Czarowanie przez szamanów i problem z teksturą 2687 10

O temacie

Autor Kogaan

Zaczęty 12.09.2016 roku

Wyświetleń 2687

Odpowiedzi 10

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
Witam może i ja głupi jestem  :trollface: , ale mam dwa pytania z innej beczki pierwsze dotyczy skryptów a dokładnie to tego gdzie to jest ustalone że szaman orków czaruje, bo jak porównałem plik szamana a wojownika to nie zauważyłem różnic między nimi wskazujących na to że szaman pierw wali czarami a wojownik leci z mieczem. A drugie pytanie jest dotyczące mds i animacje a dokładnie to rozchodzi się o to że do modelu jaszczuroczłeka dodałem ten materiał co szaman orków ma na kroczu ale chciałem zmienić teksturę tego materiału, więc gdy zapisałem model to edytowałem plik notatnikiem i zmieniłem nazwę tekstury na własną ale gdy włączyłem grę to tekstura tego materiału nie była nawet tego co miał szaman tylko tego co miał wojownik.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Scripts\Content\AI\Magic\B_SelectSpell.d
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
Scripts\Content\AI\Magic\B_SelectSpell.d
Wielkie dzięki a wie ktoś co zrobić z tym modelem jak by coś to mogę udostępnić.

Post połączony: 2016-09-13, 16:33
Jest taki problem z tym czarowaniem a mianowicie że jak zmieniłem jaszczuroczłekowi id na orka szamana to i tak dalej leci na mnie z mieczem zamiast pierw walić czarami.
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Tylko tutaj nie chodzi o to abyś ty zmieniał id jaszcuroczłeowi, tylko wzorując się na kawałku skryptu z b_selectSpell.d dotyczącym orka zrobił taki drugi dotyczący jaczuroczłeka a właściwie jedna linijka xd
if (slf.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_ORCSHAMAN)
na:
if (slf.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_DRACONIAN)
inne ID znajdziesz w pliku AI_Constants.d

pemietaj też że jaszczuroczłek powinien mieć wystarczającą ilość many i max many oraz ewentualnie odpowiedni krąg magii zależnie od runy.
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
Jest sukces szaman jaszczuroczłeków czaruje. Został tylko problem z tym modelem.
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Nie wiem jak inni, ale ja nichuja nie rozumiem co ty zrobiłeś z tą zbroją i co dokładnie zjebałeś :D
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
pacz: Masz tu interesujący cię kawałek z ciała orca shamana:
*MATERIAL_LIST {
*MATERIAL_COUNT 1
*MATERIAL 0 {
*MATERIAL_NAME "Compound Material #1"
*MATERIAL_CLASS "Multi/Sub-Object"
*NUMSUBMTLS 3
*SUBMATERIAL 0 {
*MATERIAL_NAME "WARRIORBODY"
*MATERIAL_CLASS "Standard"
*MATERIAL_AMBIENT 0.286275 0.247059 0.180392
*MATERIAL_DIFFUSE 0.286275 0.247059 0.180392
*MATERIAL_SPECULAR 0.9 0.9 0.9
*MATERIAL_SHINE 0.1
*MATERIAL_SHINESTRENGTH 0
*MATERIAL_TRANSPARENCY 0
*MATERIAL_WIRESIZE 1
*MATERIAL_SHADING Blinn
*MATERIAL_XP_FALLOFF 0
*MATERIAL_SELFILLUM 0
*MATERIAL_FALLOFF In
*MATERIAL_XP_TYPE Filter
*MAP_DIFFUSE {
*MAP_NAME "Map #1-1"
*MAP_CLASS "Bitmap"
*MAP_SUBNO 1
*MAP_AMOUNT 1
*BITMAP "ORC_BODYSHAMAN_V0.TGA"
*MAP_TYPE Screen
*UVW_U_OFFSET 0
*UVW_V_OFFSET 0
*UVW_U_TILING 1
*UVW_V_TILING 1
*UVW_ANGLE 0
*UVW_BLUR 1
*UVW_BLUR_OFFSET 0
*UVW_NOUSE_AMT 1
*UVW_NOISE_SIZE 1
*UVW_NOISE_LEVEL 1
*UVW_NOISE_PHASE 0
*BITMAP_FILTER Pyramidal
}
}
*SUBMATERIAL 1 {
*MATERIAL_NAME "MATERIAL #168"
*MATERIAL_CLASS "Standard"
*MATERIAL_AMBIENT 0.407843 0.360784 0.258824
*MATERIAL_DIFFUSE 0.407843 0.360784 0.258824
*MATERIAL_SPECULAR 0.9 0.9 0.9
*MATERIAL_SHINE 0.1
*MATERIAL_SHINESTRENGTH 0
*MATERIAL_TRANSPARENCY 0
*MATERIAL_WIRESIZE 1
*MATERIAL_SHADING Blinn
*MATERIAL_XP_FALLOFF 0
*MATERIAL_SELFILLUM 0
*MATERIAL_FALLOFF In
*MATERIAL_XP_TYPE Filter
*MAP_DIFFUSE {
*MAP_NAME "Map #1-2"
*MAP_CLASS "Bitmap"
*MAP_SUBNO 1
*MAP_AMOUNT 1
*BITMAP "ORC_ARMSSHAMAN_V0.TGA"
*MAP_TYPE Screen
*UVW_U_OFFSET 0
*UVW_V_OFFSET 0
*UVW_U_TILING 1
*UVW_V_TILING 1
*UVW_ANGLE 0
*UVW_BLUR 1
*UVW_BLUR_OFFSET 0
*UVW_NOUSE_AMT 1
*UVW_NOISE_SIZE 1
*UVW_NOISE_LEVEL 1
*UVW_NOISE_PHASE 0
*BITMAP_FILTER Pyramidal
}
}
*SUBMATERIAL 2 {
*MATERIAL_NAME "MATERIAL #169"
*MATERIAL_CLASS "Standard"
*MATERIAL_AMBIENT 0.270588 0.227451 0.164706
*MATERIAL_DIFFUSE 0.270588 0.227451 0.164706
*MATERIAL_SPECULAR 0.9 0.9 0.9
*MATERIAL_SHINE 0.1
*MATERIAL_SHINESTRENGTH 0
*MATERIAL_TRANSPARENCY 0
*MATERIAL_WIRESIZE 1
*MATERIAL_SHADING Blinn
*MATERIAL_XP_FALLOFF 0
*MATERIAL_SELFILLUM 0
*MATERIAL_FALLOFF In
*MATERIAL_XP_TYPE Filter
*MAP_DIFFUSE {
*MAP_NAME "Map #1-3"
*MAP_CLASS "Bitmap"
*MAP_SUBNO 1
*MAP_AMOUNT 1
*BITMAP "ORC_LEGSSHAMAN_V0.TGA"
*MAP_TYPE Screen
*UVW_U_OFFSET 0
*UVW_V_OFFSET 0
*UVW_U_TILING 1
*UVW_V_TILING 1
*UVW_ANGLE 0
*UVW_BLUR 1
*UVW_BLUR_OFFSET 0
*UVW_NOUSE_AMT 1
*UVW_NOISE_SIZE 1
*UVW_NOISE_LEVEL 1
*UVW_NOISE_PHASE 0
*BITMAP_FILTER Pyramidal
}
}
}
}

powiem ci jeszcze że orc_warrior to inaczej ork wojownik xd

Porównaj to odemnie ze swoim i pomyśl co spierdoliłeś :D
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
tylko że jak skopiowałem  w blenderze i wkleiłem do modelu jaszczuroczłeka i podmieniłem nazwę textury na własną texturę ale jest textura orka wojownika.
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Nie chce mi sie tego do gry wrzucać ale spójrz np u cb jest: BITMAP "ORC_BODYWARRIOR_V2.TGA"
Zmień na:
BITMAP "ORC_BODYSHAMAN_V0.TGA"

Nie wiem czy to ta część tekstury xd kombinuj edytujesz asc notepadem++ a potem usuwasz skompilowany plik zbroi czy tam kurwa ciała czy co to jest to coś xd
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
Dobra po pierdzieliło mi się w texturkach teraz jest wszystko dobrze. można zamknąć.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry