Światło w ''indoor'' 3660 9

O temacie

Autor Laren

Zaczęty 3.10.2016 roku

Wyświetleń 3660

Odpowiedzi 9

Laren

Laren

Użytkownicy
posty183
Propsy54
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Witam mam małe problemy z oświetleniem świata pod ziemią , światło które używam jest zbyt słabe by oświetlić dużą jaskinię itp. Czy znacie jakieś poradniki poświęcone oświetleniu pomieszczeń pod ziemią?
 

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Jedyny sposób na oświetlenie takich miejsc, to po wstawiać dużą ilość voblighterów.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Laren

Laren

Użytkownicy
posty183
Propsy54
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
No tak... chciałbym powiększyć pole światła ,żeby nie wstawiać 10 voblighterów ,grzebie w tych numerkach co widać na screenie:



Powiększają one pole gdy wpisuję 999999999999 ale nie wiem czy takie coś nie popsuje czegoś w grze czy to jest profesjonalne?
 

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Jak dasz to drugie, to faktycznie cała jaskinia się oświetli, ale to też ma swoje minusy. W grze może to nie za realistycznie wyglądać.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

gothic1210
  • Gość
W ogóle powinno to być światło statyczne. To po pierwsze. Nie wiem gdzie wpisujesz to 999999 ale daj wartość 1000 w polu range i ustaw kilka voblighterów.
 

Laren

Laren

Użytkownicy
posty183
Propsy54
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Ustawiłem światło statyczne i w tym drugim polu co na screenie 1000 wpisałem i różnicy nie ma ,po prostu tak już chyba musi być ,że trzeba powstawiać kilka voblighterów w jednym miejscu... jednak najgorsze jest to ,że postać przechodząca koło tych ''lihterów'' pada na nią dziwnie światło raz z lewej raz z prawej co ładnie to nie wygląda...
 

gothic1210
  • Gość
w którym miejscu na screenie? ja tu nie widzę nigdzie pola range, której jest w oknie obiektu, a nie w miejscu, które pokazujesz.
 

Laren

Laren

Użytkownicy
posty183
Propsy54
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Aha... a czy mógłbyś zapodać screena z zaznaczonym polem range?
 

gothic1210
  • Gość
nie mógłbym
 

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To okno co zaznaczyłeś na screenie odpowiada właśnie za zasięg światła. Jak chcesz sie upewnić to w oknie voblightera masz tak opcje "range" wpisujesz liczbe, dajesz apply i działa. Najlepiej to obczaj jak jest to zrobione w oryginalnym Gothicu. W byle jakim pokoju masz po kilka lighterów. Możesz pokombinować z kolorami żeby światło padające na postać wyglądało lepiej.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry