Da radę tak rozłożyć skille? Oczywiście część odejdzie po wybraniu ścieżek, i pominąłem robienie potów many/hp bo jest regeneracja
Spoiler
Skile wojownika
1. Walka mieczem
a) Siła: 100
b) Opis: Bohater jest zdolnym wojownikiem walczącym mieczem.
2. Lepsza walka mieczem
a) Siła: 150
b) Wymagane: Walka mieczem
c) Opis: Bohater solidnie walczy mieczem.
3. Mistrz walki mieczem
a) Siła: 200
b) Wymagane: Lepsza walka mieczem
c) Opis: Bohater po mistrzowsku walczy mieczem
4. Walka dwoma ostrzami
a) Siła i zdolności łowieckie: 150
b) Wymagane: Walka mieczem
c) Opis: Bohater może używać w walce dwóch broni jednoręcznych.
5. Mistrz dwóch ostrzy
a) Siła i zdolności łowieckie: 200
b) Wymagane: Walka dwoma ostrzami
c) Opis: Bohater jest mistrzem walki, zadając dzięki temu dodatkowe obrażenia i dysponując dodatkowymi ciosami.
7. Duży oręż
a) Siła: 150
b) Opis: Bohater może posługiwać się toporami bojowymi i mieczami dwuręcznymi.
8. Duży oręż II
a) Siła: 200
b) Wymagane: Duży oręż
c) Opis: Bohater dobrze posługuje się dużym orężem.
9. Duży oręż III
a) Siła: 250
b) Wymagane: Duży oręż II
c) Opis: Bohater po mistrzowsku posługuje się dużym orężem.
13. Parowanie tarczą
a) Siła: 125, zdolności łowieckie: 100
b) Opis: Bohater może używać w walce tarcz.
14. Silne parowanie tarczą
a) Siła: 150, zdolności łowieckie: 125
b) Wymagane: Parowanie tarczą
c) Opis: Bohater traci mniej wytrzymałości podczas parowania tarczą.
1. Kowal
a) Opis: Dzięki tej umiejętności bohater może wykuć na kowadle zwykły oręż. Potrzebuje jednak projektu danej broni, młota kowalskiego i składników.
2. Kucie broni z rudy
a) Zdolności kowalskie: 25
b) Wymagane: Kowal
c) Opis: Dzięki tej umiejętności bohater może wykuć oręż z magicznej rudy. Potrzebuje jednak projektu danej broni, młota kowalskiego i składników.
3. Kucie broni z czystej rudy
a) Zdolności kowalskie: 50
b) Wymagane: Kucie broni z rudy
c) Opis: Dzięki tej umiejętności bohater może wykuć oręż z czystej magicznej rudy. Potrzebuje jednak projektu danej broni, młota kowalskiego i składników.
4. Poszukiwacz złóż
a) Opis: Dzięki tej umiejętności efektywność bohatera w poszukiwaniu surowców wzrośnie dwukrotnie.
5. Ostrzenie oręża
a) Opis: Dzięki tej umiejętności bohater może naostrzyć swoją broń na osełce, co przyczyni się do zwiększenia obrażeń zadawanych wrogowi.
6. Ulepszanie pancerza
a) Zdolności kowalskie: 50
b) Opis: Dzięki tej umiejętności bohater otrzymuje premię ochronną do wszystkich rodzajów pancerza.
4. Odporność na gorąco
Opis: Dzięki tej umiejętności bohater jest niewrażliwy na działanie gorąca, a jego pancerz otrzymuję premię, dzięki której lepiej wytrzymuje ataki ogniowe.
5. Odporność na osłabienie
Opis: Dzięki tej umiejętności bohater odporny jest na słabości.
6. Odporność na trucizny
Opis: Dzięki tej umiejętności bohater jest niewrażliwy na wszystkie trucizny.
10. Ciężka kusza
a) Siła: 100
b) Opis: Bohater może używać w walce ciężkich kusz.
11. Kusznik
a) Siła: 150
b) Wymagane: Ciężka kusza
c) Opis: Bohater dobrze strzela z ciężkich kusz.
12. Mistrz kusznictwa
a) Siła: 200
b) Wymagane: Kusznik
c) Opis: Bohater po mistrzowsku posługuję się ciężkimi kuszami.
7. Cichy łowca
a) Zdolności łowieckie: 150
b) Opis: Bohater może się podkradać do dzikich zwierząt.
8. Pozyskiwanie skór
a) Zdolności łowieckie: 120
b) Opis: Bohater może oskórowywać zwierzęta.
9. Pozyskiwanie skór gadów
a) Zdolności łowieckie: 130
b) Opis: Bohater może oskórowywać gady.
10. Zęby, szpony i rogi
a) Zdolności łowieckie: 110
b) Opis: Bohater może oskórowywać gady.
4. Wyrób trucizn (można się jej nauczyć dopiero od 1.6 patch)
a) Opis: Dzięki tej umiejętności bohater może ważyć trucizny. Potrzebuje jednak: stołu alchemicznego, receptury, składników i wiedzy.
3. Warzenie mikstur o stałych efektach
a) Wartość alchemii: 40
b) Opis: Dzięki tej umiejętności bohater może ważyć mikstury o efektach stałych. Potrzebuje jednak: stołu alchemicznego, receptury, składników i wiedzy.
1. Otwieranie prostych zamków
a) Opis: Dzięki tej umiejętności bohater za pomocą wytrycha będzie mógł otwierać proste zamki.
2. Otwieranie trudnych zamków
a) Zdolności złodziejskie: 30
b) Wymagane: Otwieranie prostych zamków
c) Opis: Dzięki tej umiejętności bohater za pomocą wytrycha będzie mógł otwierać trudne zamki.
3. Otwieranie arcytrudnych zamków
a) Zdolności złodziejskie: 60
b) Wymagane: Otwieranie trudnych zamków
c) Opis: Dzięki tej umiejętności bohater za pomocą wytrycha będzie mógł otwierać arcytrudne zamki.
6. Zatrute ostrze
a) Wartość alchemii: 40
b) Opis: Dzięki tej umiejętności bohater może zatruć ostrze. Potrzebuje jednak: butelki z trucizną i wiedzy jak jej użyć.
6. Zabójca orków
a) Siła: 150
b) Opis: Bohater zadaje dodatkowe obrażenia orkom w walkę.
15. Paladyn
a) Siła: 150, prastara wiedza: 50
b) Opis: Bohater zadaje dodatkowe obrażenia stworzeniom Beliara.
16. Regeneracja
a) Siła: 300
b) Opis: Ciało bohatera regeneruje swoje obrażenia, nawet gdy nie odpoczywa.
1. Akrobatyka
Opis: Dzięki tej umiejętności bohater będzie odnosił mniej obrażeń na skutek upadków oraz nie będzie mógł z tego powody zginąć.
2. Wytrzymałość wilka
Opis: Dzięki tej umiejętności bohater będzie zdolny do dwukrotnie dłuższego biegu.
3. Odporność na chłód
Opis: Dzięki tej umiejętności bohater jest niewrażliwy na działanie zimna, a jego pancerz otrzymuję premię, dzięki której lepiej wytrzymuje ataki lodowe.
Skile Łowcy
1. Łuk
a) Zdolności łowieckie: 100
b) Opis: Bohater jest zdolnym łucznikiem.
2. Łucznik
a) Zdolności łowieckie: 150
b) Wymagane: Łuk
c) Opis: Bohater jest dobrym łucznikiem.
3. Mistrz łucznictwa
a) Zdolności łowieckie: 200
b) Wymagane: Łucznik
c) Opis: Bohater jest mistrzem łucznictwa.
4. Myśliwy
a) Opis: Bohater zadaje dwukrotnie większe obrażenia, gdy szyje z łuku do zwierzyny łownej, np. dzików czy jeleni.
5. Myśliwy (gruba zwierzyna)
a) Zdolności łowieckie: 150
b) Wymagane: Myśliwy
c) Opis: Bohater zadaje dwukrotnie większe obrażenia gdy szyje z łuku do drapieżników.
6. Łowca orków
a) Zdolności łowieckie: 200
b) Wymagane: Myśliwy (gruba zwierzyna)
c) Opis: Bohater zadaje dodatkowe obrażenia szyjąc z łuku do orków.
4. Odporność na gorąco
Opis: Dzięki tej umiejętności bohater jest niewrażliwy na działanie gorąca, a jego pancerz otrzymuję premię, dzięki której lepiej wytrzymuje ataki ogniowe.
5. Odporność na osłabienie
Opis: Dzięki tej umiejętności bohater odporny jest na słabości.
6. Odporność na trucizny
Opis: Dzięki tej umiejętności bohater jest niewrażliwy na wszystkie trucizny.
7. Cichy łowca
a) Zdolności łowieckie: 150
b) Opis: Bohater może się podkradać do dzikich zwierząt.
8. Pozyskiwanie skór
a) Zdolności łowieckie: 120
b) Opis: Bohater może oskórowywać zwierzęta.
9. Pozyskiwanie skór gadów
a) Zdolności łowieckie: 130
b) Opis: Bohater może oskórowywać gady.
10. Zęby, szpony i rogi
a) Zdolności łowieckie: 110
b) Opis: Bohater może oskórowywać gady.
4. Wyrób trucizn (można się jej nauczyć dopiero od 1.6 patch)
a) Opis: Dzięki tej umiejętności bohater może ważyć trucizny. Potrzebuje jednak: stołu alchemicznego, receptury, składników i wiedzy.
3. Warzenie mikstur o stałych efektach
a) Wartość alchemii: 40
b) Opis: Dzięki tej umiejętności bohater może ważyć mikstury o efektach stałych. Potrzebuje jednak: stołu alchemicznego, receptury, składników i wiedzy.
1. Otwieranie prostych zamków
a) Opis: Dzięki tej umiejętności bohater za pomocą wytrycha będzie mógł otwierać proste zamki.
2. Otwieranie trudnych zamków
a) Zdolności złodziejskie: 30
b) Wymagane: Otwieranie prostych zamków
c) Opis: Dzięki tej umiejętności bohater za pomocą wytrycha będzie mógł otwierać trudne zamki.
3. Otwieranie arcytrudnych zamków
a) Zdolności złodziejskie: 60
b) Wymagane: Otwieranie trudnych zamków
c) Opis: Dzięki tej umiejętności bohater za pomocą wytrycha będzie mógł otwierać arcytrudne zamki.
7. Wyrób zatrutych strzał
a) Wartość alchemii: 40
b) Opis: Dzięki tej umiejętności bohater może wyrabiać zatrute strzały. Potrzebuje jednak: stołu alchemicznego, receptury, składników i wiedzy.
8. Wyrób strzał ognistych (można się jej nauczyć dopiero od 1.6 patch)
a) Wartość alchemii: 20
b) Opis: Dzięki tej umiejętności bohater może wyrabiać ogniste strzały. Potrzebuje jednak: stołu alchemicznego, receptury, składników i wiedzy.
9. Wyrób strzał wybuchowych
a) Wartość alchemii:
b) Wymagane: Wyrób strzał ognistych
c) Opis: Dzięki tej umiejętności bohater może wyrabiać wybuchowe strzały. Potrzebuje jednak: stołu alchemicznego, receptury, składników i wiedzy.
6. Zabójca orków
a) Siła: 150
b) Opis: Bohater zadaje dodatkowe obrażenia orkom w walkę.
15. Paladyn
a) Siła: 150, prastara wiedza: 50
b) Opis: Bohater zadaje dodatkowe obrażenia stworzeniom Beliara.
1. Akrobatyka
Opis: Dzięki tej umiejętności bohater będzie odnosił mniej obrażeń na skutek upadków oraz nie będzie mógł z tego powody zginąć.
2. Wytrzymałość wilka
Opis: Dzięki tej umiejętności bohater będzie zdolny do dwukrotnie dłuższego biegu.
3. Odporność na chłód
Opis: Dzięki tej umiejętności bohater jest niewrażliwy na działanie zimna, a jego pancerz otrzymuję premię, dzięki której lepiej wytrzymuje ataki lodowe.
Skile Maga
1. Walka kosturem
a) Opis: Dzięki tej zdolności bohater może posługiwać się kosturami.
2. Walka kosturem II
a) Prastara wiedza: 50
b) Wymagane: Walka kosturem
c) Opis: Postać znacznie lepiej posługuje się kosturami.
3. Walka kosturem III
a) Prastara wiedza: 100
b) Wymagane: Walka kosturem II
c) Opis: Bohater posługuje się kosturem jak mało kto...
4. Kostury magiczne
a) Prastara wiedza: 50
b) Wymagane: Walka kosturem
c) Opis: Dzięki tej zdolności bohater jest w stanie odbić rzucone w jego stronę zaklęcie za pomocą magicznego kostura.
5. Ulepszanie szat
a) Prastara wiedza: 100
b) Opis: Dzięki tej umiejętności wartość ochronna szat Twojej postaci wzrasta dwukrotnie.
6. Szybka nauka
a) Prastara wiedza: 100
b) Opis: Postać otrzyma o jeden punkt więcej nauki przy każdym kolejnym zdobytym poziomie.
7. Druid
a) Prastara wiedza: 100
b) Opis: Okres, w którym postać istnieje pod postacią zwierzyny wydłuża się dwukrotnie.
8. Mag Ognia
a) Prastara wiedza: 200
b) Opis: Bohater dzięki tej umiejętności otrzymuje premię do wszystkich zaklęć dominacji.
9. Mag Wody
a) Prastara wiedza: 200
b) Opis: Postać stając się magiem wody otrzymuje dodatkowo premię do zaklęć przemiany.
10. Mroczny Mag
a) Prastara wiedza: 200
b) Opis: Posiadając tą umiejętność mroku bohater dostaje dodatkową premię w zaklęciach przywołania.
11. Regeneracja many
a) Prastara wiedza: 250
b) Opis: Regeneracja sił magicznych trwa nawet wówczas gdy nie odpoczywasz.
4. Odporność na gorąco
Opis: Dzięki tej umiejętności bohater jest niewrażliwy na działanie gorąca, a jego pancerz otrzymuję premię, dzięki której lepiej wytrzymuje ataki ogniowe.
5. Odporność na osłabienie
Opis: Dzięki tej umiejętności bohater odporny jest na słabości.
6. Odporność na trucizny
Opis: Dzięki tej umiejętności bohater jest niewrażliwy na wszystkie trucizny.
7. Cichy łowca
a) Zdolności łowieckie: 150
b) Opis: Bohater może się podkradać do dzikich zwierząt.
8. Pozyskiwanie skór
a) Zdolności łowieckie: 120
b) Opis: Bohater może oskórowywać zwierzęta.
9. Pozyskiwanie skór gadów
a) Zdolności łowieckie: 130
b) Opis: Bohater może oskórowywać gady.
10. Zęby, szpony i rogi
a) Zdolności łowieckie: 110
b) Opis: Bohater może oskórowywać gady.
3. Warzenie mikstur o stałych efektach
a) Wartość alchemii: 40
b) Opis: Dzięki tej umiejętności bohater może ważyć mikstury o efektach stałych. Potrzebuje jednak: stołu alchemicznego, receptury, składników i wiedzy.
6. Zabójca orków
a) Siła: 150
b) Opis: Bohater zadaje dodatkowe obrażenia orkom w walkę.
15. Paladyn
a) Siła: 150, prastara wiedza: 50
b) Opis: Bohater zadaje dodatkowe obrażenia stworzeniom Beliara.
1. Akrobatyka
Opis: Dzięki tej umiejętności bohater będzie odnosił mniej obrażeń na skutek upadków oraz nie będzie mógł z tego powody zginąć.
2. Wytrzymałość wilka
Opis: Dzięki tej umiejętności bohater będzie zdolny do dwukrotnie dłuższego biegu.
3. Odporność na chłód
Opis: Dzięki tej umiejętności bohater jest niewrażliwy na działanie zimna, a jego pancerz otrzymuję premię, dzięki której lepiej wytrzymuje ataki lodowe.
5. Warzenie mikstur przemiany
a) Wartość alchemii:60
b) Opis: Dzięki tej umiejętności bohater może ważyć mikstury przemiany. Potrzebuje jednak: stołu alchemicznego, receptury, składników i wiedzy.
???
4. Prosta kradzież kieszonkowa
a) Opis: Dzięki tej umiejętności bohater będzie mógł dokonać prostych kradzieży kieszonkowych.
5. Trudna kradzież kieszonkowa
a) Zdolności złodziejskie: 40
b) Wymagane: Prosta kradzież kieszonkowa
c) Opis: Dzięki tej umiejętności bohater będzie mógł dokonać trudnych kradzieży kieszonkowych.
6. Arcytrudna kradzież kieszonkowa
a) Zdolności złodziejskie: 80
b) Wymagane: Trudna kradzież kieszonkowa
c) Opis: Dzięki tej umiejętności bohater będzie mógł dokonać arcytrudnych kradzieży kieszonkowych.
7. Targowanie się
a) Zdolności złodziejskie: 70
b) Opis: Dzięki tej umiejętności bohater może uzyskać lepsze ceny podczas handlu.
8. Tłumaczenie się
a) Zdolności złodziejskie: 30
b) Opis: Dzięki tej umiejętności bohater, gdy jest podejrzewany o zbrodnię to może oczyścić się z zarzutów za pomocą kłamstwa.
9. Obalenie (inaczej pchnięcie)
a) Zdolności złodziejskie: 50
b) Opis: Dzięki tej umiejętności bohater może się zakraść do niczego nie spodziewającej się postaci i uderzeniem maczuga pozbawić ją przytomności.
10. Morderstwo
a) Zdolności złodziejskie: 90
b) Opis: Dzięki tej umiejętności bohater może zakraść się od tyłu do ofiary i jednym pchnięciem wysłać ją na tamten świat.
11. Mistrz złodziejstwa
a) Zdolności złodziejskie: 100
b) Opis: Dzięki tej umiejętności bohater może podkraść się od tyłu do śpiącej ofiary i okraść ją ze wszystkiego.