Niewidoczna tekstura miecza/pancerza 1063 2

O temacie

Autor Reeyo

Zaczęty 12.07.2017 roku

Wyświetleń 1063

Odpowiedzi 2

Reeyo

Reeyo

Użytkownicy
posty2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Hej ;)

Nie wiem czy taki temat był już zakładany [Nowy na forum] ale przeszukując tematy kilkoma frazami nie znalazłem nic podobnego.

Także, bez zbędnego gadania.

W Blenderze zrobiłem sobie prosty mesh miecza do gothica, po oteksturowaniu go i eksporcie za pomocą kerraxa do pliku 3ds
wrzuciłem go do G2 Nk potem oskryptowałem itd.

i tu zaczyna się problem gdyż, po wpisaniu kodu miecz pojawia się przede mną jednak bez tekstury, ale gdy otworzę ekwipunek obiekt ma teksturę taką jaką powinien mieć

Próbowałem już chyba każdego rozwiązania, od wrzucania tekstur do folderu Textures i Compiled przez łączenie dwóch tekstur w jedną, kończąc na całkowitej reinstalacji G2MDK

Jeżeli ktoś zna rozwiązanie tego problemu to będę niezmiernie wdzięczny ;)

Z góry dziękuję za wszystkie sugestie

Pozdrawiam Reeyo ;)
 

Nergal

Nergal

Użytkownicy
Kawał ch*ja, reszta dziada
posty84
Propsy11
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kawał ch*ja, reszta dziada
A w jakim formacie masz tą teksturę? Bo chyba muszą być w .tga
Otwórz folder \_Work\Data\Textures\_compiled i sprawdź czy jest twoja tekstura w formacie .TEX

Pamiętaj że za każdą edycją modelu musisz:
Otworzyć folder \_Work\Data\Meshes\_compiled i wywalic nazwę modelu w formacie .MRM bodajże.


//Edit nie zauważyłem, że napisałeś ze w EQ jest tekstura a poza eq już nie. To tu już sam nie wiem.
 
Nieoficjalne patche do Returning Rebalance v2.1:
http://themodders.org/index.php?topic=28417.0

Reeyo

Reeyo

Użytkownicy
posty2
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Reeyo

Niewidoczna tekstura miecza
#2 2017-07-13, 08:53(Ostatnia zmiana: 2017-07-13, 14:39)
Znalazłem rozwiązanie

Po prostu każdy model 3ds trzeba importować wtyczką kerraxa a nie zwykłym importerem

Dzięki za pomoc ;)


Mały offtop :|

Kolejny problem tym razem z plikami pancerzy. Stworzyłem sobie dwa pancerze oczywiście oteksturowane. Tekstury wrzuciłem znów tam gdzie trzeba ale nie w tym rzecz. Problem zaczyna się po eksporcie plików do asc.

Pierwsza zbroja ma normalnie nałożone materialy i tekstury i przy odczycie wszystko pięknie hula, natomiast ta druga przy imporcie w ogóle nie zapisuje tekstur.

ponadto żadnej z nich nie mogę zaimportować z powrotem do blendera

Znowu jeśli ktoś zna rozwiązanie, to będę niezmiernie wdzięczny :)

 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry