Mniemam, że chodziło tu o oCTriggerUntouch, gdyż Ontoucha nie mam. Stworzyłem tego Triggera i nadal nie wiem, w jaki sposób ustawić mu rozmiar prostopadłościanu. Kombinowałem coś z wielkim modelem drzewa, a następnie usunąłem mu ShowVisual, ale tutaj chyba nie na tym miało to polegać. Na dodatek na samym końcu jest TriggerTarget, gdzie chyba wpisuje się funkcję. Ale właśnie, ma to być nazwa funkcji czy raczej nazwa pliku, w którym się ona znajduje?
Niemniej, tak jak zrobiłem i z kombinowaniem z TriggerTargetem na te dwa sposoby nie podziałało. Przeoczyłem coś ważnego?
Edit: Prostopadłościan się udał, pierwszy raz użyłem opcji BBox i odkryłem, że to w ten sposób się robi wymiary. Niestety - funkcja nadal się wywołuje. Błąd w niej samej czy coś innego?
A tutaj owa testowa funkcja:
func void OWCA_MARTWA_TRIGGER ()
{
// if (OWCA_MARTWA == FALSE)
// {
OWCA_MARTWA=TRUE;
Wld_InsertNpc (Troll, "OWCAMARTWA");
// };
};