Efektowna strzała 2091 7

O temacie

Autor panek

Zaczęty 3.02.2009 roku

Wyświetleń 2091

Odpowiedzi 7

panek

panek

Użytkownicy
posty53
  • Użytkownicy

panek

Efektowna strzała
2009-02-03, 18:30(Ostatnia zmiana: 2009-02-03, 19:01)
Temat dotyczy G1 kiedy mam już taki skrypt (pewnie zły) wyskakuje mi błąd o nazwie effect


Cytuj
INSTANCE ItAmArrom(C_Item)
{
   name             =   "Strzała Inosa";

   mainflag          =   ITEM_KAT_MUN;
   flags             =   ITEM_BOW|ITEM_MULTI;

   
   wear            =   WEAR_EFFECT;
   effect            =   "MFX_FIREBALL_INIT";   

//    FIXME_Noki: Werte
   value             =   10;

   visual             =   "ItAm_Arrow_01.3ds";

   material          =   MAT_WOOD;

   description         = name;
   //TEXT[0]         = NAME_Mag_Circle;      COUNT   
  •       =   mag_circle;

   //TEXT[1]         = NAME_ManakostenMax;      COUNT   [1]      =   SPL_SENDCAST_STORMFIST;
   //TEXT[2]         = ConcatStrings(NAME_Dam_Fly,NAME_PerMana);   COUNT   [2]=   SPL_DAMAGE_STORMFIST;
   //TEXT[3]         = NAME_Damage;         COUNT[3]   = damageTotal;
   //TEXT[4]          = NAME_Dex_needed;      COUNT[4]   = cond_value[2];
   TEXT[5]            = NAME_Value;         COUNT[5]   = value;
};
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso

Zkirtaem
Moderator

Efektowna strzała
#1 2009-02-03, 19:02(Ostatnia zmiana: 2009-02-03, 19:30)
A widziałeś w G1 "effect"? Bo ja nie. Oczywiście, mogę się mylić, ale ten tutek <którego użyłeś> wygląda, jakby był do G2.
 

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
Podaj dokładną treść błędu.
 

panek

panek

Użytkownicy
posty53
  • Użytkownicy
Patrzyłem na skrypt płonącej strzały z g2 a efekt spróbowałem wziąść z pfx_magic
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
No, to teraz wiesz, że tak się nie da.
 

Artex

Artex

Użytkownicy
posty99
  • Użytkownicy
Zrób to sobie najlepiej w G2 : P.

Spróbuj tego tylko że dla łuku, może dla strzały ew. też wyjdzie.
 

Zkirtaem

Zkirtaem

Moderator
Mięso
posty2171
Propsy1689
ProfesjaGracz
  • Moderator
  • Mięso
On robi G1. A tamten tutek robi, że strzała wydaje efekt po uderzeniu <a i to nie wiem, czy zadziałałoby>, a on chce mieć strzałę, która jest ciągle podpalona. Jeśli tak bardzo się uprzesz, podpowiem, że to można jakoś zrobić, w formacie ZEN. Tak była zrobiona pochodnia, a pochodnią da się strzelać <wstawiasz mesha pochodni i jazda>.
 

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
Wstaw strzałę do normalnego świata, dodaj ogień i co tam sobie chcesz, zaznacz strzałę i zapisz jako vobtree.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry