Upadanie na ziemię nieśmiertelnych Npc 1959 1

O temacie

Autor MrocznyPaladyn

Zaczęty 6.04.2013 roku

Wyświetleń 1959

Odpowiedzi 1

MrocznyPaladyn

MrocznyPaladyn

Użytkownicy
posty47
Propsy12
  • Użytkownicy
Tak jak w temacie jak zrobic podobny efekt jak w Returingu aby niesmiertelni Npc upadali pobici ale nie dalo sie wykonac egzekucji potrzeb mi okreslic w ktorych plikach G2NK grzebac. Efekt niedobicia mialy palki w G1 troche by mozoa z tamtad podpatrzec.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Dobijanie pałek opierało się na fladze broni (dobijać mogłeś mieczem, mieczem 2H, toporem i toporem 2H) pałki miały flagę broni obuchowej i dlatego nie mogłeś.

Co do wykonania tego co chcesz to chyba można by dołożyć flagę dla NPC chyba powinno się jeszcze kilka zmieścić. I potem musiał byś się pobawić rutynami ZS_uncosinus i ZS_dead. Nie wiem jak to wygląda w Returingu ale można by NPC zmieniać rutyny my go dobijamy a on dalej leży nieprzytomny ;d  (ZS_dead zmieniał by się na ZS_uncosinus ). Ale można też zrobić dokładną kopie ZS_uncosinus. Nazwać ją ZS_uncosinus2 i zrobić tak. NPC upada (ZS_uncosinus) rutyna sprawdza czy ma nasza nowa flage (lub wartość aivar jeśli w flagach się nie zmiesci) jeśli ma włącza się rutyna ZS_uncosinus2 i dodaje 1 HP. I zobacz jak będzie działało bo dobijanie może opierać się na sprawdzaniu czy wykonuje się rutyna ZS_uncosinus a u nas będzie wykonywać się ZS_uncosinus2 lub czy NPC ma 1 HP (wszyscy nie przytomni mają tyle HP).


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry