instance NONE_1002_Enor (NPC_Default)
{
// ----- NPC -----
name = "Enor";
guild = 0;
id = 1002;
voice = 5;
flags = 0;
npctype = NPCTYPE_FRIEND;
level = 30;
// ----- Attributes -----
B_SetAttributesToChapter (self, 3);
// ----- Hitchance -----
HitChance [NPC_TALENT_1H] = 60;
HitChance [NPC_TALENT_2H] = 60;
HitChance [NPC_TALENT_BOW] = 60;
HitChance [NPC_TALENT_CROSSBOW] = 60;
B_SetNpcVisual (self, MALE, "HUM_HEAD_FIGHTER", Face_P_Tough_Torrez, BodyTex_P, ITAR_SLD_L);
Mdl_SetModelFatness (self, 2);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Arrogance.mds");
// ----- Give NPC his Talents -----
B_GiveNpcTalents (self);
// ----- Inventory -----
// ------ TA anmelden ------
daily_routine = Rtn_START_1002;
};
FUNC VOID Rtn_START_1002 ()
{
TA_Sit_Bench(07,00,21,00,"GOD_CIUPA_LAWKA");
TA_Sleep(21,00,07,00,"GOD_CIUPA_SPANIE_2");
};
Teraz tak się przyjrzałem i widzę brak linijki z taktyką walki STRONG, COWARD, MASTER, ale nie jestem pewny czy to jest to.
ROZWIĄZANIE:
Trzeba dodać linijkę do skryptu NPC:
fight_tactic = FAI_HUMAN_xxx; // w miejsce xxx wpisać COWARD | STRONG | MASTER
Dzięki Xardas za nakierowanie, że to w tym leży problem - props leci.
Proszę o zamknięcie tematu.