Lasy, odległe voby 4932 6

O temacie

Autor

Zaczęty 10.07.2008 roku

Wyświetleń 4932

Odpowiedzi 6

Krolik

Krolik

Użytkownicy
posty373
Propsy167
  • Użytkownicy

Krolik

Lasy, odległe voby
2008-07-11, 01:02(Ostatnia zmiana: 2008-12-23, 17:58)
Witam, robię sobie takiego moda, z kilkoma osobami, i taki problem jest, że drzewa, znikaja po jakiejstam odległości. Jak zrobić takie cos, jak bylo w GD z lasami? Ze z daleka wygladalo jak bitmapa, a pozniej sie pokazywaly drzewa.(nie potrafie tego inaczej wytlumaczyc)


 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ta bitmapa to zwyczajny oteksturowany kawałek świata (taka jakby ściana z 3d), tylko w spacerze ustawione jest, że można przez niego chodzić i znika po iluś metrach.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

PexPawlo

PexPawlo

Użytkownicy
posty81
Propsy16
  • Użytkownicy
Lepszym rozwiązaniem byłoby ustawienie w spacerze zCZoneVobFarPlane na większy niż 3000 wtedy można zobaczyć woby ze znacznie większej odległości.

pawbuj
  • Gość

pawbuj
Gość

Lasy, odległe voby
#3 2008-07-16, 16:49(Ostatnia zmiana: 2008-07-16, 16:54)
Cytat: PexPawlo link=topic=2609.msg22443#msg22443 date=Jul 11 2008, 07:38\'
Lepszym rozwiązaniem byłoby ustawienie w spacerze zCZoneVobFarPlane na większy niż 3000 wtedy można zobaczyć woby ze znacznie większej odległości.
czy wtedy w modzie zasięg widzenia też będzie zwiększony?

tak w ogóle to rozwiń jak zrobic to w spacerze bo klikałem na zCZoneVobFarPlane i nic.
 

PexPawlo

PexPawlo

Użytkownicy
posty81
Propsy16
  • Użytkownicy
Tak, wtedy będzie zwiększony zasięg widzenia zarówno w spacerze jak i modzie
ok rozwinę:
zCZone(abstract) >> zCZoneVobFarPlane insertujemy i zostawiamy następnie insertujemy zCZoneVobFarPlaneDefault i zmieniamy parametr VobFarPlane na dowolny lecz większy od 3000.

pawbuj
  • Gość

pawbuj
Gość

Lasy, odległe voby
#5 2008-07-17, 15:41(Ostatnia zmiana: 2008-07-17, 15:48)
jaki jest próg maxymalny aby silnik gry nie robił problemów?
czy zapisuje to poprzez objects- apply - save zen?

skopiowałem plik meshes do folderu gothica, tam gdzie są skrypty GMDK, ale poprawy brak może potrzebny mi jest matlib?
 

PexPawlo

PexPawlo

Użytkownicy
posty81
Propsy16
  • Użytkownicy
Cytuj
jaki jest próg maxymalny aby silnik gry nie robił problemów?
nalepiej samemu sprawdzić,pewnie duży
Cytuj
czy zapisuje to poprzez objects- apply - save zen?
tak zpisuje sie światy zmiany w widoku powinieneś zobaczyć w już spacerze
Cytuj
skopiowałem plik meshes do folderu gothica, tam gdzie są skrypty GMDK, ale poprawy brak może potrzebny mi jest matlib?
to znaczy że nie działa?


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry