Model 3d broni źle leży przy pasie. 1198 2

O temacie

Autor Draquer

Zaczęty 17.12.2016 roku

Wyświetleń 1198

Odpowiedzi 2

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Mam problem z modelem 3d broni 1h:
http://s2.ifotos.pl/img/ebolixPNG_anqhpph.png
Chciałbym dodać że porównywałem z inną bronią i jest dobrze obrócona na osiach x,y,z w programie 3d, skrypt jest jak każdej innej broni :
Spoiler
INSTANCE Bandit_Dagger_01 (C_Item)
{   
   name             =   "Bandycki sztylet"; 

   mainflag          =   ITEM_KAT_NF;
   flags             =   ITEM_SWD;   
   material          =   MAT_METAL;

   value             =   1;

   damageTotal        =    100;
   damagetype          =   DAM_POINT;
   range             =     100;      

   cond_atr[2]         =   ATR_STRENGTH;
   cond_value[2]        =   5;
   visual             =   "bandit_dagger_01.3DS";

   description         = name;
   TEXT[2]            = NAME_Damage;               COUNT[2]   = damageTotal;
   TEXT[3]          = NAME_Str_needed;            COUNT[3]   = cond_value[2];
   TEXT[4]          = NAME_OneHanded;
   TEXT[5]            = NAME_Value;               COUNT[5]   = value;
};
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Wywal skompilowane pliki tej broni. Albo zmień nazwę modelu na jakiś unikalny.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Dzięki, działa.
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry