Projekt. 2936 10

O temacie

Autor Gothic-Norge

Zaczęty 21.02.2015 roku

Wyświetleń 2936

Odpowiedzi 10

Gothic-Norge

Gothic-Norge

Użytkownicy
posty0
Propsy1
ProfesjaAktor głosowy
  • Użytkownicy
Witam wszystkich forumowiczy.
Pozwolilem sobie otworzyc ten oto watek, gdyz. Poswiecilem prawie caly dzien, aby znalesc norweskie napisy, badz dialogi w jezyku norweski do ktorego kolwiek Gothica. Pomyslalem sobie, znam wszystkie linie dialogowe na pamiec, wiec fajnie by bylo pograc w jezyku norweskim, gdyz przydalo by mi sie kilka cwiczen z tego jezyka. Mieszkam w norwegi i ucze sie tego jezyka. Tak wiec nie znalazlem nic i jestem w stanie samemu poswiecic czas, aby zrobic norweska wersje, chodzi mi o napisy. Poswiecil bym czas i przetlumaczyl bym Gothiczka samemu sobie, ale nie wiem jak edytowac napisy. Teraz pytanie do was, znajduje sie tutaj taki, ktory powiedzial by mi, jak moglbym samodzielnie edytowac pliki, albo jak moglbym podmienic napisy?
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Zły dział. Chcesz zrobić "mod" do Gothica a wiec powinieneś był napisać do działu moddingu Gothica.
Samouczki
 


Gothic-Norge

Gothic-Norge

Użytkownicy
posty0
Propsy1
ProfesjaAktor głosowy
  • Użytkownicy
Nie, dalem to w offtopie, bo chce zrobic to dla siebie samego. Nie mam zamiaru tego udostepniac, bo po co i komu?
 

gothic1210
  • Gość
A czemu Gothica? Nie możesz wziąć podręcznika do historii i przetłumaczyć jakiś kawałek? 
 

Gothic-Norge

Gothic-Norge

Użytkownicy
posty0
Propsy1
ProfesjaAktor głosowy
  • Użytkownicy
Dlaczego? Bo jak pisalem, znam wysztkie dialogi na pamiec. Zreszta, ktory z nas nie zna ? :D Ucze sie norweskiego, ale zawsze najlepiej wychodzi mi to poprzez granie. Tak nauczylem sie angielskiego i po czesci norweskiego, grajac w gry. Po za tym norweski jest bardzo podobny do niemieckiego i norweskie napisy z niemieckim dubem byly by klasykiem. Pierdziele te wsztstkie mody, ktore nic nie dodaja konkretnego do gothica, a tak to bym zagral sobie ponownie xD
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Instalujesz GMDK, po czym edytujesz pliki zaczynające się na DIA_ oraz plik TEXT.d
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Gothic-Norge

Gothic-Norge

Użytkownicy
posty0
Propsy1
ProfesjaAktor głosowy
  • Użytkownicy
W koncu jakis konkret. Dzieki wielki, zaraz obczajam co i jak i zabieram sie do tlumaczenia.
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Wielkie propsy za ten pomysł. Chyba najlepszy sposób, żeby nauczyć się dobrze języka.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Gothic-Norge

Gothic-Norge

Użytkownicy
posty0
Propsy1
ProfesjaAktor głosowy
  • Użytkownicy
Dzięki :) Dobra, ale wracając do edycji. Czym mam otworzyć te pliki?
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Wystarczy notatnik, chociaż ja polecam notepad++ koloruje składnię co ułatwia zrozumienie na co się patrzy.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Gothic-Norge

Gothic-Norge

Użytkownicy
posty0
Propsy1
ProfesjaAktor głosowy
  • Użytkownicy
Ok, jeszcze raz wielkie dzięki Sawik. Ogarnełem już prawie wszystko. Prawie, bo potrzebuje jeszcze pliczków, dzięki którym będę miał dubing niemiecki. Jest ktoś w posiadaniu niemieckiej wersji gothica? Albo w ostateczności posiada linka do pirackiej, niemieckiej wersji.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry