Heyah, moje pytanie dotyczy systematyki(przelicznika?)obrażeń broni w stosunku do potworów/npc(odporności?). Jak to jest zrobione, że mając broń zadającą 300 obrażeń od ostrza i 100 punktów siły zadaję trollowi, który ma 125 odporności przed bronią ~30 obrażeń(bez krytyka), a w przypadku sztyletu odbieram mu 5 hp? Z kolei drugi problem dotyczy miecza, który ma zamrażać przeciwnika. Teoretycznie jest dobrze, bo zazwyczaj przy 2-4 ciosie go unieruchamia, jednak nie pokazuje się efekt czaru na nim, tylko coś w rodzaju małego płatka śniegu na wysokości pasa. Tutaj skrypt w pliku B_AssessDamage:
func void B_U (var C_NPC oth, var C_NPC slf)
{
if (Hlp_GetInstanceID(oth) == Hlp_GetInstanceID(hero))
{
var C_ITEM ready;
var int obrazenia;
ready = Npc_GetReadiedWeapon(hero);
obrazenia = 1;
if (Npc_HasItems(hero, SlayerOfHope) == TRUE && Hlp_IsItem(ready, SlayerOfHope) == TRUE) && !(Npc_IsInState(slf, Zs_MagicFreeze))
{
if (slf.flags != NPC_FLAG_IMMORTAL)
{
Npc_ClearAIQueue(slf);
Wld_PlayEffect("spellFX_IceCube", slf, slf, 0, 0, 0, FALSE );
B_MagicHurtNpc (slf, slf, obrazenia);
AI_StartState (slf, ZS_MagicFreeze, 0, "");
}
else
{
Npc_ClearAIQueue(slf);
Wld_PlayEffect("spellFX_IceCube", slf, slf, 0, 0, 0, FALSE );
AI_StartState (slf, ZS_MagicFreeze, 0, "");
};
};
};
};
Pod "B_BeliarsWeaponSpecialDamage (other, self);" dodałem "B_U(other, self);". Gdzie jest pies pogrzebany? A i byłbym zapomniał. Ilość expa za przeczytanie pulpitu(np. tego w wieży Xardasa)można zmienić w jakimś skrypcie? Jeśli tak, to prosiłbym o podanie jego nazwy. Na razie to tyle.