Nowe bronie i pancerze 81254 48

O temacie

Autor

Zaczęty 24.01.2008 roku

Wyświetleń 81254

Odpowiedzi 48

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
To znaczy, że gdzieś w pole VALUE jakiegoś przedmiotu jest wpisane VALUE_BLESSED_2H_3, a Gothic nie rozpoznaje tego, bo go nie ma lub jest sprawdzany za pózno.
Zrób tak;
wklej to:

const int VALUE_BLESSED_2H_3 = tuWpiszIlosc; // to jest cena broni
do pliku Story_Globals.d ( obojętnie gdzie ).
Tylko nie zapomnij wpisać ilość

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Ok działa, dzięki za poświęcenie mi trochę czasu :D .
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Luzik :ok:

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Jeszcze mam pytanko, co muszę dopisać po DAM_ żeby po kilku uderzeniach broń nakładała na oponenta efekt bryły lodu (zamroziła go)
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio
Nie ma tak.
Musisz zrobić to jak miecz runiczny, gdzieś powinny być tutki na tm.

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Z tego co wiem w G2nk dało się coś takiego zrobić w B_AssessDamage, ale w G1 nie ma takiego pliku w B_Humans.
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio

chicken
RaveN Studio

Nowe bronie i pancerze
#46 2015-04-15, 21:59(Ostatnia zmiana: 2015-04-17, 14:48)
Plik ZS_MM_Master, funkcja B_MM_ReactToDamage.
Edit:
Jeszcze plik ZS_ReactToDamage

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F

Draquer

Nowe bronie i pancerze
#47 2015-04-15, 22:14(Ostatnia zmiana: 2015-04-16, 14:20)
Przeszukałem wszystko w AI i nie mam ZS_MM_Master :F
EDIT: Doszedłem do wniosku że zrobię to w G2nk bo z g1 miałbym dużo roboty nie tylko z takim skryptem.
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio

chicken
RaveN Studio

Nowe bronie i pancerze
#48 2015-04-16, 14:23(Ostatnia zmiana: 2015-04-16, 18:16)
Istnieje taki bajer, jak wyszukiwanie plików.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry