Problem ze światem po jego modernizacji 2071 2

O temacie

Autor Siemekk

Zaczęty 19.03.2016 roku

Wyświetleń 2071

Odpowiedzi 2

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Otóż ostatnio zacząłem przerabiać port i  miasto Khorinis... wszystko pięknie ładnie dodałem nowe kanały i wywaliłem karczmę, ale gdy chcę połączyć zen Marcosem to :
1)Światło pojawia się tylko gdy jestem pod ziemią.
2) To samo z Vobami i niektórymi Waypointami...
3)Brak ogólnego światła.
Ktoś wie co może być tego przyczyną ? Tak wygląda Marcos:
reset
set error 3
Load world newworld\NEWWORLD_PART_CITY_01.ZEN
compile world outdoor
compile light high
Korzystałem z blendera...
P.S nie wiem czy temat ma być tu bo nie widzę działu z grafiką 3d a to tam by się bardziej nadawał wg. mnie.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Też tak miałem, niebo było czarne xD Coś pojebałeś z 3DS, też tak miałem i dopiero, gdy od nowa przerobiłem czyste 3DS świata zadziałało ;)
 

Finciakowski

Finciakowski

Użytkownicy
posty80
Propsy3
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Powiem ci tyle, blender to wielkie gówno zmniejszające obiekty
Spoiler
Zrób świat w blenderze i powiększ go w Wings3d
 
Mod będze wyglądał gdzieś tak ^^


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry