Zanim rozwiążemy twój problem, odpowiedz mi na kilka pytań:
1.Korzystasz z G2MDK?
2.ASC który próbujesz zdekompilować masz wypakowany w: _Work/Data/Anims/_compiled, czy masz go gdzieś w jakimś addonie?
Zakładam że nie masz G2MDK, powinieneś wpierw rozpakować swoją grę (instalując G2MDK), by mieć swobodny dostęp do plików w folderach _compiled.
Później, gdy to zrobisz (upewnij się, że w instalatorze G2MDK wybrałeś rozpakowanie animacji), możesz zdekompilować pliki ASC na dwa sposoby:
1.Modyfikujesz plik Humans.MDS dopisując registerMesh
2.Z folderu _Work/Data/Anims/_compiled usuwasz pliki Humans.MSB i Humans.MDH
3.Dogrywasz swój plik asc do folderu: _Work/Data/Anims/_compiled (o ile jest on w addonie możesz go wypakować z archiwum .VDF za pomocą Gomana lub Gothic VDFS, który instaluje się wraz z G2MDK)
4.Wchodzisz do gry, uruchamiasz nową grę i wymuszasz na grze utworzenie na nowo plików, Humans.MSB, Humans.MDH poprzez wyświetlenie jakiegokolwiek człowieka.
5.Puszczasz dekompilacje Humans.mds w Gothic Sourcerze
1.Wchodzisz do _Work/Data/Anims/_compiled
2.Robisz kopię pliku "ARMOR_DIEGO.MDM"
3.Wypakowujesz swój oryginalny plik albo za pomocą Gothic VDFS (znajdziesz go w _Work/Tools/VDFS o ile dobrze pamiętam) z addona (o ile jest w addonie) zmieniasz jego nazwę na "ARMOR_DIEGO.MDM" wgrywasz go do _Work/Data/Anims/_compiled.
4.Puszczasz dekompilacje w Gothic Sourcerze
5.Przywracasz oryginalny plik "ARMOR_DIEGO.MDM"