Dynamit 2863 6

O temacie

Autor Igneus

Zaczęty 31.03.2013 roku

Wyświetleń 2863

Odpowiedzi 6

Igneus

Igneus

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy
Mógłby ktoś napisać jak zrobić dynamit, wybuchający w taki sam sposób jak wybuchowa strzała w modzie Velaya po wyrzuceniu go z ekwipunku?
 

Jaeger

Jaeger

Użytkownicy
posty162
Propsy55
  • Użytkownicy
Trudno coś takiego będzie osiągnąć po wyrzuceniu z EQ, lepiej już zrobić UseItemem ale nie chce mi się szczegółowo teraz o tym pisać.
 
Cytuj
3. Pamiętaj, kolorek, ranga i ilość postów na forum świadczy o długości penisa!



Towarzysz Karabynier

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Ja polecać PFX'y.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Igneus

Igneus

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy
Z odpaleniem go powinienem dać sobie radę. Bardziej chodzi mi o sam efekt wybuchu.
 

Jaeger

Jaeger

Użytkownicy
posty162
Propsy55
  • Użytkownicy
Z odpaleniem go powinienem dać sobie radę. Bardziej chodzi mi o sam efekt wybuchu.
Musisz stworzyć własnego PFXa lub użyć tego z animacji s_practicemagic.
 
Cytuj
3. Pamiętaj, kolorek, ranga i ilość postów na forum świadczy o długości penisa!



Towarzysz Karabynier

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
trigger chyba byc jeszcze potrzebne
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
A moze wspomniane przez a Allacha percepticony? Wyrzucasz, nakierowujesz, naciskasz control jak do rozmowy, włącza się toc toc odliczający czas, po zakończeniu wywołuje się funkcja z pfxem, dzwiekiem i jakimś trzęsieniem ziemi.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry