szukam mieszkania do wynajęca w gdańsku 1935 5

O temacie

Autor

Zaczęty 10.08.2013 roku

Wyświetleń 1935

Odpowiedzi 5

Kazzmir
  • Gość
najlepiej od września, 2-3 pokoje. najchętniej mieszkanie w okolicy gdańsk zaspa, oliwa, wrzeszcz.
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Powodzenia. W Gdyni byś znalazł XD

~Niebieskooki
Wiesz w co się bawią dzieci z Wejherowa? W miasto :lol2: XD
 

Kazzmir
  • Gość
Powodzenia. W Gdyni byś znalazł XD

a ty co, agent nieruchomości? xD
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
~Niebieskooki
Wiesz w co się bawią dzieci z Wejherowa? W miasto :lol2: XD
:lol2: :lol2:

Kazz - gumtree, tablica :D Wątpię, by na forum ktoś miał jakieś wolne mieszkanie do odstąpienia :lol2:
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
chce się po prostu pochwalić :D
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Cytuj
~Niebieskooki
Wiesz w co się bawią dzieci z Wejherowa? W miasto :lol2: XD
:lol2: :lol2:

Kazz - gumtree, tablica :D Wątpię, by na TYM forum ktoś miał jakieś wolne mieszkanie do odstąpienia :lol2:
Fixed.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry