Potop Total War- Skrypter, grafik jednostek, grafik 3D, animator 3611 0

O temacie

Autor Artem.pl

Zaczęty 31.07.2014 roku

Wyświetleń 3611

Odpowiedzi 0

Artem.pl

Artem.pl

Użytkownicy
posty1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam

Poszukuję specjalistów do pomocy przy tworzeniu jednostek, pisania skryptów, itd. dla modyfikacji do Medieval II: Total War Kingdoms- Potop Total War. Jest to mod który przenosi silnik gry w czasy XVII-XVIII wieku. Mod jest już w fazie alfa. Planujemy zmienić mapy bitewne, dodać forty bastionowe i znane warownie, np. Malbork, Kreml, Zbaraż, Kudak, itd. Niestety sami nie mamy wystarczających umiejętności, dlatego szukam tutaj pomocy. Oprócz tego do zrobienia są nowe animacje, np. walka bagnetem i inne pomniejsze rzeczy. Wszelakie informacje i materiały znajdziecie pod tym linkiem: http://forum.totalwar.org.pl/showthread.php?9229-Potop-Total-War
Jeśli ktoś byłby chętny nam pomóc, to proszę się tam zarejestrować i skontaktować ze mną.

Pozdrawiam!
 
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry