[G2NK] Problem z walką 1205 2

O temacie

Autor TuptuS_

Zaczęty 19.05.2014 roku

Wyświetleń 1205

Odpowiedzi 2

TuptuS_

TuptuS_

Użytkownicy
Gods of Destruction
posty44
Propsy5
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Gods of Destruction
Witam.


Mój problem polega na tym, że w mojej modyfikacji nie działa poprawnie walka. Chodzi o to, że jak zaatakujemy NPC to ten jest w gotowości bojowej (wyciąga broń) tylko, że nie atakuje. Zacina się i stoi w miejscu. Posiadam czyste skrypty + dodani NPC, przedmioty i dialogi wraz z edytowanym światem "NewWorld". Dodam, że w zwykłym Gothicu (Czysty G2:NK bez modów) nie ma tego problemu. Proszę o wytłumaczenie problemu i podanie wskazówek jak ten problem wyeliminować.

Xardas47

Xardas47

Użytkownicy
Mhroczny charakterek
posty249
Propsy150
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Mhroczny charakterek
To nie problem z walką tylko ze sztuczną inteligencją (AI). Obejrzyj oryginalne skrypty NPC, zobacz jak tam jest to skonfigurowane. Ewentualnie może to być wina gildii, a raczej zależności między nimi. Pokaż skrypt jakiegoś twojego NPCa, może coś poradzę.
 

TuptuS_

TuptuS_

Użytkownicy
Gods of Destruction
posty44
Propsy5
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Gods of Destruction

TuptuS_

[G2NK] Problem z walką
#2 2014-05-19, 14:48(Ostatnia zmiana: 2014-05-19, 15:01)
instance NONE_1002_Enor (NPC_Default)
{
    // ----- NPC -----
    name = "Enor";
    guild = 0;
    id = 1002;
    voice = 5;
    flags = 0;
    npctype = NPCTYPE_FRIEND;
    level = 30;

    // ----- Attributes -----
    B_SetAttributesToChapter (self, 3);

    // ----- Hitchance -----
    HitChance [NPC_TALENT_1H] = 60;
    HitChance [NPC_TALENT_2H] = 60;
    HitChance [NPC_TALENT_BOW] = 60;
    HitChance [NPC_TALENT_CROSSBOW] = 60;

    B_SetNpcVisual     (self, MALE, "HUM_HEAD_FIGHTER", Face_P_Tough_Torrez, BodyTex_P, ITAR_SLD_L);
    Mdl_SetModelFatness     (self, 2);
    Mdl_ApplyOverlayMds     (self, "Humans_Arrogance.mds");

    // ----- Give NPC his Talents -----
    B_GiveNpcTalents (self);

    // ----- Inventory -----

    // ------ TA anmelden ------
    daily_routine = Rtn_START_1002;
};

FUNC VOID Rtn_START_1002 ()
{
TA_Sit_Bench(07,00,21,00,"GOD_CIUPA_LAWKA");
TA_Sleep(21,00,07,00,"GOD_CIUPA_SPANIE_2");
};

Teraz tak się przyjrzałem i widzę brak linijki z taktyką walki STRONG, COWARD, MASTER, ale nie jestem pewny czy to jest to.

ROZWIĄZANIE:
Trzeba dodać linijkę do skryptu NPC:

    fight_tactic = FAI_HUMAN_xxx; // w miejsce xxx wpisać COWARD | STRONG | MASTER

Dzięki Xardas za nakierowanie, że to w tym leży problem - props leci.
Proszę o zamknięcie tematu.



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry