Hej. Mam problem z rutyną używania nowego obiektu (piły z g2). Początkowo w skrypcie użyłem:
AI_UseMob(self,"",1);
a w Loop było tylko
AI_Wait (self, 1);
.
Problem polegał na tym, że gdy obok piły stało np. wiadro, pochodnia to NPC czasem zajmował się nie tym obiektem co trzeba. Zmieniłem więc
na:
AI_UseMob(self,"WOOD_SAW",1);
.
W świecie MOB wygląda tak:

No i niestety po takim zabiegu NPC w ogóle nie korzysta z MOBA. Obraca sie do niego tyłem, kopie w powietrze i drapie się po tyłku. Mógłby mi ktoś wskazać błąd w rutynie lub ustawieniu obiektu? Oto cały skrypt:
/************************************************
* Rutyna używania MOBÓW, *
* by gothic1210 *
*************************************************/
func void ZS_WorkMob()
{
PrintDebugNpc (PD_TA_FRAME,"ZS_WorkMob");
B_SetPerception (self);
AI_SetWalkmode (self, NPC_WALK);
AI_UseMob(self,"WOOD_SAW",1);
};
func int ZS_WorkMob_Loop()
{
B_InterruptMob ("WorkMob");
AI_Wait (self, 1);
return LOOP_CONTINUE;
};
func void ZS_WorkMOB_End()
{
PrintDebugNpc (PD_TA_FRAME,"ZS_WorkMob_End");
AI_UseMob (self,"WOOD_SAW",-1);
};
Z góry dzięki.