoru.
AI_Output (self, other,"NON_3333348_Mykot_what_ok_15_02"); //Dobra chłopie, szykuj się na bolesną lekcję machania bronią.
AI_StopProcessInfos ( self );
Npc_SetTarget(self,other);
AI_StartState(self,ZS_ATTACK,1,"");
};
FUNC VOID NON_3333348_Mykot_what_no()
{
AI_Output (other, self,"NON_3333348_Mykot_what_no_11_00"); //Nie! Nie zamierzam z Tobą walczyć.