G3 skille 3131 6

O temacie

Autor kurzel131

Zaczęty 4.04.2016 roku

Wyświetleń 3131

Odpowiedzi 6

kurzel131

kurzel131

Użytkownicy
posty205
Propsy10
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Da radę tak rozłożyć skille? Oczywiście część odejdzie po wybraniu ścieżek, i pominąłem robienie potów many/hp bo jest regeneracja

PS jakie czary mam instalować na magu? po za otwieraniem zamków?

Spoiler
Skile wojownika

1. Walka mieczem
a) Siła: 100
b) Opis: Bohater jest zdolnym wojownikiem walczącym mieczem.

2. Lepsza walka mieczem
a) Siła: 150
b) Wymagane: Walka mieczem
c) Opis: Bohater solidnie walczy mieczem.

3. Mistrz walki mieczem
a) Siła: 200
b) Wymagane: Lepsza walka mieczem
c) Opis: Bohater po mistrzowsku walczy mieczem

4. Walka dwoma ostrzami
a) Siła i zdolności łowieckie: 150
b) Wymagane: Walka mieczem
c) Opis: Bohater może używać w walce dwóch broni jednoręcznych.

5. Mistrz dwóch ostrzy
a) Siła i zdolności łowieckie: 200
b) Wymagane: Walka dwoma ostrzami
c) Opis: Bohater jest mistrzem walki, zadając dzięki temu dodatkowe obrażenia i dysponując dodatkowymi ciosami.

7. Duży oręż
a) Siła: 150
b) Opis: Bohater może posługiwać się toporami bojowymi i mieczami dwuręcznymi.

8. Duży oręż II
a) Siła: 200
b) Wymagane: Duży oręż
c) Opis: Bohater dobrze posługuje się dużym orężem.

9. Duży oręż III
a) Siła: 250
b) Wymagane: Duży oręż II
c) Opis: Bohater po mistrzowsku posługuje się dużym orężem.

13. Parowanie tarczą
a) Siła: 125, zdolności łowieckie: 100
b) Opis: Bohater może używać w walce tarcz.

14. Silne parowanie tarczą
a) Siła: 150, zdolności łowieckie: 125
b) Wymagane: Parowanie tarczą
c) Opis: Bohater traci mniej wytrzymałości podczas parowania tarczą.

1. Kowal
a) Opis: Dzięki tej umiejętności bohater może wykuć na kowadle zwykły oręż. Potrzebuje jednak projektu danej broni, młota kowalskiego i składników.

2. Kucie broni z rudy
a) Zdolności kowalskie: 25
b) Wymagane: Kowal
c) Opis: Dzięki tej umiejętności bohater może wykuć oręż z magicznej rudy. Potrzebuje jednak projektu danej broni, młota kowalskiego i składników.

3. Kucie broni z czystej rudy
a) Zdolności kowalskie: 50
b) Wymagane: Kucie broni z rudy
c) Opis: Dzięki tej umiejętności bohater może wykuć oręż z czystej magicznej rudy. Potrzebuje jednak projektu danej broni, młota kowalskiego i składników.

4. Poszukiwacz złóż
a) Opis: Dzięki tej umiejętności efektywność bohatera w poszukiwaniu surowców wzrośnie dwukrotnie.

5. Ostrzenie oręża
a) Opis: Dzięki tej umiejętności bohater może naostrzyć swoją broń na osełce, co przyczyni się do zwiększenia obrażeń zadawanych wrogowi.

6. Ulepszanie pancerza
a) Zdolności kowalskie: 50
b) Opis: Dzięki tej umiejętności bohater otrzymuje premię ochronną do wszystkich rodzajów pancerza.

4. Odporność na gorąco
Opis: Dzięki tej umiejętności bohater jest niewrażliwy na działanie gorąca, a jego pancerz otrzymuję premię, dzięki której lepiej wytrzymuje ataki ogniowe.

5. Odporność na osłabienie
Opis: Dzięki tej umiejętności bohater odporny jest na słabości.

6. Odporność na trucizny
Opis: Dzięki tej umiejętności bohater jest niewrażliwy na wszystkie trucizny.

10. Ciężka kusza
a) Siła: 100
b) Opis: Bohater może używać w walce ciężkich kusz.

11. Kusznik
a) Siła: 150
b) Wymagane: Ciężka kusza
c) Opis: Bohater dobrze strzela z ciężkich kusz.

12. Mistrz kusznictwa
a) Siła: 200
b) Wymagane: Kusznik
c) Opis: Bohater po mistrzowsku posługuję się ciężkimi kuszami.

7. Cichy łowca
a) Zdolności łowieckie: 150
b) Opis: Bohater może się podkradać do dzikich zwierząt.

8. Pozyskiwanie skór
a) Zdolności łowieckie: 120
b) Opis: Bohater może oskórowywać zwierzęta.

9. Pozyskiwanie skór gadów
a) Zdolności łowieckie: 130
b) Opis: Bohater może oskórowywać gady.

10. Zęby, szpony i rogi
a) Zdolności łowieckie: 110
b) Opis: Bohater może oskórowywać gady.

4. Wyrób trucizn (można się jej nauczyć dopiero od 1.6 patch)
a) Opis: Dzięki tej umiejętności bohater może ważyć trucizny. Potrzebuje jednak: stołu alchemicznego, receptury, składników i wiedzy.

3. Warzenie mikstur o stałych efektach
a) Wartość alchemii: 40
b) Opis: Dzięki tej umiejętności bohater może ważyć mikstury o efektach stałych. Potrzebuje jednak: stołu alchemicznego, receptury, składników i wiedzy.

1. Otwieranie prostych zamków
a) Opis: Dzięki tej umiejętności bohater za pomocą wytrycha będzie mógł otwierać proste zamki.

2. Otwieranie trudnych zamków
a) Zdolności złodziejskie: 30
b) Wymagane: Otwieranie prostych zamków
c) Opis: Dzięki tej umiejętności bohater za pomocą wytrycha będzie mógł otwierać trudne zamki.

3. Otwieranie arcytrudnych zamków
a) Zdolności złodziejskie: 60
b) Wymagane: Otwieranie trudnych zamków
c) Opis: Dzięki tej umiejętności bohater za pomocą wytrycha będzie mógł otwierać arcytrudne zamki.

6. Zatrute ostrze
a) Wartość alchemii: 40
b) Opis: Dzięki tej umiejętności bohater może zatruć ostrze. Potrzebuje jednak: butelki z trucizną i wiedzy jak jej użyć.

6. Zabójca orków
a) Siła: 150
b) Opis: Bohater zadaje dodatkowe obrażenia orkom w walkę.

15. Paladyn
a) Siła: 150, prastara wiedza: 50
b) Opis: Bohater zadaje dodatkowe obrażenia stworzeniom Beliara.

16. Regeneracja
a) Siła: 300
b) Opis: Ciało bohatera regeneruje swoje obrażenia, nawet gdy nie odpoczywa.

1. Akrobatyka
Opis: Dzięki tej umiejętności bohater będzie odnosił mniej obrażeń na skutek upadków oraz nie będzie mógł z tego powody zginąć.

2. Wytrzymałość wilka
Opis: Dzięki tej umiejętności bohater będzie zdolny do dwukrotnie dłuższego biegu.

3. Odporność na chłód
Opis: Dzięki tej umiejętności bohater jest niewrażliwy na działanie zimna, a jego pancerz otrzymuję premię, dzięki której lepiej wytrzymuje ataki lodowe.









Skile Łowcy






1. Łuk
a) Zdolności łowieckie: 100
b) Opis: Bohater jest zdolnym łucznikiem.

2. Łucznik
a) Zdolności łowieckie: 150
b) Wymagane: Łuk
c) Opis: Bohater jest dobrym łucznikiem.

3. Mistrz łucznictwa
a) Zdolności łowieckie: 200
b) Wymagane: Łucznik
c) Opis: Bohater jest mistrzem łucznictwa.

4. Myśliwy
a) Opis: Bohater zadaje dwukrotnie większe obrażenia, gdy szyje z łuku do zwierzyny łownej, np. dzików czy jeleni.

5. Myśliwy (gruba zwierzyna)
a) Zdolności łowieckie: 150
b) Wymagane: Myśliwy
c) Opis: Bohater zadaje dwukrotnie większe obrażenia gdy szyje z łuku do drapieżników.

6. Łowca orków
a) Zdolności łowieckie: 200
b) Wymagane: Myśliwy (gruba zwierzyna)
c) Opis: Bohater zadaje dodatkowe obrażenia szyjąc z łuku do orków.

4. Odporność na gorąco
Opis: Dzięki tej umiejętności bohater jest niewrażliwy na działanie gorąca, a jego pancerz otrzymuję premię, dzięki której lepiej wytrzymuje ataki ogniowe.

5. Odporność na osłabienie
Opis: Dzięki tej umiejętności bohater odporny jest na słabości.

6. Odporność na trucizny
Opis: Dzięki tej umiejętności bohater jest niewrażliwy na wszystkie trucizny.

7. Cichy łowca
a) Zdolności łowieckie: 150
b) Opis: Bohater może się podkradać do dzikich zwierząt.

8. Pozyskiwanie skór
a) Zdolności łowieckie: 120
b) Opis: Bohater może oskórowywać zwierzęta.

9. Pozyskiwanie skór gadów
a) Zdolności łowieckie: 130
b) Opis: Bohater może oskórowywać gady.

10. Zęby, szpony i rogi
a) Zdolności łowieckie: 110
b) Opis: Bohater może oskórowywać gady.

4. Wyrób trucizn (można się jej nauczyć dopiero od 1.6 patch)
a) Opis: Dzięki tej umiejętności bohater może ważyć trucizny. Potrzebuje jednak: stołu alchemicznego, receptury, składników i wiedzy.

3. Warzenie mikstur o stałych efektach
a) Wartość alchemii: 40
b) Opis: Dzięki tej umiejętności bohater może ważyć mikstury o efektach stałych. Potrzebuje jednak: stołu alchemicznego, receptury, składników i wiedzy.

1. Otwieranie prostych zamków
a) Opis: Dzięki tej umiejętności bohater za pomocą wytrycha będzie mógł otwierać proste zamki.

2. Otwieranie trudnych zamków
a) Zdolności złodziejskie: 30
b) Wymagane: Otwieranie prostych zamków
c) Opis: Dzięki tej umiejętności bohater za pomocą wytrycha będzie mógł otwierać trudne zamki.

3. Otwieranie arcytrudnych zamków
a) Zdolności złodziejskie: 60
b) Wymagane: Otwieranie trudnych zamków
c) Opis: Dzięki tej umiejętności bohater za pomocą wytrycha będzie mógł otwierać arcytrudne zamki.


7. Wyrób zatrutych strzał
a) Wartość alchemii: 40
b) Opis: Dzięki tej umiejętności bohater może wyrabiać zatrute strzały. Potrzebuje jednak: stołu alchemicznego, receptury, składników i wiedzy.

8. Wyrób strzał ognistych (można się jej nauczyć dopiero od 1.6 patch)
a) Wartość alchemii: 20
b) Opis: Dzięki tej umiejętności bohater może wyrabiać ogniste strzały. Potrzebuje jednak: stołu alchemicznego, receptury, składników i wiedzy.

9. Wyrób strzał wybuchowych
a) Wartość alchemii:
b) Wymagane: Wyrób strzał ognistych
c) Opis: Dzięki tej umiejętności bohater może wyrabiać wybuchowe strzały. Potrzebuje jednak: stołu alchemicznego, receptury, składników i wiedzy.

6. Zabójca orków
a) Siła: 150
b) Opis: Bohater zadaje dodatkowe obrażenia orkom w walkę.

15. Paladyn
a) Siła: 150, prastara wiedza: 50
b) Opis: Bohater zadaje dodatkowe obrażenia stworzeniom Beliara.

1. Akrobatyka
Opis: Dzięki tej umiejętności bohater będzie odnosił mniej obrażeń na skutek upadków oraz nie będzie mógł z tego powody zginąć.

2. Wytrzymałość wilka
Opis: Dzięki tej umiejętności bohater będzie zdolny do dwukrotnie dłuższego biegu.

3. Odporność na chłód
Opis: Dzięki tej umiejętności bohater jest niewrażliwy na działanie zimna, a jego pancerz otrzymuję premię, dzięki której lepiej wytrzymuje ataki lodowe.















Skile Maga

1. Walka kosturem
a) Opis: Dzięki tej zdolności bohater może posługiwać się kosturami.

2. Walka kosturem II
a) Prastara wiedza: 50
b) Wymagane: Walka kosturem
c) Opis: Postać znacznie lepiej posługuje się kosturami.

3. Walka kosturem III
a) Prastara wiedza: 100
b) Wymagane: Walka kosturem II
c) Opis: Bohater posługuje się kosturem jak mało kto...

4. Kostury magiczne
a) Prastara wiedza: 50
b) Wymagane: Walka kosturem
c) Opis: Dzięki tej zdolności bohater jest w stanie odbić rzucone w jego stronę zaklęcie za pomocą magicznego kostura.

5. Ulepszanie szat
a) Prastara wiedza: 100
b) Opis: Dzięki tej umiejętności wartość ochronna szat Twojej postaci wzrasta dwukrotnie.

6. Szybka nauka
a) Prastara wiedza: 100
b) Opis: Postać otrzyma o jeden punkt więcej nauki przy każdym kolejnym zdobytym poziomie.

7. Druid
a) Prastara wiedza: 100
b) Opis: Okres, w którym postać istnieje pod postacią zwierzyny wydłuża się dwukrotnie.

8. Mag Ognia
a) Prastara wiedza: 200
b) Opis: Bohater dzięki tej umiejętności otrzymuje premię do wszystkich zaklęć dominacji.

9. Mag Wody
a) Prastara wiedza: 200
b) Opis: Postać stając się magiem wody otrzymuje dodatkowo premię do zaklęć przemiany.

10. Mroczny Mag
a) Prastara wiedza: 200
b) Opis: Posiadając tą umiejętność mroku bohater dostaje dodatkową premię w zaklęciach przywołania.

11. Regeneracja many
a) Prastara wiedza: 250
b) Opis: Regeneracja sił magicznych trwa nawet wówczas gdy nie odpoczywasz.

4. Odporność na gorąco
Opis: Dzięki tej umiejętności bohater jest niewrażliwy na działanie gorąca, a jego pancerz otrzymuję premię, dzięki której lepiej wytrzymuje ataki ogniowe.

5. Odporność na osłabienie
Opis: Dzięki tej umiejętności bohater odporny jest na słabości.

6. Odporność na trucizny
Opis: Dzięki tej umiejętności bohater jest niewrażliwy na wszystkie trucizny.

7. Cichy łowca
a) Zdolności łowieckie: 150
b) Opis: Bohater może się podkradać do dzikich zwierząt.

8. Pozyskiwanie skór
a) Zdolności łowieckie: 120
b) Opis: Bohater może oskórowywać zwierzęta.

9. Pozyskiwanie skór gadów
a) Zdolności łowieckie: 130
b) Opis: Bohater może oskórowywać gady.

10. Zęby, szpony i rogi
a) Zdolności łowieckie: 110
b) Opis: Bohater może oskórowywać gady.

3. Warzenie mikstur o stałych efektach
a) Wartość alchemii: 40
b) Opis: Dzięki tej umiejętności bohater może ważyć mikstury o efektach stałych. Potrzebuje jednak: stołu alchemicznego, receptury, składników i wiedzy.

6. Zabójca orków
a) Siła: 150
b) Opis: Bohater zadaje dodatkowe obrażenia orkom w walkę.

15. Paladyn
a) Siła: 150, prastara wiedza: 50
b) Opis: Bohater zadaje dodatkowe obrażenia stworzeniom Beliara.

1. Akrobatyka
Opis: Dzięki tej umiejętności bohater będzie odnosił mniej obrażeń na skutek upadków oraz nie będzie mógł z tego powody zginąć.

2. Wytrzymałość wilka
Opis: Dzięki tej umiejętności bohater będzie zdolny do dwukrotnie dłuższego biegu.

3. Odporność na chłód
Opis: Dzięki tej umiejętności bohater jest niewrażliwy na działanie zimna, a jego pancerz otrzymuję premię, dzięki której lepiej wytrzymuje ataki lodowe.

5. Warzenie mikstur przemiany
a) Wartość alchemii:60
b) Opis: Dzięki tej umiejętności bohater może ważyć mikstury przemiany. Potrzebuje jednak: stołu alchemicznego, receptury, składników i wiedzy.












???

4. Prosta kradzież kieszonkowa
a) Opis: Dzięki tej umiejętności bohater będzie mógł dokonać prostych kradzieży kieszonkowych.

5. Trudna kradzież kieszonkowa
a) Zdolności złodziejskie: 40
b) Wymagane: Prosta kradzież kieszonkowa
c) Opis: Dzięki tej umiejętności bohater będzie mógł dokonać trudnych kradzieży kieszonkowych.

6. Arcytrudna kradzież kieszonkowa
a) Zdolności złodziejskie: 80
b) Wymagane: Trudna kradzież kieszonkowa
c) Opis: Dzięki tej umiejętności bohater będzie mógł dokonać arcytrudnych kradzieży kieszonkowych.




7. Targowanie się
a) Zdolności złodziejskie: 70
b) Opis: Dzięki tej umiejętności bohater może uzyskać lepsze ceny podczas handlu.

8. Tłumaczenie się
a) Zdolności złodziejskie: 30
b) Opis: Dzięki tej umiejętności bohater, gdy jest podejrzewany o zbrodnię to może oczyścić się z zarzutów za pomocą kłamstwa.

9. Obalenie (inaczej pchnięcie)
a) Zdolności złodziejskie: 50
b) Opis: Dzięki tej umiejętności bohater może się zakraść do niczego nie spodziewającej się postaci i uderzeniem maczuga pozbawić ją przytomności.

10. Morderstwo
a) Zdolności złodziejskie: 90
b) Opis: Dzięki tej umiejętności bohater może zakraść się od tyłu do ofiary i jednym pchnięciem wysłać ją na tamten świat.

11. Mistrz złodziejstwa
a) Zdolności złodziejskie: 100
b) Opis: Dzięki tej umiejętności bohater może podkraść się od tyłu do śpiącej ofiary i okraść ją ze wszystkiego.
 
https://www.facebook.com/Chronologymu-210309256118451/ Jak ktoś lubi serwer pvp S2 do mu online to może zajrzeć na mój serwer testowy.

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
To wszystko zależy od tego czy grasz, żeby przejść fabułę, czy czyścisz każdą lokację i wykonujesz prawie wszystkie zadania,   na pewno warto rozwinąć zbieranie trofeów jak i zdolności złodziejskie, resztę to już zależy jak puszcza Cię statystyki. Po twojej liście myślę, ze nie było by z tym problemu, jednak jak to będzie w praktyce musisz sam sprawdzić ;)
 

kurzel131

kurzel131

Użytkownicy
posty205
Propsy10
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Myślę o czymś takim


buntownicy/innos
-poprzyj: ludzi zabijaj orków zabij zubena
-artefaky: oddaj innosowi
-puchary: oddaj klanowi ognia
-pogadaj z innosem
-dowiedz sie dla robara co planuje xardas
- wypierdol orków z myrtany, nordmaru i pod vengardem to samo zrób z asasynami na pustyni

- mag

orki/adanos
-poprzyj: orków zabijaj ludzi potem robhhara II i zubena
-artefaky: zniszcz w klanie młota
-puchary: do szamana groka z gelden
-pogadaj z xardasem
-dowiedz sie dla zubena co planuje xardas

-wojownik

asasyni/beliar
-poprzyj: orków zabij robhara II xardasa i zubena i orkowych przywódców
-artefaky: oddaj beliarowi
-puchary: : do szamana groka z gelden
-pogadaj z beliarem
-dowiedz sie dla zubena co planuje xardas

- łowca


Aha i tłumaczenie zawsze działa? bo jestem na etapie okradania cape dun i mogłem dać w łapę ale za drobiazgi szkoda złota.

Czyszczę każda lokacje i robie wszystkie questy dla danej strony, tyle ,że mam mniej expa za npc. Po prostu nie chcę zepsuć maga, ostatnio jak grałem miałem coś koło 100 lvl i trochę zostało do zrobienia, ale to był tylko gothic z patchem.
 
https://www.facebook.com/Chronologymu-210309256118451/ Jak ktoś lubi serwer pvp S2 do mu online to może zajrzeć na mój serwer testowy.

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Tłumaczenie działa, ja zawszę grałem w taki sposób, że w Myrthanie wspierałem buntowników to w Varancie Assasynów ;)
 

kurzel131

kurzel131

Użytkownicy
posty205
Propsy10
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Myślałem nad nauką otwierania zamków jako czar, otwiera on wszystkie drzwi i skrzynie?
 
https://www.facebook.com/Chronologymu-210309256118451/ Jak ktoś lubi serwer pvp S2 do mu online to może zajrzeć na mój serwer testowy.

Kuken

Kuken

Użytkownicy
posty391
Propsy97
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Myślałem nad nauką otwierania zamków jako czar, otwiera on wszystkie drzwi i skrzynie?
Tak, poza tymi do których wymagany jest konkretny klucz.
 

kurzel131

kurzel131

Użytkownicy
posty205
Propsy10
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

kurzel131

G3 skille
#6 2016-04-11, 00:26(Ostatnia zmiana: 2016-04-11, 00:33)
Czyli otwierać mogę wszystko poza tym co wymaga klucza.

A tłumaczyć się można do woli plądrując wszystko?

Aha jaki lvl preferowany zadanie polowanie na demony z gornem albo czary?

Mam maga 21 lvl, poziom trudny, balans wł, si wł kostur z ostrzem i kulę ognia+walka kosturem II i ulepszanie szat.

PS kostury można ostrzyć?

PS2
mogę nauczyć się tych czarów będąc po stronie innosa: leczenie, kula ognia, ognisty deszcz, błogosławiony oręż, meteor, lodowa lanca, explozja lodu, otwieranie zamków, bąbel czasowy, noc w dzień, przywołanie błyskawicy, przywołanie demona, armia ciemności ?
pytam bo coś doczytałem o ograniczeniach w wyborze konkretnej ścieżki.
 
https://www.facebook.com/Chronologymu-210309256118451/ Jak ktoś lubi serwer pvp S2 do mu online to może zajrzeć na mój serwer testowy.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry