Tytuł może dziwny, ale nie wiedziałem jak to nazwać. Chodzi o G2 jak coś. Chciałbym przerobić wojownika cienia lub szkielet (zależy co łatwiej) na powiedzmy nieumarłego pirata - widoczne kości i pirackie ubranie. Wojownik cienia posiada ludzkie ciało, czyli zmiana zbroi na powiedzmy pirackie ubranie jest dość denna - głowa to czaszka a reszta ludzie ciało. W wojowniku cienia chciałbym przerobić ludzkie ciało na szkielet (z kośćmi), ale żebym mógł normalnie zakładać na to zbroje. Ewentualnie na szkieleta (ten potwór) założyć pancerz? Czy da się coś takiego zrobić poza programem 3d?
Może da się jakoś połączyć te dwie linijki?
Szkielet:
// Body-Mesh Body-Tex Skin-Color Head-MMS Head-Tex Teeth-Tex ARMOR
Mdl_SetVisualBody (self, Ske_Body2, DEFAULT, DEFAULT, , DEFAULT, DEFAULT, -1);Wojownik cienia:
// Body-Mesh Body-Tex Skin-Color Head-MMS Head-Tex Teeth-Tex ARMOR
B_SetNpcVisual (self, MALE, Ske_Head, 0, 0, ITAR_PAL_SKEL);Zwykła podmiana powoduje dosłowne przerobienie wojownika cienia w szkieleta (identyczny wygląd), a próba dodania zbroi wygląda tak:
