///////////////////////////////////////////////////////
////////////// Code generated by Diakreion 32bit v2.0,
http://darkforests.info////////////////////////////////////////////////////////
///////////////////////////////////////////////////////
////////////// Primäre Daten
///////////////////////////////////////////////////////
instance NPC901_NAJ_Dregor (Npc_Default)
{
id = 901;
name = "Dregor";
npcType = NPCTYPE_AMBIENT;
flags = 0;
///////////////////////////////////////////////////////
////////////// Attribute
///////////////////////////////////////////////////////
attribute [ATR_STRENGTH] = 112;
attribute [ATR_DEXTERITY] = 108;
attribute [ATR_HITPOINTS_MAX] = 216;
attribute [ATR_HITPOINTS] = 204;
attribute [ATR_MANA_MAX] = 131;
attribute [ATR_MANA] = 156;
///////////////////////////////////////////////////////
////////////// Protection
///////////////////////////////////////////////////////
protection [PROT_BLUNT] = 24;
protection [PROT_EDGE] = 23;
protection [PROT_POINT] = 12;
protection [PROT_FIRE] = 5;
protection [PROT_FLY] = 12;
protection [PROT_MAGIC] = 13;
///////////////////////////////////////////////////////
////////////// Damage
///////////////////////////////////////////////////////
damage [DAM_INDEX_BLUNT] = 72;
damage [DAM_INDEX_EDGE] = 88;
damage [DAM_INDEX_POINT] = 0;
damage [DAM_INDEX_FIRE] = 0;
damage [DAM_INDEX_FLY] = 0;
damage [DAM_INDEX_MAGIC] = 0;
damagetype = 0;
///////////////////////////////////////////////////////
////////////// Talents
///////////////////////////////////////////////////////
HitChance [NPC_TALENT_1H] = 27;
HitChance [NPC_TALENT_2H] = 26;
HitChance [NPC_TALENT_BOW] = 12;
HitChance [NPC_TALENT_CROSSBOW] = 17;
///////////////////////////////////////////////////////
////////////// Visuals
///////////////////////////////////////////////////////
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Militia.mds");
B_SetNpcVisual (self,MALE,"Hum_Head_Psionic",Face_L_NormalBart01,BodyTex_L,ItAr_DJG_L);
Mdl_SetModelFatness (self,2);
///////////////////////////////////////////////////////
////////////// Inventar Items
///////////////////////////////////////////////////////
CreateInvItems (self, ItPo_Health_01,2);
EquipItem (self, ItMw_1h_Mil_Sword);
///////////////////////////////////////////////////////
////////////// Sonstiges
///////////////////////////////////////////////////////
guild = GIL_NONE;
level = 19;
fight_tactic = FAI_HUMAN_STRONG;
weapon = ItMw_1h_Mil_Sword;
voice = 12;
daily_routine = Rtn_Start_901;
///////////////////////////////////////////////////////
////////////// Sinne
///////////////////////////////////////////////////////
senses = SENSE_SEE | SENSE_HEAR | SENSE_SMELL;
senses_range = 1000;
};
///////////////////////////////////////////////////////
////////////// Tagesablauf
///////////////////////////////////////////////////////
func void Rtn_Start_901 ()
{
TA_Sit_Bench(10,14,12,32,"DREGOR");
TA_Stand_Guarding (08,00,22,00,"NW_FARM1_PATH_CITY_SHEEP_09");
TA_Sit_Campfire(18,00,20,25,"DREGOR");
TA_Sleep (22,00,08,00,"NW_FARM1_INSTABLE_BED");
};