Problem z rutyną używania obiektu 1798 2

O temacie

Autor

Zaczęty 23.01.2014 roku

Wyświetleń 1798

Odpowiedzi 2

gothic1210
  • Gość
Hej. Mam problem z rutyną używania nowego obiektu (piły z g2). Początkowo w skrypcie użyłem:
AI_UseMob(self,"",1);a w Loop było tylko
AI_Wait (self, 1);.
Problem polegał na tym, że gdy obok piły stało np. wiadro, pochodnia to NPC czasem zajmował się nie tym obiektem co trzeba. Zmieniłem więc
na:
AI_UseMob(self,"WOOD_SAW",1);.
W świecie MOB wygląda tak:


No i niestety po takim zabiegu NPC w ogóle nie korzysta z MOBA. Obraca sie do niego tyłem, kopie w powietrze i drapie się po tyłku. Mógłby mi ktoś wskazać błąd w rutynie lub ustawieniu obiektu? Oto cały skrypt:
/************************************************
*              Rutyna używania MOBÓW,                *
* by gothic1210  *
*************************************************/

func void ZS_WorkMob()
{
PrintDebugNpc (PD_TA_FRAME,"ZS_WorkMob");

B_SetPerception (self);   
AI_SetWalkmode (self, NPC_WALK);

AI_UseMob(self,"WOOD_SAW",1);
};

func int ZS_WorkMob_Loop()
{
B_InterruptMob ("WorkMob");
AI_Wait (self, 1);
return LOOP_CONTINUE;
};

func void ZS_WorkMOB_End()
{
PrintDebugNpc (PD_TA_FRAME,"ZS_WorkMob_End");
AI_UseMob (self,"WOOD_SAW",-1);
};
Z góry dzięki.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
podkreśli odrzuca część nazwy masz np 2 FP o nazwach
FPABC_costam
FPABC_TAMCOS
jeden i drugi bedzie reagował TYLKO na nazwę FPABC tutaj bedzie podobnie spróbuj dać

AI_UseMob(self,"WOOD",1);

gothic1210
  • Gość

gothic1210
Gość

Problem z rutyną używania obiektu
#2 2014-01-24, 16:25(Ostatnia zmiana: 2014-01-24, 16:48)
Hmm. Wcześniej miałem nazwę WOOD35 i też nie działało, ale spróbuję dać samo WOOD, albo coś innego i zobaczę.

EDYCJA: Naprawiłem. Spieszę z wyjaśnieniem. Okazuje się, że to co jest w vobNAME i focusNAME jest tak jakby ignorowane przez ten skrypt (działa to tylko przy definiowaniu nazwy wyświetlanej w Text.d). Odpaliłem grę i włączyłem konsolę testową. Podszedłem do MOBA i wcisnąłem T. Wyświetliła się nazwa BAUMSEAGE (czyżby była pobierana z visuala?). Po wpisaniu jej w AI_UseMob problem ustąpił i NPC normalnie tnie drewno.  :ok:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry