Hej ;)
Nie wiem czy taki temat był już zakładany [Nowy na forum] ale przeszukując tematy kilkoma frazami nie znalazłem nic podobnego.
Także, bez zbędnego gadania.
W Blenderze zrobiłem sobie prosty mesh miecza do gothica, po oteksturowaniu go i eksporcie za pomocą kerraxa do pliku 3ds
wrzuciłem go do G2 Nk potem oskryptowałem itd.
i tu zaczyna się problem gdyż, po wpisaniu kodu miecz pojawia się przede mną jednak bez tekstury, ale gdy otworzę ekwipunek obiekt ma teksturę taką jaką powinien mieć
Próbowałem już chyba każdego rozwiązania, od wrzucania tekstur do folderu Textures i Compiled przez łączenie dwóch tekstur w jedną, kończąc na całkowitej reinstalacji G2MDK
Jeżeli ktoś zna rozwiązanie tego problemu to będę niezmiernie wdzięczny ;)
Z góry dziękuję za wszystkie sugestie
Pozdrawiam Reeyo ;)