Problem z mds-em w addonie. 2352 1

O temacie

Autor ING

Zaczęty 14.05.2015 roku

Wyświetleń 2352

Odpowiedzi 1

ING

ING

Użytkownicy
posty64
Propsy59
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Zmieniam animację okreslonej kuszy i dodaje kilka pfx-ów, sfx-ów przez mdsa jak poniżej. W singlu ładnie działa, lecz po wrzuceniu do addona, na serwerze gmp już nie. Nowy model jest, ale nie działa nic z mdsa co dodałem (animacja, pfx itp.), jest jakbym strzelał zwykłą kuszą. Może mieć ten problem związek z problemem ze skompilowanymi plikami asc (mdm), których na serwerze nie czyta z addona, przez co muszę do niego wrzucać zwykłe asc.

Cytuj
INSTANCE Kusza (C_Item)
{
   name             =   "Kusza";

   mainflag          =   ITEM_KAT_FF;
   flags             =   ITEM_CROSSBOW;
   material          =   MAT_METAL;
   
   on_equip            =   Equip_Kusza;
   on_unequip            =   Un_Equip_Kusza;

   value             =   100;

   damageTotal         =    Damage_Drachenjaegerarmbrust;
   damagetype         =   DAM_POINT;
   munition         =   Kula;
   cond_atr[2]         =    ATR_STRENGTH;
   cond_value[2]        =    Condition_Jagdarmbrust;
   visual             =   "kusza.3ds";

   description         = name;
   TEXT[2]            = NAME_Damage;               COUNT[2]   = damageTotal;
   TEXT[3]          = NAME_Str_needed;            COUNT[3]   = cond_value[2];
   TEXT[5]            = NAME_Value;               COUNT[5]   = value;
};

FUNC VOID Equip_Kusza()
{
   
   Mdl_ApplyOverlayMds   (self, "Crosb.mds");   
};

FUNC VOID Un_Equip_Kusza()
{
   
 

Myrron

Myrron

Użytkownicy
posty34
Propsy9
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
GMP jest wyjątkowo kiepską "platformą" do modowania. Jeśli nawet animacja szybkiego biegu włączana po wypiciu mikstury szybkości nie działa, a jest to domyślnie w Gothicu, to nie licz na to, że będzie działało ci więcej niż kilka animacji spoza samej gry. Dotychczas ja sam zauważyłem, że działają spoza dwie testowane animacje: styl chodzenia po pijaku z GI oraz skakanie z GI.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry